Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Girls Vs Boys MK XVIII Watch

    • Welcome Squad
    Offline

    17
    (Original post by zaback21)
    I do too but not in this thread lol. Say the same in another thread :rofl:

    364

    that hurt! right here ------> :heart:

    minus
    Offline

    3
    ReputationRep:
    +++++++++++
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Plus 2

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by cupcakes87)
    you disappeared off the face of the earth! :cry:
    I know! I know! what with exams and all, and then moving home...then Skype played up (still is!)

    Oh yeah, and I now wake up at 3:45am five days a week to start work at 5:30am after an hours walk - I think you can imagine how tired I am
    • Thread Starter
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by cupcakes87)
    that hurt! right here ------> :heart:

    minus
    Exactly, if you keep on minusing us, I can't love you back lol !

    Have to go, see you guys later !
    • Thread Starter
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by MalteseMalteser)
    I know! I know! what with exams and all, and then moving home...then Skype played up (still is!)

    Oh yeah, and I now wake up at 3:45am five days a week to start work at 5:30am after an hours walk - I think you can imagine how tired I am
    Congrats on being a section moderator and same to shadowdweller and bubble !

    It seems I missed a lot with working everyday and travelling.
    • Welcome Squad
    Offline

    17
    (Original post by MalteseMalteser)
    I know! I know! what with exams and all, and then moving home...then Skype played up (still is!)

    Oh yeah, and I now wake up at 3:45am five days a week to start work at 5:30am after an hours walk - I think you can imagine how tired I am

    :console: awww!!! :hugs:

    damn you have to walk long!:eek:

    you are forgiven! now just dont red card me! :teehee:
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Stinkum)
    hello, i'm a man +2
    Ok, thanks Stinkum

    Now we can add your posts to our side - the best side and the winning side

    +2 370
    • TSR Support Team
    • Very Important Poster
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by zaback21)
    If there is one girl whom I really like in this thread and don't even mind posting, its probably you lol !
    Well thanks

    I'm sure that has nothing to do with me not posting anymore :mmm:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by zaback21)
    Congrats on being a section moderator and same to shadowdweller and bubble !

    It seems I missed a lot with working everyday and travelling.
    hehe thanks! yeah everything has moved so quickly for everybody!

    (Original post by cupcakes87)
    :console: awww!!! :hugs:

    damn you have to walk long!:eek:

    you are forgiven! now just dont red card me! :teehee:
    I mean, there was other stuff as well that I don't particularly want to go in to, but yeah

    It is a long walk - the first buses from my area are at 5:30am so I have to walk in instead sometimes don't finish until about 5pm (yesterday I started at 5:30am and didn't clock out until 6:30pm!)

    If you don't break TSRs rules and regulations then I won't have a reason to :aetsch:
    • Peer Support Volunteers
    • Reporter Team
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    3
    ReputationRep:
    :woo:
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    +2
    • Welcome Squad
    Offline

    17
    (Original post by MalteseMalteser)
    hehe thanks! yeah everything has moved so quickly for everybody!



    I mean, there was other stuff as well that I don't particularly want to go in to, but yeah

    It is a long walk - the first buses from my area are at 5:30am so I have to walk in instead sometimes don't finish until about 5pm (yesterday I started at 5:30am and didn't clock out until 6:30pm!)

    If you don't break TSRs rules and regulations then I won't have a reason to :aetsch:
    its ok!

    damn! thats long! :console: sports direct right?

    well, im not so sure, must be careful what i say now since i know how eager you are to use your new found powers! :teehee:

    (Original post by Tilly-Elizabeth)
    :woo:
    i get so happy when i see you post now! you dont understand! :cry2:

    :jumphug:
    • Section Leader
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Down
    • Welcome Squad
    Offline

    17
    omg so much purple!
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Up

    366
    • Peer Support Volunteers
    • Reporter Team
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by cupcakes87)
    i get so happy when i see you post now! you dont understand! :cry2:

    :jumphug:
    Aw thanks hun :jumphug:

    I'm glad I do.

    How are you?
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by cupcakes87)
    omg so much purple!
    Hopefully, one day, you may see me in purple too... who knows?

    +2 366
    • Peer Support Volunteers
    • Reporter Team
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    3
    ReputationRep:
    What number are we actually on?
    Offline

    13
    ReputationRep:
    ++
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What newspaper do you read/prefer?
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.