Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Post a pic of your most prized possession... Watch

    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by rawwwwr!)
    WTF how does he?! :rofl:

    Oh god, your sig..there are no words to describe :puke:

    It's his eyes and facial expression.
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by spazman21)
    Wow... This is the best thing by far...

    That just makes you hot... You could look like the back end of a horse and it wouldn't matter.
    Thank you very much! I got it for Christmas.. after wanting one for years. Got some awesome vinyls with it too.

    And I'd like to think I'm a bit better than the back end of a horse, so win/win!
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Panda Bear)
    Are you a Leeds fan? If yes, can we get married please?
    I live in Leeds!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by spazman21)
    It's his eyes and facial expression.
    LOL I can kinda see it maybe in the eyes now...it must just be a bad pic
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by rawwwwr!)
    LOL I can kinda see it maybe in the eyes now...it must just be a bad pic
    RAWWWWR!!!

    I love your username...
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by neutralmilkhotel)
    Thank you very much! I got it for Christmas.. after wanting one for years. Got some awesome vinyls with it too.

    And I'd like to think I'm a bit better than the back end of a horse, so win/win!

    And you like THE SHINS!!!

    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by spazman21)
    RAWWWWR!!!

    I love your username...
    Ta! I'm a dinosaur...are you a spaz? :ahee:
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by rawwwwr!)
    Ta! I'm a dinosaur...are you a spaz? :ahee:

    I'm pretty sure I was high when I came up with that username... Or maybee I'm just very strange.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by spazman21)
    I'm pretty sure I was high when I came up with that username... Or maybee I'm just very strange.
    Haha, probably both.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by rawwwwr!)
    Woop this is what I was gonna post!
    Only had it two months, absolutely love it!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    My actual most prized possession is my Les Paul Studio

    I think the Matt Smith must have negged me (post #7) as I did technically steal borrow it....
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Gemma atkinson is my prized possession

    :sogood:
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by spazman21)
    And you like THE SHINS!!!

    Correction: I'm in LOVE with The Shins
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by neutralmilkhotel)
    Hey look it's a girl.
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by mau5)
    Hey look it's a girl.
    Yes, correct!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by accesstohe)


    .. Hiya
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by DaintyDoll)
    .. Hiya
    lol hi
    Offline

    1
    ReputationRep:
    ahh it Would have to be my car! (Ford Fiesta) but have not taken any pics of it
    Offline

    2
    ReputationRep:
    As of 2 days ago:
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Did TEF Bronze Award affect your UCAS choices?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.