Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Have you ever posted on TSR while drunk or high? watch

    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Ethereal World)
    I was assuming your tabs.

    But most of the time I'm drunk and home alone pornhub ends up happening. It's just too easy.
    Nope. Kicking alien ass on XCOM 2

    I tend to do the porn thing whilst sober. Drunkenness.. err... create problems in that department. I can still do it but ti takes so much more effort and CBA. Rather watch TV or something.
    • PS Reviewer
    Offline

    20
    ReputationRep:
    PS Reviewer
    (Original post by ChaoticButterfly)
    Nope. Kicking alien ass on XCOM 2

    I tend to do the porn thing whilst sober. Drunkenness.. err... create problems in that department. I can still do it but ti takes so much more effort and CBA. Rather watch TV or something.
    Nobody wants that whiskey ****.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by homeland.lsw)
    Bulgarian = Always drunk so yes
    Glad you finally added your sex into your UN.
    • Political Ambassador
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by Serine Soul)
    Is that what people do when they get drunk/high? Go on TSR?
    They are the people who go out and get drunk/high......
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ByronicHero)
    Nobody wants that whiskey ****.
    :toofunny: :toofunny: :toofunny: :toofunny:
    Offline

    21
    (Original post by Ethereal World)
    Glad you finally added your sex into your UN.
    What...
    It was always there
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Ethereal World)
    I'm not a big drinker either. I hate getting smashed but I love a glass of wine to take the edge off ygm.
    I've only ever been high a few times in my life. But they were mostly in an acute period when I went to Amsterdam and spent the whole time baked. 10/10 would recommend.
    Yeah, I don't have a problem with alcohol but I just think it tastes kind of gross lol, I would love to go to Amsterdam, that sounds so cool! Lol
    • PS Reviewer
    Offline

    20
    ReputationRep:
    PS Reviewer
    (Original post by Ethereal World)
    :toofunny: :toofunny: :toofunny: :toofunny:
    We've all been there :facepalm2:

    There is genuinely nothing worse than having to admit to your partner, well after an hour in, that it just won't happen because the drink has taken over.

    It has only happened to me once or twice but that's enough :lol:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ByronicHero)
    Those pot noodles :lol:
    • PS Reviewer
    Offline

    20
    ReputationRep:
    PS Reviewer
    (Original post by Blondie987)
    Yeah, I don't have a problem with alcohol but I just think it tastes kind of gross lol, I would love to go to Amsterdam, that sounds so cool! Lol
    I genuinely can't imagine life without it :moon:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Ethereal World)
    I'm not a big drinker either. I hate getting smashed but I love a glass of wine to take the edge off ygm.
    I've only ever been high a few times in my life. But they were mostly in an acute period when I went to Amsterdam and spent the whole time baked. 10/10 would recommend.
    Yeah, I don't have a problem with alcohol I just think it tastes a bit gross lol I so badly want to go to Amsterdam, that sounds so cool!
    Offline

    11
    ReputationRep:
    98% of all things I've ever posted on here, including this - I've been drunk. Luckily I have good rep, even back when you could neg. I'm buzzed atm, but some of my best work on here I've been blind drunk. Infact most I've forgot about, then only found out days/weeks later when I've come back, drunk, to notifications.
    • PS Reviewer
    Offline

    20
    ReputationRep:
    PS Reviewer
    (Original post by Ethereal World)
    I skip right to to point three before, during and after. Tears = lubricant.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by whorace)
    I shall make you very wild one day Blondie

    :yeah:
    • PS Reviewer
    Offline

    20
    ReputationRep:
    PS Reviewer
    (Original post by Blind Ferret)
    98% of all things I've ever posted on here, including this - I've been drunk. Luckily I have good rep, even back when you could neg. I'm buzzed atm, but some of my best work on here I've been blind drunk. Infact most I've forgot about, then only found out days/weeks later when I've come back, drunk, to notifications.
    I actually used to get massive amounts of rep when I was drunk but a fair amount of neg when I was sober. I still large rep either way. these days I've been absent from the site for too long so everyone has more rep than me lol :lol:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Blind Ferret)
    98% of all things I've ever posted on here, including this - I've been drunk. Luckily I have good rep, even back when you could neg. I'm buzzed atm, but some of my best work on here I've been blind drunk. Infact most I've forgot about, then only found out days/weeks later when I've come back, drunk, to notifications.
    The awkward moment when someone says that they have good rep when they have 6 gems. #gemdigger :rofl:
    • Peer Support Volunteers
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Peer Support Volunteers
    I proposed to Life_peer while a little tipsy. Good times, dear sir, good times.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Blind Ferret)
    98% of all things I've ever posted on here, including this - I've been drunk. Luckily I have good rep, even back when you could neg. I'm buzzed atm, but some of my best work on here I've been blind drunk. Infact most I've forgot about, then only found out days/weeks later when I've come back, drunk, to notifications.
    I'm only kidding about gem. However my housemate at university used to drink a bottle of wine before banging out essays and always did way better like that than when she took time and care. :rofl:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ChaoticButterfly)
    Nope. Kicking alien ass on XCOM 2

    I tend to do the porn thing whilst sober. Drunkenness.. err... create problems in that department. I can still do it but ti takes so much more effort and CBA. Rather watch TV or something.
    Give up porn, do it, do it
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Airmed)
    I proposed to Life_peer while little tipsy. Good times, dear sir, good times.
    Zargabaath proposed to me when he was drunk. Sooooo awkward.
 
 
 
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.