Turn on thread page Beta
    Offline

    0
    ReputationRep:
    i dnt regret it cos im still wit him n hes amazin (in all possible ways) but i know of ppl who do, so it depends whats best for you

    luv steph xxx
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by feebs)
    u got a gud point!!
    i was quite young my first time n kinda regret it.
    i know, i think i was 2 young to o out with him 2, i am glad that i didnt sleep with him! he did offer to get into bed wiv him a couple of times. isnt it illegal to have sex under the age of 16?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Bhaal85)
    I was 69
    hee hee!
    older n wiser now tho,so it's all gud!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    yup

    but thats for your own safety
    i mean 1 of my mates has just turned 16 and on her bday she found out she is 2 months preggers, not a great bday pressie :s

    luv steph xx
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by lilmissnaughty)
    yup

    but thats for your own safety
    i mean 1 of my mates has just turned 16 and on her bday she found out she is 2 months preggers, not a great bday pressie :s

    luv steph xx
    WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dont post anything else until I get back.
    *gets more popcorn*
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Bhaal85)
    WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dont post anything else until I get back.
    *gets more popcorn*
    lol!!! cheeky monkey!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    i want popcorn !!!!!!!
    luv steph xxx
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by lilmissnaughty)
    i want popcorn !!!!!!!
    luv steph xxx
    me too!
    i was fasting 2day
    i am starving!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by lovely)
    i know, i think i was 2 young to o out with him 2, i am glad that i didnt sleep with him! he did offer to get into bed wiv him a couple of times. isnt it illegal to have sex under the age of 16?

    yeh it is. but i jus guess it depends when u fink ur ready. its different 4 every1.
    its more like a personal choice think the age limit things a bit daft.its like saying if ur 16 u shud b havin sex n if ur not then u shudnt.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by lovely)
    me too!
    i was fasting 2day
    i am starving!
    were you fasting for religious reasons?
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by feebs)
    yeh it is. but i jus guess it depends when u fink ur ready. its different 4 every1.
    its more like a personal choice think the age limit things a bit daft.its like saying if ur 16 u shud b havin sex n if ur not then u shudnt.
    yea
    dats wright!
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Bhaal85)
    were you fasting for religious reasons?
    yes, theres 14 days left!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by lovely)
    yes, theres 14 days left!
    Are you muslim? (Dont need to answer if you dont want to.)
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by lilmissnaughty)
    yup

    but thats for your own safety
    i mean 1 of my mates has just turned 16 and on her bday she found out she is 2 months preggers, not a great bday pressie :s

    luv steph xx

    she keepin it?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    i fasted for a bit !!!

    cos ma mate is muslim n she cant bear to do it on her own

    i lost half a stone in 2 weeks

    cos i forgot to eat in the mrnin b4 daybreak n im never hungry in the eve after dusk, so i basically didnt eat n wen i did i drank so much i didnt get fat
    teehee


    luv steph xxx
    Offline

    0
    ReputationRep:
    yup

    but her mum is gonna chuck her out

    its crayzee tho cos she doesnt no the guy it was a 1 night thing n she was drunk so she cant even remember hu he was!


    luv steph
    xxx
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by lilmissnaughty)
    yup

    but her mum is gonna chuck her out

    its crayzee tho cos she doesnt no the guy it was a 1 night thing n she was drunk so she cant even remember hu he was!


    luv steph
    xxx
    she'll be fine. . i shud know. its hard but its worth it. i do it on my own n i think i manage fine. stil work stil go college. . .
    Offline

    0
    ReputationRep:
    sorry to ask but how old r u? n wen n how?

    luv steph xx
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by lilmissnaughty)
    sorry to ask but how old r u? n wen n how?

    luv steph xx
    I was 19 when I got pregnent. Sheesh, it was kicking in my tummy all day. J/K

    Sorry to hear about your friend, sounds a bit harsh to, kicking out her own flesh and blood. Wow.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by lilmissnaughty)
    sorry to ask but how old r u? n wen n how?

    luv steph xx
    its fine am 20 was 17 wen i found out, 18 wen i had her, relationship with older guy (23) was an accident, he couldnt handle it, started drinkin, etc etc. so i kickd him out n went it alone.
 
 
 
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: November 11, 2003
Poll
Black Friday: Yay or Nay?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.