Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta

Happy April Fools! watch

    • Community Assistant
    Offline

    20
    Community Assistant
    (Original post by XOR_)
    I love your avatar, it's so cute!!
    :lol: why thank you :hat2: ngl i don't rlly get the lil pepe thing but z33 wants a pepe army :rofl:
    z33 also made the pepe pig :lol: x
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by CoolCavy)
    :lol: why thank you :hat2: ngl i don't rlly get the lil pepe thing but z33 wants a pepe army :rofl:
    z33 also made the pepe pig :lol: x
    You are gullible.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by CoolCavy)
    :lol: why thank you :hat2: ngl i don't rlly get the lil pepe thing but z33 wants a pepe army :rofl:
    z33 also made the pepe pig :lol: x
    yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh thanks for the credit cav! pepe army FTW !
    • Section Leader
    • Peer Support Volunteers
    • Thread Starter
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Section Leader
    Peer Support Volunteers
    (Original post by z33)
    yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh thanks for the credit cav! pepe army FTW !
    omg
    • Community Assistant
    Offline

    20
    Community Assistant
    (Original post by XOR_)
    You are gullible.
    oh...
    i see :indiff:

    OMMGGG IM SO thick :rofl:
    tbh i was thinking idk how he finds the pig frog cute


    (Original post by z33)
    yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh thanks for the credit cav! pepe army FTW !
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by iEthan)
    omg
    you need a pepe cat for april fools


    (Original post by CoolCavy)
    oh...
    i see :indiff:

    OMMGGG IM SO thick :rofl:
    tbh i was thinking idk how he finds the pig frog cute
    o its not cute :cry2:?
    • Community Assistant
    Offline

    20
    Community Assistant
    LOOOOLLL i can't keep this avi :rofl: gonna give me a bad rep innit :cool:
    here is z33's masterous art work so it dosent go to waste :lol: happy april fool :lol:
    Name:  Mr99DH7.jpg
Views: 22
Size:  17.9 KB
    idk what came over me in those 10 mins :rofl:
    *normal cavy mode resumed*
    • TSR Support Team
    Offline

    22
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    (Original post by Josb)
    Last year, Changing Skies made a thread asking for applications to be her boyfriend. God know what she has in mind this year.
    Lol I'm such a loser
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Changing Skies)
    Lol I'm such a loser
    I wouldn't say that considering the number of guys who applied.
    • Section Leader
    • Peer Support Volunteers
    • Thread Starter
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Section Leader
    Peer Support Volunteers
    (Original post by Changing Skies)
    Lol I'm such a loser
    :no:

    Here's the real loser:
    Spoiler:
    Show
 
 
 
Poll
Do you agree with the proposed ban on plastic straws and cotton buds?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.