Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta

The TSR Musicians & Artists Thread watch

Announcements
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by Rhythmical)
    Me? Never, I am innocent.



    You will be in for a treat tomorrow then because I might sing for you
    Innocent enough to have thought about the other thing? You dirty woman:eek:

    Posted from TSR Mobile
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by Andy98)
    Innocent enough to have thought about the other thing? You dirty woman:eek:

    Posted from TSR Mobile
    Haha I am not dirty! What gave you that idea?
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by Rhythmical)
    Haha I am not dirty! What gave you that idea?
    The fact you thought of the dirty thing

    Posted from TSR Mobile
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by Andy98)
    The fact you thought of the dirty thing

    Posted from TSR Mobile
    Haha luckily I'm 18.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    Same here. I blew up the microwave when I melted chocolate.
    I blew up the microwave popping popcorn
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by TheOtherSide.)
    I blew up the microwave popping popcorn
    How?! Did you put it on for 10 minutes lol?
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    How?! Did you put it on for 10 minutes lol?
    Kind of :getmecoat:
    Spoiler:
    Show
    The glass turning table thing shattered...

    It was aaaages ago, though.
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by TheOtherSide.)
    Kind of :getmecoat:
    Spoiler:
    Show
    The glass turning table thing shattered...

    It was aaaages ago, though.
    Oh my gawd, reminds me of when I microwaved white chocolate and it turned black...
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    Oh my gawd, reminds me of when I microwaved white chocolate and it turned black...
    :rofl: I'm glad to find it's not only me who's this destructive in the kitchen! :P
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by TheOtherSide.)
    :rofl: I'm glad to find it's not only me who's this destructive in the kitchen! :P
    When I go to uni, I'm going to eat Pot Noodles all the time.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    When I go to uni, I'm going to eat Pot Noodles all the time.
    'Tis the way to go :yep:

    I'll probably do that too :lol:
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by TheOtherSide.)
    'Tis the way to go :yep:

    I'll probably do that too :lol:
    Haha can you cook at all?
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    Haha can you cook at all?
    Pfft of course I can!
    Spoiler:
    Show
    Not. I think.. :getmecoat:

    Well, I can bake cakes, and I know how to make soup and fry an egg, but I think that's pretty much it.
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by TheOtherSide.)
    Pfft of course I can!
    Spoiler:
    Show
    Not. I think.. :getmecoat:

    Well, I can bake cakes, and I know how to make soup and fry an egg, but I think that's pretty much it.
    Same here! Except I can't bake cakes and I can make scrambled eggs on toast if that counts. Hope my future husband can cook!
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    Same here! Except I can't bake cakes and I can make scrambled eggs on toast if that counts. Hope my future husband can cook!
    Sorry to interrupt - my cooking knowledge is terrible! My mum said she'll try to give me cooking lessons in the summer

    Posted from TSR Mobile
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by Matrix123)
    Sorry to interrupt - my cooking knowledge is terrible! My mum said she'll try to give me cooking lessons in the summer

    Posted from TSR Mobile
    Not at all. Seems like we all can't cook and aww what will you be making?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    Not at all. Seems like we all can't cook and aww what will you be making?
    Haha :rofl:
    Urmm no idea:dontknow:tbh if I have a recipe and loooooaaaaadddsss of time then it turns out quite well (if I may say so myself ) but when I need to do it in a reasonable time frame, that's where the main problem lies - with a recipe! Without it I just don't have a clue:ahee:

    Posted from TSR Mobile
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by Matrix123)
    Haha :rofl:
    Urmm no idea:dontknow:tbh if I have a recipe and loooooaaaaadddsss of time then it turns out quite well (if I may say so myself ) but when I need to do it in a reasonable time frame, that's where the main problem lies - with a recipe! Without it I just don't have a clue:ahee:

    Posted from TSR Mobile
    Aw I bought so many cookery books ages ago but I never use them. In Easter I did some cooking but it was mediocre.
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    Aw I bought so many cookery books ages ago but I never use them. In Easter I did some cooking but it was mediocre.
    Ohh I never have any interest in cookery books that's great- and maybe by summer it'll be good and then really good then amazing and...so on

    Posted from TSR Mobile
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by Matrix123)
    Ohh I never have any interest in cookery books that's great- and maybe by summer it'll be good and then really good then amazing and...so on

    Posted from TSR Mobile
    Well they were on offer so and I doubt it, I really can't cook. It's ok because I have a year before university to get my skills up.
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: August 31, 2017
Poll
Do you like carrot cake?
Useful resources

Articles:

TSR wiki music section

Quick link:

Unanswered music threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.