Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Guys, Describe your Ideal girl! watch

    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by XOR_)
    I've posted it in another thread but I may as well post it here too .

    .5ft-6ft3
    .eccentric personality
    .at least mildly attractive
    .must be able to take a joke
    .must be intelligent
    (but not smarter than I)
    .must be a badass
    .must occasionally play video games
    (but not be able to beat me)
    .must like electronic music
    .must not be very religious
    .must know or willing to learn how to code
    ( but not be better at coding than I am)
    Aren't you making your life a littler bit harder?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Hadigy)
    I like Blonde Girls. For reasons i shall not discuss right now...
    Is your mum blonde?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Eriasu)
    Aren't you making your life a littler bit harder?
    XD, I'm not being entirely serious.
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by XOR_)
    XD, I'm not being entirely serious.
    I sensed a bit of sarcasm from it and it seems that I was right.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Why do some guys have such high standards? I just don't understand.
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by raman_17)
    oh well I do

    oh you looking jealous!! (am I right)
    hahahahaha

    yup! i am
    Spoiler:
    Show
    nope- i'm really not
    Offline

    2
    ReputationRep:
    CleverSquirrel I see you tagged me ayyy.

    Ideal girl:
    5'6-5'9
    Light brown or blonde hair that falls beside thy breast
    Blue/green/grey or light brown eyes.
    Hourglass figure but with a slim physique. (see attachment) Name:  delete.png
Views: 120
Size:  65.5 KB
    Can be funny and likes to joke around.
    More girly than womanly but not too girly.
    Is geeky but not toooo geeky.


    Done.
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by alisonclaree)
    Why do some guys have such high standards? I just don't understand.
    i think we forget that us girls have very high standards too!
    have you seen the 'Ideal guy' thread? we have lists and lists of characteristics that we want our guy to have- i mean poor guys who are reading it!! :yep:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by CleverSquirrel)
    i think we forget that us girls have very high standards too!
    have you seen the 'Ideal guy' thread? we have lists and lists of characteristics that we want our guy to have- i mean poor guys who are reading it!! :yep:
    Do you fit my criterion ? :3
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by That Arab Guy)
    CleverSquirrel I see you tagged me ayyy.

    Ideal girl:
    5'6-5'9
    Light brown or blonde hair that falls beside thy breast
    Blue/green/grey or light brown eyes.
    Hourglass figure but with a slim physique. (see attachment) Name:  delete.png
Views: 120
Size:  65.5 KB
    Can be funny and likes to joke around.
    More girly than womanly but not too girly.
    Is geeky but not toooo geeky.


    Done.
    Do I fit your criteria? hmm let's see:

    i'm 5'3
    Brown- so i have brown eyes and black hair that reaches down to my hips
    I'm curvy and not skinny like in your given attachment
    I am funny- very funny actually (ask Unistudent77 for further details)
    I'm more womanly than girly so no
    and I'm kinda clever....

    so ummmm no i dont... sooorryyyy hahahaha :rofl:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    May sound harsh though I don't mean it at all in a bad way, but one that loves you like a dog. You know, that unconditional love.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by CleverSquirrel)
    Do I fit your criteria? hmm let's see:

    i'm 5'3
    Brown- so i have brown eyes and black hair that reaches down to my hips
    I'm curvy and not skinny like in your given attachment
    I am funny- very funny actually (ask Unistudent77 for further details)
    I'm more womanly than girly so no
    and I'm kinda clever....

    so ummmm no i dont... sooorryyyy hahahaha :rofl:
    Ye well my criterion was for the perfect situation. Which in reality will never happen.

    Make me laugh please.
    • TSR Support Team
    Offline

    15
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    (Original post by CleverSquirrel;[url="tel:65453673")
    65453673[/url]]Do I fit your criteria? hmm let's see:

    i'm 5'3
    Brown- so i have brown eyes and black hair that reaches down to my hips
    I'm curvy and not skinny like in your given attachment
    I am funny- very funny actually (ask Unistudent77 for further details)
    I'm more womanly than girly so no
    and I'm kinda clever....

    so ummmm no i dont... sooorryyyy hahahaha :rofl:
    You fit my criteria
    Although idk about being funny..... 'Mildly amusing' would be my description
    Offline

    13
    ReputationRep:
    Spoiler:
    Show
    not srs
    Offline

    18
    Well screw me I have no hope :rofl:

    But... if I'm madly in love with someone I'll probably be completely devoted to them, which scares me a little
    Offline

    18
    (Original post by yoda123)
    Spoiler:
    Show
    not srs
    Oh hai I meet all your criteria, I also look like a baby horse
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    Welcome Squad
    (Original post by toonervoustotalk)
    Has a ass :teehee:
    I have a donkey alright .
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by thecatwithnohat)
    I have a donkey alright .
    Good
    Now i can ride it :rofl:

    Oohh you are purple :ahee:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CleverSquirrel)
    i think we forget that us girls have very high standards too!
    have you seen the 'Ideal guy' thread? we have lists and lists of characteristics that we want our guy to have- i mean poor guys who are reading it!! :yep:
    I do agree but I guess I don't have high standards so don't get why anyone does
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Unistudent77)
    You fit my criteria
    Although idk about being funny..... 'Mildly amusing' would be my description
    ssshhhhhhhhhhhhhhh, But do you fit mine? *thinking emoji*

    and I'm very very funny thank you very much! :unimpressed: :rofl:
 
 
 
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.