What are you listening to now? VII Watch

This discussion is closed.
Imperion
Badges: 16
Rep:
?
#6101
Report 3 years ago
#6101
(Original post by ZuluK)
Says the guy who spells gay as "ghey"

U mad bro?
0
Imperion
Badges: 16
Rep:
?
#6102
Report 3 years ago
#6102
(Original post by ZuluK)
I know right. Tell Imperion that. He thinks he's the only guy who knows songs.
Well, I don't but then... :mmm:
0
MountKimbie
Badges: 18
Rep:
?
#6103
Report 3 years ago
#6103


Enjoy
1
GeologyMaths
Badges: 2
Rep:
?
#6104
Report 3 years ago
#6104
I am free oh am i free trying to find my home sweet home
0
Matrix123
Badges: 18
Rep:
?
#6105
Report 3 years ago
#6105
(Original post by ZuluK)
I know right. Tell Imperion that. He thinks he's the only guy who knows songs.
Yeah it's one of my favourites tbh. I guess but I mean he's entitled to whatever opinion he has of the song

Posted from TSR Mobile
0
Matrix123
Badges: 18
Rep:
?
#6106
Report 3 years ago
#6106
Eminem and Sia - Beautiful Pain

Posted from TSR Mobile
0
ZuluK
Badges: 17
Rep:
?
#6107
Report 3 years ago
#6107
(Original post by Matrix123)
Yeah it's one of my favourites tbh. I guess but I mean he's entitled to whatever opinion he has of the song

Posted from TSR Mobile
:lol: he's giving his opinion solely to annoy me

(Original post by Imperion)
Well, I don't but then... :mmm:
But then what? Finding any means to talk to me right?

(Original post by Imperion)
U mad bro?
I ain't your bro, bro.
0
Imperion
Badges: 16
Rep:
?
#6108
Report 3 years ago
#6108


ZuluK #RealMoosic

(Original post by Matrix123)
Yeah it's one of my favourites tbh. I guess but I mean he's entitled to whatever opinion he has of the song

Posted from TSR Mobile
I'm messing around
0
Matrix123
Badges: 18
Rep:
?
#6109
Report 3 years ago
#6109
(Original post by ZuluK)
:lol: he's giving his opinion solely to annoy me

But then what? Finding any means to talk to me right?

I ain't your bro, bro.
Ohhh right

Posted from TSR Mobile
0
Matrix123
Badges: 18
Rep:
?
#6110
Report 3 years ago
#6110
Eminem - Stronger than I was

Posted from TSR Mobile
0
Imperion
Badges: 16
Rep:
?
#6111
Report 3 years ago
#6111
(Original post by ZuluK)
:lol: he's giving his opinion solely to annoy me

But then what? Finding any means to talk to me right?

I ain't your bro, bro.


Uh, pls, I was saying Lil' Wayne isn't music.

Kden side hoe
0
ZuluK
Badges: 17
Rep:
?
#6112
Report 3 years ago
#6112
(Original post by Imperion)


ZuluK #RealMoosic



I'm messing around
You do know it's spelt music not "moosic"

😂😂
0
ZuluK
Badges: 17
Rep:
?
#6113
Report 3 years ago
#6113
(Original post by Imperion)


Uh, pls, I was saying Lil' Wayne isn't music.

Kden side hoe


lil Wayne is music. You deaf Bruv?

Lol not what you said last night
0
1682795
Badges: 16
#6114
Report 3 years ago
#6114
Imperion and ZuluK having fun. They would be perfect friends in real life. Yay.

Posted from TSR Mobile
1
ZuluK
Badges: 17
Rep:
?
#6115
Report 3 years ago
#6115


Imperion this is music
0
ZuluK
Badges: 17
Rep:
?
#6116
Report 3 years ago
#6116
(Original post by Impressive)
Imperion and ZuluK having fun. They would be perfect friends in real life. Yay.

Posted from TSR Mobile
:rofl: never
0
Imperion
Badges: 16
Rep:
?
#6117
Report 3 years ago
#6117
(Original post by ZuluK)
You do know it's spelt music not "moosic"😂😂
That's because I'm not a slave to the system
(Original post by ZuluK)
lil Wayne is music. You deaf Bruv?Lol not what you said last night
Lil' Wayne makes me deaf.



(Original post by ZuluK)


Imperion this is music
Had to call an ambulance after whatever that was.
0
Matrix123
Badges: 18
Rep:
?
#6118
Report 3 years ago
#6118
Bryan Adams - Summer of '69

Posted from TSR Mobile
0
katodizzle
Badges: 10
Rep:
?
#6119
Report 3 years ago
#6119
Johnny Flynn - Howl
0
username1467365
Badges: 18
Rep:
?
#6120
Report 3 years ago
#6120
0
X
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

How has the start of this academic year been for you?

Loving it - gonna be a great year (131)
18.3%
It's just nice to be back! (194)
27.09%
Not great so far... (257)
35.89%
I want to drop out! (134)
18.72%

Watched Threads

View All