Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Luke_Mckeown)
    your hypocrisy is interesting...
    pls expand
    Offline

    16
    ReputationRep:
    We better win the opening game tommorow otherwise the amount of **** we gave in the United thread will be coming back at us ten fold.
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by samir12)
    We better win the opening game tommorow otherwise the amount of **** we gave in the United thread will be coming back at us ten fold.
    Not just the united lot..

    1) it's vs Soton, after you bought half their team
    2) the claims about winning the league
    3) You're Scousers...

    You better win tomorrow or it's peak LOL
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by manchesterunited15)
    pls expand
    i'm pretty sure you'd be saying the exact same thing in reverse if we lost.

    (Original post by samir12)
    We better win the opening game tommorow otherwise the amount of **** we gave in the United thread will be coming back at us ten fold.
    don't worry, we still got nearly a full day to mock them before our game anyway.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    The only decent player left at Southampton is Rodriguez and he's injured, I predict 3-0 to us tomorrow.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Luke_Mckeown)
    i'm pretty sure you'd be saying the exact same thing in reverse if we lost.



    don't worry, we still got nearly a full day to mock them before our game anyway.
    :confused: So there isn't actually any hypocrisy, you're just imagining there would be?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by A Mysterious Lord)
    The only decent player left at Southampton is Rodriguez and he's injured, I predict 3-0 to us tomorrow.
    Schneiderlin
    Ramirez
    Clyne
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by SHOO)
    Not just the united lot..

    1) it's vs Soton, after you bought half their team
    2) the claims about winning the league
    3) You're Scousers...

    You better win tomorrow or it's peak LOL
    Please find and screenshot these claims on TSR (a single deluded Liverpool fan is not enough) otherwise fair enough.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by samir12)
    Please find and screenshot these claims on TSR (a single deluded Liverpool fan is not enough) otherwise fair enough.
    pls see sig
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by manchesterunited15)
    pls see sig
    I'm talking about for this season, not from last season when Liverpool were actually title contenders...
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by samir12)
    I'm talking about for this season, not from last season...
    SHOO was obviously talking about last season
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by samir12)
    Please find and screenshot these claims on TSR (a single deluded Liverpool fan is not enough) otherwise fair enough.
    Unfortuantely I can't on tsr.

    1) I cba to look but that's not good enough so..

    2) The posters on TSR tend to be slightly less gassed than the average scouser you'll come across anywhere else soooo.. The comments wouldn't exist here. A few Liverpool fans have told me they'd win the league, infact a friend of mine just called me now to tell me he doesn't think city will win it anymore and that Liverpool will.

    If it was the "single deluded" Liverpool fan I wouldn't make such statements - nor would I despise you lot as much as I do.. But unfortuantely it seems to be a majority of you lot.

    The years you lot were down you guys were so humble that I went as far as saying I prefer Liverpool to win the league over city united or Chelsea.. But damn - last season just reminded me why I've never had such thoughts before
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by manchesterunited15)
    SHOO was obviously talking about last season
    He did mean this season, but not on TSR. Meh, this thread will be ****ed either way if Liverpool lose so makes no difference in the end lol.
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by manchesterunited15)
    SHOO was obviously talking about last season
    To be honest, I didn't even go on the Liverpool thread last season lol - but if I did I probably would be referring to their threads over the past season
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I honestly thought SHOO was 15/16 but apparently he's a graduate lmfao
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by SHOO)
    Unfortuantely I can't on tsr.

    1) I cba to look but that's not good enough so..

    2) The posters on TSR tend to be slightly less gassed than the average scouser you'll come across anywhere else soooo.. The comments wouldn't exist here. A few Liverpool fans have told me they'd win the league, infact a friend of mine just called me now to tell me he doesn't think city will win it anymore and that Liverpool will.

    If it was the "single deluded" Liverpool fan I wouldn't make such statements - nor would I despise you lot as much as I do.. But unfortuantely it seems to be a majority of you lot.

    The years you lot were down you guys were so humble that I went as far as saying I prefer Liverpool to win the league over city united or Chelsea.. But damn - last season just reminded me why I've never had such thoughts before
    Yh I get you, fans on TSR will be trolled for what fans outside of TSR will say, I don't really get that but it's just the way it is. In Liverpools case it doesn't help with the fact that scousers are the most gassed set of fans xD.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by sr90)
    Closed.
    Buzzkill
    • TSR Support Team
    Offline

    19
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    (Original post by AngelPhys)
    What do you expect from a rival team? Why are you even here? Lol.
    First constructive post you've ever made. Congratulations.
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by samir12)
    Yh I get you, fans on TSR will be trolled for what fans outside of TSR will say, I don't really get that but it's just the way it is. In Liverpools case it doesn't help with the fact that scousers are the most gassed set of fans xD.
    It's sad really. I would love to praise the attitude of Liverpool players etc etc but the fans just ruin it. I don't even feel like giving credit where due because it'll just gas them up more lol

    Now what'll happen is that in uniteds decline, their fans will go quite & quite and then after a couple of years when they have a better seasons they'll become scums again

    Look at this man:-

    http://youtu.be/jznTqWgcq_8

    The statement + the accent is vile 😓
    Offline

    5
    ReputationRep:
    Seems legit. :lol:
 
 
 
Reply
Submit reply
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

This forum is supported by:
Updated: February 4, 2015
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Would you rather give up salt or pepper?
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.