Am I gay or are these Girls not Hot? (PIC)

Announcements
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by sadixx)
    ur gay mate ;/
    I think these two are hotter ;/

    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Bloody Stupid)
    I think the styling makes them look a bit outdated... if they had Korean stylists I think they'd come out pretty well. Chinese actresses have been hiring Korean stylists + makeup artists lately.

    I'm Vietnamese, and almost every native Vietnamese girl will copy Korean makeup and fashion; they look 10 times better with Korean makeup than putting on heavy western makeup.
    Yep, when I went back to HK in the summer, I definitely saw more korean styled haristyles on chinese adverts/billboards :holmes:

    Id say theyd look good with your hairstyle maybe? :hat2:

    Which part of Vietnam are you from? :007:

    also the 10x is so true less=more
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by PrinceHarrys)
    Yeah maybe.. Post Korean makeup and fashion? Korean girls are hot af

    They look like Bjork in that pic, it just seems groce


    Korean fashion is so simple but it's chic and classy. Whereas Japan has a variety of styles but mostly lolita/childish or punk-ish.
    You can check out Korean fashion on IG- @speak_undervoice



    This is a viet actress named Chi Pu. She's got straight eyebrows and gradient lips (on the left) which is what every Korean girl wears.


    Daddoa- Korean beauty guru on youtube. Same makeup style.

    Most Korean girls get plastic surgery tho. In East Asia, girls are so conscious of their beauty. It's quite sad T.T
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by PrinceHarrys)
    I think these two are hotter ;/

    because they're in bikinis ...
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Bloody Stupid)
    Korean fashion is so simple but it's chic and classy. Whereas Japan has a variety of styles but mostly lolita/childish or punk-ish.
    You can check out Korean fashion on IG- @speak_undervoice



    This is a viet actress named Chi Pu. She's got straight eyebrows and gradient lips (on the left) which is what every Korean girl wears.


    Daddoa- Korean beauty guru on youtube. Same makeup style.

    Most Korean girls get plastic surgery tho. In East Asia, girls are so conscious of their beauty. It's quite sad T.T
    Omg those girls are :love: wifey :love: Without being a dikhead they also have nicer features than the ones in the OP tho.. (IMHO)

    yea I heard about Korean plastic surgery, do people not judge those who get PS? I understand why tho :/
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by ForestShadow)
    Yep, when I went back to HK in the summer, I definitely saw more korean styled haristyles on chinese adverts/billboards :holmes:

    Id say theyd look good with your hairstyle maybe? :hat2:

    Which part of Vietnam are you from? :007:

    also the 10x is so true less=more

    It's the hallyu effect.

    Lol. North :P
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by sadixx)
    because they're in bikinis ...
    Their faces are much hotter too. The one on the left is way more peng than both the girls in OP.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by PrinceHarrys)
    Omg those girls are :love: wifey :love: Without being a dikhead they also have nicer features than the ones in the OP tho.. (IMHO)

    yea I heard about Korean plastic surgery, do people not judge those who get PS? I understand why tho :/

    I understand too but they go too far with plastic surgery and they all end up looking the same. No individuality whatsoever. Went to a plastic surgery clinic in Vietnam and all their seats were full up.. it's not normal.
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Bloody Stupid)
    I understand too but they go too far with plastic surgery and they all end up looking the same. No individuality whatsoever. Went to a plastic surgery clinic in Vietnam and all their seats were full up.. it's not normal.
    I heard Korean society is looks crazy :/ The "same" look is good at least

    Is plastic surgery big in Vietnam too?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Bloody Stupid)
    It's the hallyu effect.

    Lol. North :P
    Ah the infamous korean wave style from kpop and kdramas. It is quite...wavey I have to say, works for me

    wait...north Vietnam...no way the place of sapa


    damn it looks beautiful!

