Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by L'Evil Fish)
    That is why I'd stick with the chem
    Plus maths is gay
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by CJG21)
    You started reading Why Chemical Reactions Happen yet?
    No I'm going into Year 12 this year... I'm just here because I was doing A Levels this year and posted with the people here, and thought I'd stick by! Gonna do some A2 f.Maths modules this year too I hope! (FP1-3, M2 and S2)
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CJG21)
    Plus maths is gay
    No. Maths is fundamental and beautiful.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by adi19956)
    No. Maths is fundamental and beautiful.
    I like the sarcasm.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by CJG21)
    Plus maths is gay
    :unimpressed:

    Physical Chemistry is gonna be good... Maths and Chemistry and Physics :moon:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by L'Evil Fish)
    No I'm going into Year 12 this year... I'm just here because I was doing A Levels this year and posted with the people here, and thought I'd stick by! Gonna do some A2 f.Maths modules this year too I hope! (FP1-3, M2 and S2)
    Ah. I've got behind with my extra reading so I'm only 2 or 3 chapters in. Need to finish it in a couple of weeks
    I've also read Primo Levi's The Periodic Table, what a book! I'd recommend to anyone to read that.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by L'Evil Fish)
    :unimpressed:

    Physical Chemistry is gonna be good... Maths and Chemistry and Physics :moon:
    Physical Chemistry is excellent. Much better than Organic crap.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    This thread is slowly descending into an EL James novel...


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by CJG21)
    Ah. I've got behind with my extra reading so I'm only 2 or 3 chapters in. Need to finish it in a couple of weeks
    I've also read Primo Levi's The Periodic Table, what a book! I'd recommend to anyone to read that.
    :eek: for your PS I presume?

    I'll read them within the year :yep:
    (Original post by CJG21)
    Physical Chemistry is excellent. Much better than Organic crap.
    :rofl: no chemistry is crap!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Ellie Goulding's at number 1 in the official charts with 'Burn'.

    I'm so happy right now, I just want to thank everyone who's supported her, her first ever UK number 1, and surely not her last.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by L'Evil Fish)
    :eek: for your PS I presume?

    I'll read them within the year :yep:


    :rofl: no chemistry is crap!
    Yeah, for my PS. I also read Chemistry Review, that's superb.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by mynameisntbobk)
    Ellie Goulding's at number 1 in the official charts with 'Burn'.

    I'm so happy right now, I just want to thank everyone who's supported her, her first ever UK number 1, and surely not her last.
    She's awful. I have a fat friend who likes her, can't see the appeal.
    • Thread Starter
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by mynameisntbobk)
    Ellie Goulding's at number 1 in the official charts with 'Burn'.

    I'm so happy right now, I just want to thank everyone who's supported her, her first ever UK number 1, and surely not her last.
    I liked Starry Eyed.

    That was it.

    Well done to her though. You must be really happy!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by CJG21)
    She's awful. I have a fat friend who likes her, can't see the appeal.
    (Original post by Pandora.)
    I liked Starry Eyed.

    That was it.



    :unimpressed:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by CJG21)
    Yeah, for my PS. I also read Chemistry Review, that's superb.
    Lots (+ reading!:eek:
    (Original post by Pandora.)
    I liked Starry Eyed.

    That was it.
    She's so annoying:lol:

    I need your love, I need your... STFU!:mad::teehee:
    • Thread Starter
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by mynameisntbobk)
    :unimpressed:
    Check my edit :heart:
    • TSR Support Team
    • Community Assistant
    • Welcome Squad
    Offline

    22
    ReputationRep:
    I wanted Gaga at number 1

    Posted from TSR Mobile
    • TSR Support Team
    • Community Assistant
    • Welcome Squad
    Offline

    22
    ReputationRep:
    (Original post by mynameisntbobk)
    :unimpressed:
    Don't worry, I think she's amazing

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Pandora.)
    Check my edit :heart:

    Haha, well I'm sure she'll be thankful.

    So much hate for her tonight I don't think I can bear it I better get some shut eye before I end up in tears
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by L'Evil Fish)
    Lots (+ reading!:eek:

    Crap AS grades though, so my hopes are pretty dashed.
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What newspaper do you read/prefer?
    Help with your A-levels

    All the essentials

    The adventure begins mug

    Student life: what to expect

    What it's really like going to uni

    Rosette

    Essay expert

    Learn to write like a pro with our ultimate essay guide.

    Uni match

    Uni match

    Our tool will help you find the perfect course for you

    Study planner

    Create a study plan

    Get your head around what you need to do and when with the study planner tool.

    Study planner

    Resources by subject

    Everything from mind maps to class notes.

    Hands typing

    Degrees without fees

    Discover more about degree-level apprenticeships.

    A student doing homework

    Study tips from A* students

    Students who got top grades in their A-levels share their secrets

    Study help links and info

    Can you help? Study help unanswered threadsRules and posting guidelines

    Sponsored content:

    HEAR

    HEAR

    Find out how a Higher Education Achievement Report can help you prove your achievements.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.