Join TSR now and chat about whatever you’re intoSign up now

Rihanna - Hard Watch

    Offline

    2
    ReputationRep:
    I :snow::snow::snow::snow::snow::snow::snow: hate Rihanna, bloody attention seeking whore.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Urgh, horrible horrible song. It went on waaay too long. Plus, Jeezy. No, no, no.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    she scares me too. she looks like sum kind of evil psycho genius..
    Offline

    1
    ReputationRep:
    such glamorisation of war
    Offline

    3
    ReputationRep:
    As Sir Charles Barkley would say, "just trrrble".
    Offline

    3
    ReputationRep:
    I dunno why, but the beginning made me laugh, when they all go "yeah yeah yeah" to each other, it's kinda weird. Song and video is alright, I don't love it, but I'm a Rihanna fan so maybe it'll grow on me.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by amii_G)
    Urgh, horrible horrible song. It went on waaay too long. Plus, Jeezy. No, no, no.
    Yeah, Jeezy bit is :snow::snow::snow::snow: but Rihanna...is...just so damn hard
    grrrrrrr
    3:49 would get tapped
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by GdotL)
    Yeah, Jeezy bit is :snow::snow::snow::snow: but Rihanna...is...just so damn hard
    grrrrrrr
    3:49 would get tapped
    She's hot, I'll give you that.

    Also, anyone think 2:11 was a diss to Chris Breezy..?
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by amii_G)
    She's hot, I'll give you that.

    Also, anyone think 2:11 was a diss to Chris Breezy..?
    When she makes the 'C' with her hand? I thought so too! If that's what you're on about, but I dunno!

    I was listening to some of her other stuff on Youtube and in the comments some people seem to be saying that the whole song is aimed at CB, not sure though. :dontknow:
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    It's actually growing on me.. I've had he album on my iPod for a while and always sort of skipped past this song. :ninja:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Skadoosh)
    TBH, it's a bit Lady Gaga-esque. Although it's not a bad song, chorus is a bit crap though.
    Completely agree...a poor imitation of Lady Gaga.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by mel0n)
    When she makes the 'C' with her hand? I thought so too! If that's what you're on about, but I dunno!

    I was listening to some of her other stuff on Youtube and in the comments some people seem to be saying that the whole song is aimed at CB, not sure though. :dontknow:
    Yeah, that's what I was talking about! I just loved the way she dismissed it (him) altogether. Props to her.
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by amii_G)
    Yeah, that's what I was talking about! I just loved the way she dismissed it (him) altogether. Props to her.
    :ninja: I really like CB. I think if it was a sort of 'diss' to him, then she shouldn't have done it.. Sort of shows it's still bothering her, whereas I think she should be showing that she's moved on from it all. :dontknow:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by mel0n)
    :ninja: I really like CB. I think if it was a sort of 'diss' to him, then she shouldn't have done it.. Sort of shows it's still bothering her, whereas I think she should be showing that she's moved on from it all. :dontknow:
    You're looking into it too deeply! lol, meh, I like Crawl.
 
 
 
Poll
What is your favourite film genre?
Useful resources

Articles:

TSR wiki music section

Quick link:

Unanswered music threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.