Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Looks wise what would you honestly rate yourself out of 10? watch

    Offline

    15
    (Original post by AngryRedhead)
    Probably a 5 or a 6 about now
    I saw your pic on the pic thread, and you're pretty :love:
    • #7
    #7

    (Original post by MrsMars)
    Who are you? :curious:

    I'm not gonna argue with you :hand:
    But not an 8 :lol:
    hmh. I shall not reveal myself :hand:
    Spoiler:
    Show
    Gurl, you're beautiful okay.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Squishy•)
    Hey, cmon you are a muslim I assume? If so you shouldn't be displaying your pictures like that, especially asking people to judge how attractive you are.
    Ofc, everyone knows that line from a particular Hadith- "thou shall not taketh self-ees"

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Anonymous)
    Nopee
    Well, I don't know you then

    (Original post by RobML)
    And the bottom half of your face is definitely a 10

    Posted from TSR Mobile
    Errm..thank you, I guess.
    • #7
    #7

    (Original post by Asuna Yuuki)
    Pfffft I'd give Alexion a 3/10 :nah:
    :eek: :hand:
    • #8
    #8

    (Original post by BrokenLife)
    Aww thank you

    But you haven't seen me

    And if you're who I think you are, you're certainly not a 2.
    I have seen most of ur face :mmm:
    kk accept it BL :lol: besides i'm more of an expert about these matters
    Broken Life™ officially certified as beautiful :cute:
    and loool fine lets bump it up to 3 bc of that shirt :rofl: xxxx
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by Anonymous)
    :eek: :hand:
    Wut? He look stoopid
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Asuna Yuuki)
    Wut? He look stoopid
    :cry2:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by MrsMars)
    I beg to differ honey :love:
    (Original post by BrokenLife)
    Errrm..excuse moi!

    No you're not! You're certainly a bang 9! K thanks bye. me no want to hear beautiful girls say they 6.
    Aw thank you guys!
    :hugs:
    (Original post by Anonymous)
    :eek: :no:
    Who are you anon?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    I saw your pic on the pic thread, and you're pretty :love:
    Thank you haha xx
    • #7
    #7

    (Original post by Asuna Yuuki)
    Wut? He look stoopid
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by fire_and_ice)
    5-5.5/10
    No

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Emilypickett)
    Like a 0.000001 /10
    That's a bit generous.

    Stay humble, friend.
    Offline

    15
    (Original post by AngryRedhead)
    Thank you haha xx
    Trust yourself :yep: :five:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by RobML)
    Ofc, everyone knows that line from a particular Hadith- "thou shall not taketh self-ees"

    Posted from TSR Mobile
    Yeah and thou shall not roast himself by putting a picture of himself using a dog filter as his avatar. Wtf u playing at
    • #7
    #7

    (Original post by drowzee)
    Aw thank you guys!
    :hugs:

    Who are you anon?
    I shall remain anon until I ACTUALLY anon fail lmao
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Safe response but I'd say 4/5-10, average, tilting towards under rather than over. Good job I got my charms init.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Squishy•)
    You thirsty as hell.

    By the way, all you people who rate themselves 9/10 or 10/10 you do know that like the best looking people are rated that. Like all the models and etc...... I don't be seeing u modelling he
    OMG I'M SUCH A THIRSTY PERSON..oh why? Cos I rated a human 9 because I genuinely thought that they are good-looking. And oh also because I don't sit there getting jealous of people, rather I just compliment them cos that's who I am.


    :kiss:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Hahahahahahahahahahahahahahahaha haha

    I've got one of the most unfortunate faces I know of. 4/10?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Anonymous)
    Don't worry, I know her, I'm sure she doesn't mean it :cute:
 
 
 
Reply
Submit reply
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: July 20, 2016
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.