FireFreezers Thread Of Randomness!!

Announcements Posted on
Four things that unis think matter more than league tables 08-12-2016
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Hahahaha :lol: thats the beauty of them.... The weirder the better!!! :jive::ahee:

    I keep singing the same song over and over but keep swaying around so my mum keeps giving me these dodgy looks :lol:
    :top:
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Hahaha good choice!!!!

    Hmmm this could be a very long list :lol: but for all you non-Duranies out there ill list the most well known ones....
    Rio
    Hungry Like The Wolf
    Girls on Film
    Is There Something I Should Know?
    Planet Earth


    And for more disco:
    Wham - Bad Boys, Young Guns
    Spandau Ballet - The Freeze, Chant No.1
    Kim Wilde - Kids in America
    Squeeze - Cool for Cats
    Boney M - Ma Baker, Daddy Cool, Barbara Streisand
    Sylvester - You Make Me Feel, Dance! (Disco Heat)
    Its sooo addictive!

    Ive actually got Girls on Film stuck in my head atm!!!
    Great List!
    Can we have some Madness too!?
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    :dance: New thread! :woo:

    MOTIVATION FOR US ALL! :jive: :jive: :jive: :jive: :jive:

    PURE MATHS IS THE SOLUTION TO ALL OUR PROBLEMS!
    Spoiler:
    Show
    Yeah I know, it's absolutely awful. I don't get why people do stuff like that
    WooWoo!! :woo:

    ALL WE NEED IS SOME MOTIVATION :jive: :jive: :jive: :jive: :jive: (not gonna lie, i sang that when i wrote it haha :lol:

    :jive:PURE MATHS IS THE CURE TO EVERYTHING:jive:
    Spoiler:
    Show
    It is indeed! Me neither tbh!
    I actually started my blog to try and help peoples understanding of OCD and to help people realize that its no minor condition (its often seen that way)
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Amellia123 Dont know if you realized but my avatar is an Audi!!!!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    I was bored. Im no longer bored! I totally agree with you! :jive:

    Might aswell sing. Haha shes probably wondering wht on earths going on!
    Haha so was i, revision today has been so boring :lol: i just did a hair style on myself thay makes me look about 6 :rofl:

    Yeah i agree!!! Shes still a bit shocked that i like 80s music tbh
    (Original post by Matrix123)
    Of course I will
    :woo: good choice Miss Matrix!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    WooWoo!! :woo:

    ALL WE NEED IS SOME MOTIVATION :jive: :jive: :jive: :jive: :jive: (not gonna lie, i sang that when i wrote it haha :lol:

    :jive:PURE MATHS IS THE CURE TO EVERYTHING:jive:
    Spoiler:
    Show
    It is indeed! Me neither tbh!
    I actually started my blog to try and help peoples understanding of OCD and to help people realize that its no minor condition (its often seen that way)
    MOTIVATION!!! :awesome: :jive: jive: jive: :jive: :jive: (Hahaha I keep on thinking about 'Love is all you need' by The Beatles )
    PURE MATHS IS THE BEST!
    Spoiler:
    Show
    Awww that's a great reason for starting a blog! :yep: It's a shame it is. I guess it could be due to people using it in everyday talk when they don't properly have it - or at least that's what I've witnessed a lot. Like, certain things annoy me but I don't have OCD.
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Boss_Rhythm)
    DJ Khaled ate chicken
    Nice one!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Haha so was i, revision today has been so boring :lol: i just did a hair style on myself thay makes me look about 6 :rofl:

    Yeah i agree!!! Shes still a bit shocked that i like 80s music tbh


    :woo: good choice Miss Matrix!
    Thanks, :awesome: Amellia (hope you get that alliteration )

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:

    George Michael!!! :eek:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    Its sooo addictive!

    Ive actually got Girls on Film stuck in my head atm!!!
    Great List!
    Can we have some Madness too!?
    Haha it really is!! :lol:

    Have you really? If you have ever watched a totp performance of it, its so funny (my mum said they looked really camp/gay :rofl:)

    Haha yes of course! 'Our House' and my personal fave 'House of Fun' :lol:
    (Original post by FireFreezer77)
    Amellia123 Dont know if you realized but my avatar is an Audi!!!!
    I hadnt actually! (So shameful :teehee:) it is awesome tho!! :awesome:
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Haha so was i, revision today has been so boring :lol: i just did a hair style on myself thay makes me look about 6 :rofl:

    Yeah i agree!!! Shes still a bit shocked that i like 80s music tbh


    :woo: good choice Miss Matrix!
    Haha, i can imagine! Revision sucks!
    Aw haha might aswell unleash your inner child! Aw i bet you looked really cute!

