Who's gunna win Bake Off?

Announcements
  • View Poll Results: Who is going to win Bake Off?
    Andrew
    93
    10.86%
    Benjamina
    208
    24.30%
    Candice
    169
    19.74%
    Jane
    73
    8.53%
    Selasi
    243
    28.39%
    Tom
    70
    8.18%

    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    The other one?

    Posted from TSR Mobile
    *others :facepalm:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    *others :facepalm:
    Ohh OK

    It's a shame Val isn't in the poll - I would've voted for her :sadnod:

    Spoiler:
    Show

    I want Andrew to win but I think Benjamina will:yep:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Ohh OK

    It's a shame Val isn't in the poll - I would've voted for her :sadnod:
    Spoiler:
    Show

    I want Andrew to win but I think Benjamina will:yep:
    Posted from TSR Mobile
    Ffs val is gone
    Move on
    :hand:
    Your spoiler + selasi = perfection
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    Ffs val is gone
    Move on
    :hand:
    Your spoiler + selasi = perfection
    No! And give the poor woman some respect by using a capital in her name!
    Val lives on

    (:rofl:)

    Indeed, but I don't know if Selasi can do it - he's been very on and off throughout the competition.
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    I choose Tom because that's like the normal name out of all of them.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ak143244)
    I choose Tom because that's like the normal name out of all of them.
    What about Andrew and Jane? :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    What about Andrew and Jane? :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    They don't seem normal (to me)
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ak143244)
    They don't seem normal (to me)
    XD
    Fair enough :lol:
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    No! And give the poor woman some respect by using a capital in her name!
    Val lives on

    (:rofl:)

    Indeed, but I don't know if Selasi can do it - he's been very on and off throughout the competition.
    Posted from TSR Mobile
    Nope
    Plus I'm on my phone, capitals = effort
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Not the BBC.

    (i'm just salty because I wanted Val to win)
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    Nope
    Plus I'm on my phone, capitals = effort
    :unimpressed:
    :rof: fair enough sis
    (Original post by Fanticipation)
    Not the BBC.

    (i'm just salty because I wanted Val to win)
    I love your answer XD

    :five: You know your stuff!:yy:
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by longshot100)
    If you do not understand internet slang, do not worry.
    I understand some
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    I understand some
    A lot:yep:
    You know lots of slang compared to me
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Ohh OK

    It's a shame Val isn't in the poll - I would've voted for her :sadnod:
    Spoiler:
    Show

    I want Andrew to win but I think Benjamina will:yep:
    Posted from TSR Mobile
    Still not fully over Val leaving if I'm honest
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by NiamhM1801)
    Still not fully over Val leaving if I'm honest
    Her message at the end about always putting love into her baking! :love: :bawling:
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Her message at the end about always putting love into her baking! :love: :bawling:
    Posted from TSR Mobile
    I was almost in tears how could anyone not love her? :cry2:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    A lot:yep:
    You know lots of slang compared to me
    Posted from TSR Mobile

    (Original post by Matrix123)
    Her message at the end about always putting love into her baking! :love: :bawling:
    Posted from TSR Mobile
    Oh please
    Illurminartea paid her to say that :hand:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by NiamhM1801)
    I was almost in tears how could anyone not love her? :cry2:
    Exactly! She was, no she is, the perfect baker in the tent :sadnod:
    (Original post by CheeseIsVeg)


    Oh please
    Illurminartea paid her to say that :hand:


    I ain't buying that :noway:
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Exactly! She was, no she is, the perfect baker in the tent :sadnod:



    I ain't buying that :noway:
    Posted from TSR Mobile
    #BringBackVal

    "Illuminartea" made me laugh, cause y'know...bake off...and tea...
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by NiamhM1801)
    #BringBackVal

    "Illuminartea" made me laugh, cause y'know...bake off...and tea...
    Amen to that :yep:

    Yeah but don't let CheeseIsVeg make you convert to the Valienators :afraid:
 
 
 
Write a reply… Reply
Submit reply

Register

Thanks for posting! You just need to create an account in order to submit the post
  1. this can't be left blank
    that username has been taken, please choose another Forgotten your password?
  2. this can't be left blank
    this email is already registered. Forgotten your password?
  3. this can't be left blank

    6 characters or longer with both numbers and letters is safer

  4. this can't be left empty
    your full birthday is required
  1. Oops, you need to agree to our Ts&Cs to register
  2. Slide to join now Processing…

Updated: October 5, 2016
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Poll
Which is the best season?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.