TSR Camping Trip Watch

GetOverHere
Badges: 11
Rep:
?
#41
Report Thread starter 2 years ago
#41
Begins with a consonant?

BTW they don't necessarily have to have anything to do with camping. That just sets the game up haha c:
0
reply
TheHaunted.
Badges: 1
Rep:
?
#42
Report 2 years ago
#42
(Original post by AngryRedhead)
I don't know then lol, none of the items you have okay-ed have anything to do with camping
As long as it follows my rule, it's good to go.
0
reply
AngryRedhead
Badges: 21
Rep:
?
#43
Report 2 years ago
#43
(Original post by GetOverHere)
Begins with a consonant?

BTW they don't necessarily have to have anything to do with camping. That just sets the game up haha c:
How was I supposed to know that wasn't a rule, though?
0
reply
TheHaunted.
Badges: 1
Rep:
?
#44
Report 2 years ago
#44
(Original post by GetOverHere)
Begins with a consonant?

BTW they don't necessarily have to have anything to do with camping. That just sets the game up haha c:
:no:
0
reply
TheHaunted.
Badges: 1
Rep:
?
#45
Report 2 years ago
#45
(Original post by AngryRedhead)
How was I supposed to know that wasn't a rule, though?
Fair enough. :lol:

But yeah, that's not the rule.
0
reply
AngryRedhead
Badges: 21
Rep:
?
#46
Report 2 years ago
#46
(Original post by TheHaunted.)
As long as it follows my rule, it's good to go.
Um??? Idk must have N somewhere in the word?
0
reply
GetOverHere
Badges: 11
Rep:
?
#47
Report Thread starter 2 years ago
#47
(Original post by AngryRedhead)
How was I supposed to know that wasn't a rule, though?
The only rule that the items have to abide by is the one who initiates the camping trip. Otherwise, it's fair game.

(Original post by TheHaunted.)
:no:
Begins with a letter in the second half of the alphabet?
0
reply
TheHaunted.
Badges: 1
Rep:
?
#48
Report 2 years ago
#48
(Original post by AngryRedhead)
Um??? Idk must have N somewhere in the word?
Nope

(Original post by GetOverHere)
The only rule that the items have to abide by is the one who initiates the camping trip. Otherwise, it's fair game.



Begins with a letter in the second half of the alphabet?
And yes. :woo:

You almost had it, AngryRedhead!
0
reply
AngryRedhead
Badges: 21
Rep:
?
#49
Report 2 years ago
#49
(Original post by TheHaunted.)
Fair enough. :lol:

But yeah, that's not the rule.
Must be relating to a hobby?
0
reply
AngryRedhead
Badges: 21
Rep:
?
#50
Report 2 years ago
#50
(Original post by TheHaunted.)
Nope



And yes. :woo:

You almost had it, AngryRedhead!
Curses
0
reply
GetOverHere
Badges: 11
Rep:
?
#51
Report Thread starter 2 years ago
#51
Woot woot!

OK, my turn.

I'm going on a camping trip, and I'm going to bring a racecar with me c:
0
reply
TheHaunted.
Badges: 1
Rep:
?
#52
Report 2 years ago
#52
(Original post by GetOverHere)
Woot woot!

OK, my turn.

I'm going on a camping trip, and I'm going to bring a racecar with me c:
Can I take a kayak?
0
reply
GetOverHere
Badges: 11
Rep:
?
#53
Report Thread starter 2 years ago
#53
(Original post by TheHaunted.)
Can I take a kayak?
Sure thing!
0
reply
TheHaunted.
Badges: 1
Rep:
?
#54
Report 2 years ago
#54
(Original post by GetOverHere)
Sure thing!
Palindromes. :woo:
0
reply
GetOverHere
Badges: 11
Rep:
?
#55
Report Thread starter 2 years ago
#55
(Original post by TheHaunted.)
Palindromes. :woo:
Correct! Your turn c:
0
reply
TheHaunted.
Badges: 1
Rep:
?
#56
Report 2 years ago
#56
(Original post by GetOverHere)
Correct! Your turn c:
AngryRedhead can have a go. I can't think of a rule right now.
0
reply
GetOverHere
Badges: 11
Rep:
?
#57
Report Thread starter 2 years ago
#57
(Original post by TheHaunted.)
AngryRedhead can have a go. I can't think of a rule right now.
Alright then c: It's all yours AngryRedhead
0
reply
AngryRedhead
Badges: 21
Rep:
?
#58
Report 2 years ago
#58
(Original post by TheHaunted.)
AngryRedhead can have a go. I can't think of a rule right now.
(Original post by GetOverHere)
Alright then c: It's all yours AngryRedhead

Lalalalaaa.... Hmm? Oh...

Nah, I can't think of anything either, over to someone else
0
reply
GetOverHere
Badges: 11
Rep:
?
#59
Report Thread starter 2 years ago
#59
(Original post by AngryRedhead)
Lalalalaaa.... Hmm? Oh...

Nah, I can't think of anything either, over to someone else
I'll do it then. This is going to be a hard one though.

I'm going on a camping trip and I'm going to bring a giraffe.
0
reply
CheeseIsVeg
  • TSR Support Team
Badges: 22
Rep:
?
#60
Report 2 years ago
#60
(Original post by GetOverHere)
I'll do it then. This is going to be a hard one though.

I'm going on a camping trip and I'm going to bring a giraffe.
I Love the sound of this game, nice job!Pls can i bring some cheese
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Are you chained to your phone?

Yes (57)
19.39%
Yes, but I'm trying to cut back (119)
40.48%
Nope, not that interesting (118)
40.14%

Watched Threads

View All
Latest
My Feed

Oops, nobody has posted
in the last few hours.

Why not re-start the conversation?

Start new discussion

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise