Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta
    • Thread Starter
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    forgive and forget
    Spoiler:
    Show
    if not this idek mate XD
    Yep!

    Round Nine

    Spoiler:
    Show

    BARD
    BARN
    BARE
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by GetOverHere)
    Yep!

    Round Nine
    Spoiler:
    Show

    BARD
    BARN
    BARE
    end behind bars lol not sure
    • Thread Starter
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    end behind bars lol not sure
    Almost, no cigar c:
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by GetOverHere)
    Almost, no cigar c:
    urm not sure what u mean but mayb
    oh
    mayb
    ur
    END up behind bars?!?!?!?!
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    urm not sure what u mean but mayb
    oh
    mayb
    ur
    END up behind bars?!?!?!?!
    This is really clever. Good thinking! I bet that's the right answer.
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Supersaps)
    This is really clever. Good thinking! I bet that's the right answer.
    idk
    doesn't sound right tho...
    but ty monsieur, I am most honoured
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    idk
    doesn't sound right tho...
    but ty monsieur, I am most honoured
    I would be surprised if it was wrong.
    • Thread Starter
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    urm not sure what u mean but mayb
    oh
    mayb
    ur
    END up behind bars?!?!?!?!
    Correct!

    Round Ten

    Spoiler:
    Show

    ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTVWXYZ
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by GetOverHere)
    Correct!

    Round Ten
    Spoiler:
    Show

    ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTVWXYZ
    Alphabet
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by GetOverHere)
    Correct!

    Round Ten
    Spoiler:
    Show

    ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTVWXYZ
    a string of alphabets
    • Thread Starter
    Offline

    11
    ReputationRep:
    Nope c:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by GetOverHere)
    Nope c:
    Every letter but u? :rofl: doesn't sound right

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Every letter but u? :rofl: doesn't sound right

    Posted from TSR Mobile
    Nope, it's simpler than that c:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by GetOverHere)
    Nope, it's simpler than that c:
    U
    On it's own...or 'you' :dontknow:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by GetOverHere)
    Nope, it's simpler than that c:
    missing u lol
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by mrahim)
    missing u lol
    Oooh good one!

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by GetOverHere)
    Correct!

    Round Ten
    Spoiler:
    Show

    ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTVWXYZ
    Without you :dontknow:

    eternaforest puzzles... Oh the nostalgia :cry2:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by GetOverHere)
    Nope, it's simpler than that c:
    lettuce...?

    for letters...?
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by mrahim)
    missing u lol
    hmmm...
    • Thread Starter
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by mrahim)
    missing u lol
    Correct!

    Round Eleven

    Spoiler:
    Show

 
 
 
Poll
Are you going to a festival?
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.