Turn on thread page Beta
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by Hashim123)
    Aren't you like 27?
    And?
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by ironandbeer2)
    I was reading just the other day he loved Disney and especially Snow White - drew characters from it.
    XD Oh..wow- really?¿I would never have thought aha.- That's pretty cute tbh. :moon:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Anon_98)
    XD Oh..wow- really?¿I would never have thought aha.- That's pretty cute tbh. :moon:

    Posted from TSR Mobile
    Liked them for their whiteness apparently. Still quite the t w a t.

    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by iSerendipity)
    And?
    Nvm, I was doing my sums wrong. 😒
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by ironandbeer2)
    Liked them for their whiteness apparently. Still quite the t w a t.

    That was a good read, thank you for sharing. :hugs: <3 but oh my... silly Hitler. >.< 'Prsom.' XD

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Anon_98)
    That was a good read, thank you for sharing. :hugs: <3 but oh my... silly Hitler. >.< 'Prsom.' XD

    Posted from TSR Mobile
    He just needed a bit of TLC I guarantee if Nickelodeon had been around in Hitler's day, there would have been no world war or any war at all. Mind you he did prefer Disney...damn he'd have gone to war on Nickelodeon's ass wouldn't he
    Offline

    16
    ReputationRep:
    CN > Disney > the now Boomerang shows >= Nick

    The Boomerang shows . tom and Jerry, Looney Toons, Wacky Races, FlintstonesDamn now that I think about it, The cartoon life was clustered. Imagine just on CN (well before Boom was made or vis-a-versa), shows were clustered on one channel.
    Even worse when the channel showed cartoons for the afternoon only
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by ironandbeer2)
    He just needed a bit of TLC
    If only you were around too then, Iron. :mmm:

    (Original post by ironandbeer2)
    I guarantee if Nickelodeon had been around in Hitler's day, there would have been no world war or any war at all. Mind you he did prefer Disney...damn he'd have gone to war on Nickelodeon's ass wouldn't he
    :rofl: :rofl: You seem awfully certain that the existence of a show would've possibly determined the world's fate. XD I can now just imagine this as the background music when the Treaty of Versailles was being signed. http://m.youtube.com/watch?v=pH48FM-8P9I
    Bahahah, >.< that's totally what would've happened. :yep:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Anon_98)

    :rofl: :rofl: You seem awfully certain that the existence of a show would've possibly determined the world's fate. XD I can now just imagine this as the background music when the Treaty of Versailles was being signed. http://m.youtube.com/watch?v=pH48FM-8P9I
    Bahahah, >.< that's totally what would've happened. :yep:

    Posted from TSR Mobile
    God they were fit...

    Yeah right were you born in '98 if you know Sister Sister
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by ironandbeer2)
    God they were fit...

    Yeah right were you born in '98 if you know Sister Sister
    :rofl: Oh my.

    Don't underestimate me. :grumble: ..but you're right I don't. :rofl: I just looked it up after you mentioned it in your initial comment and now I can just see it. :moon: I can see it so well that... it's almost as though I did know the show. :yep:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    TV was better in the 1700s.... -_-
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Anon_98)
    :rofl: Oh my.

    Don't underestimate me. :grumble: ..but you're right I don't. :rofl: I just looked it up after you mentioned it in your initial comment and now I can just see it. :moon: I can see it so well that... it's almost as though I did know the show. :yep:

    Posted from TSR Mobile
    Anon, you total wannabe. Get back to your Hannah friggin' Montana.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Hashim123)
    This, I think more of my favourites were on CN and Disney than they were Nick.
    I agree, much preferred those channels
    Offline

    21
    ReputationRep:
    ah the 90's Kenan and Kel was great
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Can't we have a dedicated SpongeBob SquarePants channel? :moon:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by pinkteddyx64)
    Can't we have a dedicated SpongeBob SquarePants channel? :moon:
    Name:  1442350336699.jpg
Views: 33
Size:  46.1 KB

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    5
    ReputationRep:
    Honestly, 90s babies had the BEST childhoods

    I dont care what anyone says

    #90sKid
    Offline

    3
    ReputationRep:
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: September 15, 2015
Poll
Black Friday: Yay or Nay?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.