Turn on thread page Beta
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Novascope)
    I know what you're trying to do lmao.
    And no.
    lmao.


    See? Major lies. Most dishonest person I've met. :rolleyes:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Very dishonest, honestly.
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Reue)
    Very dishonest, honestly.
    Jack Sparrow: Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to do something incredibly... stupid.

    Offline

    12
    ReputationRep:
    9 for me, cant lie to save my life, but im very good at avoiding things and changing the subject
    Online

    19
    ReputationRep:
    An indisputable 10. I don't care if I get to hear a ****storm for telling the truth.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    12
    ReputationRep:
    9/10. Yeah I'm a terrible liar. I also feel like **** after lying so I usually blurt out the truth seconds later in a really awkward way for everybody.
    • Thread Starter
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by ChickenMadness)
    lmao.


    See? Major lies. Most dishonest person I've met. :rolleyes:
    But that's a lie in itself! I'm the most honest person you've met
    Offline

    11
    ReputationRep:
    I grin widely when I lie so I might as well tell the truth. :colone:

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Smilin’ Knight)
    9 for me, cant lie to save my life, but im very good at avoiding things and changing the subject
    Haha same here. But there are times where I don't believe you should avoid things and you should just be straighforward
    • Thread Starter
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Déscartés)
    I grin widely when I lie so I might as well tell the truth. :colone:

    Posted from TSR Mobile
    That face makes me think otherwise
    Offline

    15
    ReputationRep:
    I don't know :\
    Wanting to be nice can hinder my honesty
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Novascope)
    Haha same here. But there are times where I don't believe you should avoid things and you should just be straighforward
    :nope:

    I am 100% a head buried in the sand kinda person tis a very bad habbit that im kinda stuck on haha
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by jedanselemyia)
    I don't know :\
    Wanting to be nice can hinder my honesty
    we need more people in the world like you
    Offline

    4
    ReputationRep:
    If my friend had a bad haircut, I'd never tell them. I prefer telling white lies since I hate hurting someone's feelings. Besides, they'd probably hear the truth from some really blunt and honest person anyway-I've met some of those, they give me shivers although they do come in handy sometimes.

    So I'm probably a 2 when there's a less cruel way lol

    But a 7 in major situations I believe
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Smilin’ Knight)
    we need more people in the world like you
    Why do you say that?
    Offline

    16
    ReputationRep:
    About all I get asked is what I want from ASDA so 10. No-one has ever asked me how I think they look because I'm just that great.
    • Community Assistant
    • Study Helper
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Study Helper
    Honestly how honesty? Err it is dependent on who i'm around and how they like to hear things. My dad likes nothing but the truth so 10/10 for him (minus schtuff to protect him) but one friend at college is very fragile to honest opinions so only 2 or 3 for them. Variable > static honesty. :yep:
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    Welcome Squad
    (Original post by somemightsay888)
    4.
    does that mean u were lying about calling me a hairdresser? :innocent:
    • Thread Starter
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Smilin’ Knight)
    :nope:

    I am 100% a head buried in the sand kinda person tis a very bad habbit that im kinda stuck on haha
    I was just messing aha. I know what you mean, I'm kinda like that too sometimes.
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by jedanselemyia)
    Why do you say that?
    if your so nice you lie so you can continue being nice to others then your a downright amazing person! (if a tiny bit dishonest) Kindness is the best quality a person can have in my opinion
 
 
 

3,400

students online now

800,000+

Exam discussions

Find your exam discussion here

Poll
Should predicted grades be removed from the uni application process
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.