Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Why do/don't you use your own face as a profile picture on TSR? Watch

    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by The BIG lie)
    Most would look like this.

    Attachment 505907
    :troll :
    • Thread Starter
    Online

    18
    ReputationRep:
    (Original post by glassriver)
    who's saying this isn't my own face
    Name:  meme.jpg
Views: 107
Size:  36.2 KB
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Alexion)
    I don't care if people do/don't know what I look like, and my avatar is more for my own interest than anyone else's to be fair.
    Used to have my own face on there for a while but I get bored of seeing my own :unimpressed:
    Minene-san > Alex

    EDIT: **** it, I'm having my own face back :rofl:



    fairz
    Offline

    9
    ReputationRep:
    My mumma said I could be anything I wanted. So I became a Tiger
    Offline

    18
    ReputationRep:
    I want attention
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by GUMI)
    Name:  meme.jpg
Views: 107
Size:  36.2 KB
    Offline

    2
    ReputationRep:
    But I do . Except the picture is 18 months old and I'm a lot skinnier now lol
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Ethereal World)
    Same here. Also previously nonchalant users get really keen to interact and rep.
    such a burden lol
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Cremated_Spatula)
    such a burden lol
    First world problem for sure.

    It's more when people have been dismissive of my opinions and then now the avatar is up they're like omg forget every **** thing I've ever said and tell me allllll about yourself.

    And I'm like:

    :hand:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Lord Samosa)
    I want attention
    Does your neck beard really need attention?
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Ethereal World)
    First world problem for sure.

    It's more when people have been dismissive of my opinions and then now the avatar is up they're like omg forget every **** thing I've ever said and tell me allllll about yourself.

    And I'm like:

    :hand:
    smh they just so fickle :creep:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by DiddyDec)
    Does your neck beard really need attention?
    you wish you had that lush ass beard tho
    Offline

    12
    ReputationRep:
    I don't use my real photo because it allows me to keep control of my identity online.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Milzime)
    you wish you had that lush ass beard tho
    You got me, I can't even grow a beard.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Because you touch yourself.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    I don't know... I guess I just like pigs more than myself.
    Offline

    17
    Did for a while, didn't feel like I was being myself :dontknow:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Ethereal World)
    Because this girl is way fitter than me.
    I feel cheated.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Cremated_Spatula)
    Self-conscious of looks, people are generally very shallow.
    I don't show my pic cuz of stalkers
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Because I want to get a job.
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Has a teacher ever helped you cheat?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.