    (Original post by Bloody Stupid)
    I understand too but they go too far with plastic surgery and they all end up looking the same. No individuality whatsoever. Went to a plastic surgery clinic in Vietnam and all their seats were full up.. it's not normal.
    tbf, media standards of beauty and social pressures are quite extreme these days in both eastern and western society. ( Im chinese but brought up in aus,nz and uk) everyone has a natural desire to look better, through comparison or self improvement so it is a natural yearning...
    so did you get surgery in the end? :holmes:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by PrinceHarrys)
    I think they're average for east asian birds (no homo)

    Idk I have a lot of East Asian woman friends. And the Korean ones in particular, are much hotter IMO



    this chick

    (Original post by PrinceHarrys)
    She has way hotter features IMHO. asian birds have the same "look" tho yea

    These girls are definitely good-looking but the photos have been airbrushed like anything.
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Banana00)
    These girls are definitely good-looking but the photos have been airbrushed like anything.
    It's the same girl, better pic

    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by ForestShadow)
    Ah the infamous korean wave style from kpop and kdramas. It is quite...wavey I have to say, works for me

    wait...north Vietnam...no way the place of sapa


    damn it looks beautiful!



    tbf, media standards of beauty and social pressures are quite extreme these days in both eastern and western society. ( Im chinese but brought up in aus,nz and uk) everyone has a natural desire to look better, through comparison or self improvement so it is a natural yearning...
    so did you get surgery in the end? :holmes:

    Never seen that before o_o

    Nah I was only 17 when I went. My mum and I visited out of curiosity.
    And I'm okay with my flat face. At least I have double eyelids lol.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by PrinceHarrys)
    I heard Korean society is looks crazy :/ The "same" look is good at least

    Is plastic surgery big in Vietnam too?


    No.

    My Vietnamese mum would be against me doing any surgery. Plastic surgery isn't really encouraged here- most viet celebs are natural but they bleach their skin a lot.
    There's more focus on pale 'white' skin than beauty.

    But I was surprised. 5 years ago there wasn't even that many plastic surgery clinics in Vietnam but now I see a clinic in every district.

    The biggest plastic surgery capitals in Asia are S.Korea, China and Thailand.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by PrinceHarrys)
    She has way hotter features IMHO. asian birds have the same "look" tho yea

    Lol no they don't.

    Out of all the pictures that have been sent up to the quoted post - she's the most attractive.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by PrinceHarrys)
    I think these two are hotter ;/

    I would agree

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Princepieman)
    Lol no they don't.

    Out of all the pictures that have been sent up to the quoted post - she's the most attractive.

    Posted from TSR Mobile
    I mean East Asian birds. A lot of em have pale skin, long hair, be super skinny etc.

    That's the same girl as the second one I posted, and yea a true HBB. What do you think of the ones in OP? :holmes:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by PrinceHarrys)
    I mean East Asian birds. A lot of em have pale skin, long hair, be super skinny etc.

    That's the same girl as the second one I posted, and yea a true HBB. What do you think of the ones in OP? :holmes:
    Nah, there's way more variation amongst the ones I know. I think it's a bit of a myth that they all look similar.

    Would say they were average, with the one on the right having the potential to be very attractive.

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Princepieman)
    Nah, there's way more variation amongst the ones I know. I think it's a bit of a myth that they all look similar.

    Would say they were average, with the one on the right having the potential to be very attractive.

    Posted from TSR Mobile
    I mean style not genetics maybe its the ones I know lol.

    I think the one on the left has kinda better features disregarding awful haircut. Nothing special tho
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Pretty ordinary / 10
 
 
 
Write a reply… Reply
Submit reply

Register

Thanks for posting! You just need to create an account in order to submit the post
  1. this can't be left blank
    that username has been taken, please choose another Forgotten your password?
  2. this can't be left blank
    this email is already registered. Forgotten your password?
  3. this can't be left blank

    6 characters or longer with both numbers and letters is safer

  4. this can't be left empty
    your full birthday is required
  1. Oops, you need to agree to our Ts&Cs to register
  2. Slide to join now Processing…

Updated: September 27, 2016
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Today on TSR
Poll
Does your body insecurities make you avoid PE or exercise?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.