Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta
    Offline

    14
    (Original post by TheOtherSide.)
    Exactly what Zuki said :mmm:
    :lol: well that's awkward 😂😂

    Spoiler:
    Show
    ohhhh do you have your pic on here? andddddd your other half is backkkk!!!
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hezzlington)
    Hahaha you have no idea how much we call him this!
    Haha yes "he" ,, he phewww
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by raju.motors.)
    sum of u r ugly
    Well that's just rude :unimpressed:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by ZuluK)
    :lol: well that's awkward 😂😂
    Spoiler:
    Show
    ohhhh do you have your pic on here? andddddd your other half is backkkk!!!
    :yep: :giggle:

    I kind of went overboard with the blusher, though
    Spoiler:
    Show
    Offline

    14
    (Original post by TheOtherSide.)
    :yep: :giggle:

    I kind of went overboard with the blusher, though
    Spoiler:
    Show
    Spoiler:
    Show
    awwwwww you're so pretty and you look soooo delicious
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by ZuluK)
    Spoiler:
    Show
    awwwwww you're so pretty and you look soooo delicious
    Thank you
    Spoiler:
    Show
    I was scared that posting a picture of myself would have been a bit risky, but I'm glad you like it :yep:
    Offline

    6
    (Original post by Deyesy)
    Eh why not...Currently drowning in work hence the fed up look

    Attachment 519619
    I think your hair is only slightly longer than mine, at present. I comb my fringe up, though.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by ravioliyears)
    Guilty, I do that all the time



    You got the song in my head Hodor
    Spoiler:
    Show
    Everyone else in the room can see ya, everyone else but yoouuu ooouuu
    Everyone else in the room can see it*

    Why do I know this... Somebody shoot me now, please.. ;_;
    Offline

    14
    (Original post by TheOtherSide.)
    Thank you
    Spoiler:
    Show
    I was scared that posting a picture of myself would have been a bit risky, but I'm glad you like it :yep:
    You're welcome

    Spoiler:
    Show
    Awww don't be scared yeah there are creeps on this website and most of the people posting might be 60 year old white guys in their underpants stalking us all and plotting a way to get us to meet them but don't be scared. You are beautiful...
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Name:  C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_10653875_4876943578111_42632306.jpg
Views: 151
Size:  23.0 KB

    My level of revision in sixth form XD
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Hodor_van_Groot)
    Everyone else in the room can see it*

    Why do I know this... Somebody shoot me now, please.. ;_;
    Okay!


    AWW HODOR IS A 1D FAN
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Joel-HPIS)
    Name:  C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_10653875_4876943578111_42632306.jpg
Views: 151
Size:  23.0 KB

    My level of revision in sixth form XD
    Brilliant.
    Spoiler:
    Show
    Kinda doing that myself atm lol
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by ZuluK)
    You're welcome
    Spoiler:
    Show
    Awww don't be scared yeah there are creeps on this website and most of the people posting might be 60 year old white guys in their underpants stalking us all and plotting a way to get us to meet them but don't be scared. You are beautiful...
    Spoiler:
    Show
    Thank you - this has made me feel so much better about putting up my picture :hugs:
    Offline

    6
    (Original post by Joel-HPIS)
    Name:  C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_10653875_4876943578111_42632306.jpg
Views: 151
Size:  23.0 KB

    My level of revision in sixth form XD
    #babybiebercut
    • Section Leader
    • Peer Support Volunteers
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Section Leader
    Peer Support Volunteers
    (Original post by lustawny)
    I think your hair is only slightly longer than mine, at present. I comb my fringe up, though.
    I have a massive forehead so it's covering that :lol:
    Offline

    14
    (Original post by TheOtherSide.)
    Spoiler:
    Show
    Thank you - this has made me feel so much better about putting up my picture :hugs:
    Spoiler:
    Show
    Awww I'm glad!!! maybe you'll get to see me sometime soon :teehee:
    Offline

    6
    Mind of Edison + Hair of Einstein = genius known as lustawny


    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by ravioliyears)
    Okay!


    AWW HODOR IS A 1D FAN
    NOO! I'M NOT! SHADDAP WOMAN!

    I just.. happen to know stuff. ;_;
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by ZuluK)
    Spoiler:
    Show
    Awww I'm glad!!! maybe you'll get to see me sometime soon :teehee:
    Spoiler:
    Show
    I'm looking forward to that :woo:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Hodor_van_Groot)
    NOO! I'M NOT! SHADDAP WOMAN!

    I just.. happen to know stuff. ;_;
    It looks to me like you are one, though :mmm:
 
 
 
Poll
Do you agree with the proposed ban on plastic straws and cotton buds?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.