Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

0
    ReputationRep:
    (Original post by BettyJ)
    Så, vet det har blitt spurt om før og at man kunne google det... men uanseett, hva gjør man med ID i England? har virkelig ikke lyst til å ta med passet hver gang jeg går ut i og med at jeg alltid mister ting:/
    (Original post by stifa)
    Når jeg var på tur til London i fjor brukte jeg bare visakortet mitt.

Har du prøvd å googla det?
    Dette var det noen kom frem til da jeg spurte det samme spørsmålet om ID.

0
    ReputationRep:
    Jeg har nylig hørt en del om at enkelte kan være skikkelig strenge på identifikasjon. Hvis du vil være på den sikre siden, så kan du bruke passet ditt, men pass godt på det!

2
    ReputationRep:
    Tunge/tykke vinterklær er det bortkasta å ta med seg. Det blir ikke kaldt nok. Vintersko er også bortkasta. Enten kjøp ny jakke der, eller så bare starter du med høstjakke+skjerf+votter og ser hvordan det blir.

Personlig så skal faren min være med, så med 2 kofferter bør jeg ha nok plass til å få med meg det jeg trenger.

(Original post by NoShorty)
    Jeg ble litt overrasket da hele semesterets lånekassepenger kom i en bolk.
    Yeay, for masse penger på konto...?!
    Hehe. Jeg fikk 114k i min utbetaling nå. Får samme til vintern.

0
    ReputationRep:
    (Original post by ahpadt)
    Tunge/tykke vinterklær er det bortkasta å ta med seg. Det blir ikke kaldt nok. Vintersko er også bortkasta. Enten kjøp ny jakke der, eller så bare starter du med høstjakke+skjerf+votter og ser hvordan det blir.

Personlig så skal faren min være med, så med 2 kofferter bør jeg ha nok plass til å få med meg det jeg trenger.

Hehe. Jeg fikk 114k i min utbetaling nå. Får samme til vintern.
    Jeg har færre og færre ting jeg skal ha med meg. Flere jakker, sko og klær generelt som jeg finner ut at jeg ikke tar med i første omgang. Jeg må jo shoppe der borte uansett, og nye klær trengs da jeg har ikke handlet noe særlig det siste halve året.

Jeg fikk 89510,- utbetalt, og får jo det samme til høsten. Nesten alt av det jeg fikk nå går til skolepenger, så takk gud for sist lønning og sparepenger til mat og annet den første tiden. ;-)

0
    ReputationRep:
    Tankte tipsa om den har tjejen, hon kommer fran danmark och gor superskona comics om de skandinaviska (och nordiska) landerna och varlden! http://satwcomic.com/ Ibland kanner man igen sig sa val!!

0
    ReputationRep:
    Iiiiiikkk! Da var det bare få dager igjen til jeg drar! Det føles jo som i går jeg sendte søknaden. Men jeg er tilnærmet ferdigpakket akkurat nå, jeg må bare flytte litt rundt på innholdet i kofferten og sekken.

Hvordan går det med dere andre som drar i år?

0
    ReputationRep:
    Dette var det noen kom frem til da jeg spurte det samme spørsmålet om ID.
    Takk:P hehe.

åh, dumme knapp jeg kom borti^^
    pakka veldig mye nå.. og har sendt søknaden, så ting går fremover- noe det også burde i og med at det er ca en uke igjen!! =D blir så bra!

2
    ReputationRep:
    Iiiiiikkk! Da var det bare få dager igjen til jeg drar! Det føles jo som i går jeg sendte søknaden. Men jeg er tilnærmet ferdigpakket akkurat nå, jeg må bare flytte litt rundt på innholdet i kofferten og sekken.

Pakke skal jeg ikke før til søndag. :P

0
    ReputationRep:

Reiser på lørdag så pakker alt i mårra seff.

See you over there!

0
    ReputationRep:
    Dere, det noe jeg ikke skjønner. Får vi alt i et bulke nå? Akkurat NÅ på EN gang, liksom? D: Jeg har fått rundt 80 000 nå, som en rekke andre her på forumet, men det står på gjeldsbrevet at jeg skal få nesten 10 000 i måneden. :/

0
    ReputationRep:
    (Original post by Schrödinger)
    Dere, det noe jeg ikke skjønner. Får vi alt i et bulke nå? Akkurat NÅ på EN gang, liksom? D: Jeg har fått rundt 80 000 nå, som en rekke andre her på forumet, men det står på gjeldsbrevet at jeg skal få nesten 10 000 i måneden. :/
    jeg tror ikke at jeg får mer før i januar nå... har fått 89k

0
    ReputationRep:
    En ting jeg lurer på, hvilken tider kan man kjøpe alkohol på?? Til 11pm på matbutikkene?

16
    ReputationRep:
    En ting jeg lurer på, hvilken tider kan man kjøpe alkohol på?? Til 11pm på matbutikkene?
    Ja, tror det er fra 11am - 11pm på alle vanlige matbutikker, det er ikke så strengt! Jeg var sjokkert at polet var stengt på valgdagen...:lolwut:

0
    ReputationRep:
    (Original post by Becca)
    Ja, tror det er fra 11am - 11pm på alle vanlige matbutikker, det er ikke så strengt! Jeg var sjokkert at polet var stengt på valgdagen...:lolwut:
    var polet stengt på valgdagen?! Typisk norge, haha. Takk, må si det var rart å kjøpe vin i matbutikken!

16
    ReputationRep:
    var polet stengt på valgdagen?! Typisk norge, haha. Takk, må si det var rart å kjøpe vin i matbutikken!
    Ja, jeg ville ikke kjøpe noe, men jeg var på shoppingsenteret og så at det var stengt! For meg er det rart å ikke kunne kjøpe vin når som helst! :p:

0
    ReputationRep:
    Jeg syns det var rart å kjøpe alkohol i dag, det er jo søndag...

0
    ReputationRep:
    Noen som skal til York på ANSA kick-off'en?

0
    ReputationRep:
    Noen som skal til York på ANSA kick-off'en?
    Når er det?

Jeg fikk to mailer fra samme addresse som ser ut til å bli sendt ut automatisk (til nye medlemmer, kanskje?), ettersom den ene nevner kick-off i Bristol (med datoer fra 2007), mens den andre snakker om "Vi avholder vårt første arrangement - Kick-Off - i York 21-23 august".... Det er åpenbart et problem med datoen! :^_^:

0
    ReputationRep:
    det er 21-23 oktober, i følge facebook.

0
    ReputationRep:
    det er 21-23 oktober, i følge facebook.
    Fikk en ny mail om det idag. Men nå har jeg nettopp kommet meg på plass, og vet ikke om jeg får tid til å dra til York så snart! Haha :^_^:

• See more of what you like on The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

• Poll
    Did TEF Bronze Award affect your UCAS choices?
    Useful resources
    US study forum

Accommodation profiles:

iQ Student Accommodation

iQ Student Accommodation

Great value student rooms in city centre locations all across the UK

X1 Lettings

X1 Lettings

Luxury student accommodation in Liverpool & Manchester.

Collegiate Accommodation

Collegiate Accommodation

"This is student living. Just better."

Scape Student Living

Study Inn

Providing stunning high quality, boutique student accommodation throughout the UK

The Student Housing Company

The Student Housing Company

Award-winning student accommodation - voted by 22,000 students.

Groups associated with this forum:

View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

• The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.