    Hmm interesting! Its unique music and its very good!


    Agreed! Great choice Matrix123
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Thanks, :awesome: Amellia (hope you get that alliteration )

    Posted from TSR Mobile
    Haha i did :lol: and you are most welcome!!!

    (Original post by Matrix123)

    George Michael!!! :eek:
    I love a bit of George Michael.... My sister used to sing Careless Wisper a lot when she was about 6 (the teachers laughed ), i also like Faith
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    Haha, i can imagine! Revision sucks!
    Aw haha might aswell unleash your inner child! Aw i bet you looked really cute!

    Hmm interesting! Its unique music and its very good!


    Agreed! Great choice Matrix123
    *bows*
    You guys! :rofl:
    We just need to keep this party going!

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    Haha, i can imagine! Revision sucks!
    Aw haha might aswell unleash your inner child! Aw i bet you looked really cute!

    Hmm interesting! Its unique music and its very good!


    Agreed! Great choice Matrix123
    Haha tell me about it :lol: oh well not long left of it now!! And yep! (I do rather frequently ) lol :lol: my sister just pulled a face :rofl:

    You cant see it from the front, but this is from the back (please excuse my pyjamas!)

    Name:  IMG_20160502_203227680.jpg
Views: 87
Size:  247.9 KB

    Haha its certainly unique these days!!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Haha i did :lol: and you are most welcome!!!



    I love a bit of George Michael.... My sister used to sing Careless Wisper a lot when she was about 6 (the teachers laughed ), i also like Faith
    Wooo

    Me too! His voice is amazing! :jive:
    Ahh I see hahaha me too! :woo:

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    MOTIVATION!!! :awesome: :jive: :jive: :jive: :jive: :jive: (Hahaha I keep on thinking about 'Love is all you need' by The Beatles )
    PURE MATHS IS THE BEST!
    Spoiler:
    Show
    Awww that's a great reason for starting a blog! :yep: It's a shame it is. I guess it could be due to people using it in everyday talk when they don't properly have it - or at least that's what I've witnessed a lot. Like, certain things annoy me but I don't have OCD.
    WE LOVE MOTIVATION :jive: :jive: :jive: :jive: :jive:

    PURE MATHS IS UNBEATABLE :jive:
    Spoiler:
    Show
    Thankyou! I guess, it is commonly used everyday by many people and it needs to stop!
    Ive witnessed that a lot too! Its super annoying!
    Im glad you dont have it though! :hugs:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Woospie tsr crashed on me :lol:

    Sorry Matrix123 i typed you a reply but cant remember what it said!
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Haha it really is!! :lol:

    Have you really? If you have ever watched a totp performance of it, its so funny (my mum said they looked really camp/gay :rofl:)

    Haha yes of course! 'Our House' and my personal fave 'House of Fun' :lol:


    I hadnt actually! (So shameful :teehee:) it is awesome tho!! :awesome:
    Haha indeed it is! Yup i have! No idea where it came from. I randomly blurted out GIRLS ON FILM and its been in my head ever since :rofl:I havent tbh. Ill have a look later Haha i can imagine that tbh :lol: :rofl:Yay Madness!!! I love them! I like One Step Beyond and Night Boat To Cairo! Nooo! Haha! It won the 2014 24 Hours of LeMans!!! Audi have dominated that race since 2000!
 
 
 
Write a reply… Reply
Submit reply

Register

Thanks for posting! You just need to create an account in order to submit the post
  1. this can't be left blank
    that username has been taken, please choose another Forgotten your password?
  2. this can't be left blank
    this email is already registered. Forgotten your password?
  3. this can't be left blank

    6 characters or longer with both numbers and letters is safer

  4. this can't be left empty
    your full birthday is required
  1. Oops, you need to agree to our Ts&Cs to register
  2. Slide to join now Processing…

Updated: December 1, 2016
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Poll
Do you think you'll achieve your predicted A Level grades?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.