Do your parents know you use TSR?

Announcements
    Offline

    2
    ReputationRep:
    They think i use it for work purposes ^^
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by TSR Mustafa)
    They think i use it for work purposes ^^
    lol same :rofl:
    :shh:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Rhaenys10)
    yeaaah cause india is totally renowned for that kinda stuff lol
    You see, that will be the punishment because it will be impossible for me :rofl:
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    lol same :rofl:
    :shh:
    maybe i should say that to
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by tamil fever)
    maybe i should say that to
    maybe
    Offline

    3
    ReputationRep:
    No
    Online

    3
    my parents dont know many things, this included.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    I've never felt the need or desire to specifically say "I'm a member of TSR." I've made some close friends from here though so I've told my family I met them on a website for students. If I said I met people on "The Student Room" they'd have no idea what it was anyway.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Definitely not!
    Nobody knows I post on here!
    Offline

    3
    (Original post by CoolCavy)
    my parents dont know many things, this included.
    oh the life of lies that we live in :teehee:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    This is something for me like a normal day routine. You'd think I'd tell me parents that 'I'm going to the bathroom, I'm going to brush my hair or I'm going to the kicthen'? Lol no.
    Online

    3
    (Original post by homeland.lsw)
    oh the life of lies that we live in :teehee:
    indeed
    having 3 different lives is kind of exhausting tbh :lazy:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    I told my mom. She wept, wailed like a banshee and asked why I didn't die in the womb. Then, she threw herself out of a window and, before she hit the pavement, was hit by a massive bus.

    Outside, there is a growling that can be heard from the whispers of the thousands who are now talking about how I'm using TSR. An old man walks up and down the street outside, clad only in a sheet, with a sign that says "Unclean!" as he rants incoherently at my home.
    Offline

    3
    (Original post by CoolCavy)
    indeed
    having 3 different lives is kind of exhausting tbh :lazy:
    oh dear.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Bet you didnt know Good ol' Harambe was on TSR
    Online

    3
    (Original post by homeland.lsw)
    oh dear.
    :emo:
    Spoiler:
    Show
    :hugs:
    hope things are going a bit better for u now ?
    if not u know where i am :loveduck:
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ThatOldGuy)
    I told my mom. She wept, wailed like a banshee and asked why I didn't die in the womb. Then, she threw herself out of a window and, before she hit the pavement, was hit by a massive bus.

    Outside, there is a growling that can be heard from the whispers of the thousands who are now talking about how I'm using TSR. An old man walks up and down the street outside, clad only in a sheet, with a sign that says "Unclean!" as he rants incoherently at my home.
    :shock:
    lolololol:rofl:
    Offline

    3
    (Original post by CoolCavy)
    :emo:
    Spoiler:
    Show
    :hugs:
    hope things are going a bit better for u now ?
    if not u know where i am :loveduck:
    :work:
    Spoiler:
    Show
    :cry2:
    it could be much much worse.
    thank you cavy, I will. It means a lot
    Spoiler:
    Show
    i know you're one of those 5 :heart:
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by HaramBae)
    Bet you didnt know Good ol' Harambe was on TSR
    lol.hahaha.#HarambeWillLiveOn
    u know ur name says Haram...Bae
    ^I can't stop laughing at that
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by homeland.lsw)
    :work:
    TSR romance i think......
 
 
 
Write a reply… Reply
Submit reply

Register

Thanks for posting! You just need to create an account in order to submit the post
  1. this can't be left blank
    that username has been taken, please choose another Forgotten your password?
  2. this can't be left blank
    this email is already registered. Forgotten your password?
  3. this can't be left blank

    6 characters or longer with both numbers and letters is safer

  4. this can't be left empty
    your full birthday is required
  1. Oops, you need to agree to our Ts&Cs to register
  2. Slide to join now Processing…

Updated: September 28, 2016
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Poll
Which is the best season?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.