Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Post the full size picture of your avatar Watch

    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by the bear)
    this is the latest cool look for today's student:
    Not for 403!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Student403)
    Same here :/
    Apparently I'm weird because I don't have my ears pierced - I cant think of anything worse (well apart from getting a tattoo!) :rofl:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by thermometer)
    so beautiful! :rofl:
    Aww, thanks. I was worried about the angle for a sec, not my best side.
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by Amellia123)
    Apparently I'm weird because I don't have my ears pierced - I cant think of anything worse (well apart from getting a tattoo!) :rofl:
    I like you:mmm:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by like_marmite)
    Aww, thanks. I was worried about the angle for a sec, not my best side.
    oh stop, you look fabulous! 10/10
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    I like you:mmm:

    Posted from TSR Mobile
    Haha thank you I suppose you aren't so bad you're self
    Spoiler:
    Show
    One vote for me! :party:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Name:  e9d8d5761e1d57aa55916d66aef4f8ab.jpg
Views: 71
Size:  14.1 KB
    Really wish i could follow that pic :love:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    I love that the main focus of this thread is now tattoos/piercings :rofl:
    Offline

    5
    For all you chemistry lovers out there...


    Offline

    20
    ReputationRep:
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by homeland.lsw)
    ...Well that was strangely ominous...
    my job is to bring out the best in everyone :innocent:

    (Original post by Alexion)
    I kinda can, but I think the style remodelling needs to wait until I've moved out of home :lol:

    Tattoos are definitely a route I wanna follow, whether they're minimal or all out :cool:
    Yeah i feel ya, I will probably go full blow out with tatts& piercings when I move out, my parents won't even recognise me :rofl: I had to beg for weeks to get my nose pierced
    And yass you'll look good in them, you're definitely that type
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by lustawny)
    For all you chemistry lovers out there...


    well, I do love chemistry.
    ain't feeling any with you though. :unimpressed:
    Offline

    5
    (Original post by thermometer)
    well, I do love chemistry.
    ain't feeling any with you though. :unimpressed:
    :cry2:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by thermometer)
    well, I do love chemistry.
    ain't feeling any with you though. :unimpressed:
    Brutal.
    Offline

    21
    (Original post by the bear)
    this is the latest cool look for today's student:
    Her face is just like "you want me don't you..."
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Reue)
    Awwwww :love: so cute :ahee:
    • TSR Support Team
    Offline

    20
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Name:  d9-_6-EJ.jpg
Views: 109
Size:  34.2 KBI look about 12 instead of 23 but its me and Toothless the dragon in Build-A-Bear yesterday that my partner bought me
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Spock's Socks)
    Name:  d9-_6-EJ.jpg
Views: 109
Size:  34.2 KBI look about 12 instead of 23 but its me and Toothless the dragon in Build-A-Bear yesterday that my partner bought me
    Build-A-Bear is my first date goals tbh.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Name:  image.jpeg
Views: 66
Size:  230.5 KB
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by thermometer)
    well, I do love chemistry.
    ain't feeling any with you though. :unimpressed:
    SAVAGE
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Has a teacher ever helped you cheat?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.