Miscellaneous Thread Part II Watch

This discussion is closed.
Rk2k14
Badges: 17
Rep:
?
#6221
Report 3 years ago
#6221
(Original post by jam277)
I might thrash you some time this weekend.
You haven't played me yet, so...
0
Dirtybit
Badges: 20
Rep:
?
#6222
Report 3 years ago
#6222
(Original post by Depleted)
Good banter, you ain't better than me
Rematch?
0
Rk2k14
Badges: 17
Rep:
?
#6223
Report 3 years ago
#6223
(Original post by Dirtybit)
Rematch?
U on ps4?
0
Dirtybit
Badges: 20
Rep:
?
#6224
Report 3 years ago
#6224
(Original post by Rk2k14)
U on ps4?
yup
0
Rk2k14
Badges: 17
Rep:
?
#6225
Report 3 years ago
#6225
(Original post by Dirtybit)
yup
Would you like to get beat?
0
Dirtybit
Badges: 20
Rep:
?
#6226
Report 3 years ago
#6226
(Original post by Rk2k14)
Would you like to get beat?
Lol. Pm me your PSN.
0
Bubzeh
Badges: 1
Rep:
?
#6227
Report 3 years ago
#6227
Ps4 losers.

I'd own you all.
0
Rk2k14
Badges: 17
Rep:
?
#6228
Report 3 years ago
#6228
(Original post by Dirtybit)
Lol. Pm me your PSN.
You got it?
0
Dirtybit
Badges: 20
Rep:
?
#6229
Report 3 years ago
#6229
(Original post by Rk2k14)
You got it?
Yeah, on now
0
SA-1
Badges: 16
Rep:
?
#6230
Report 3 years ago
#6230
(Original post by Rk2k14)
x
Come on now fam
0
Lúcio
Badges: 19
Rep:
?
#6231
Report 3 years ago
#6231
(Original post by Depleted)
In all honesty there's a clear tier system here in terms of FIFA players. And it's obvious who the top ones are.
Thx bb
0
Depleted
Badges: 3
Rep:
?
#6232
Report 3 years ago
#6232
(Original post by jam277)
I might thrash you some time this weekend.
LOL

You beat me once when you had one shot on target all game pal
0
Kim-Jong-Illest
Badges: 16
Rep:
?
#6233
Report 3 years ago
#6233
swirly peak, why you gotta send for man like that?
0
jam277
Badges: 16
Rep:
?
#6234
Report Thread starter 3 years ago
#6234
(Original post by Bubzeh)
Ps4 losers.

I'd own you all.
You'll be the funniest victim of them all.

Lets just say Dirty Bit was gassing before hand and I beat him 3 in a row quite easily.

(Original post by Depleted)
LOL

You beat me once when you had one shot on target all game pal
How about the games with Atlético Madrid(when I was testing out an early crossing tactic I learnt for lols and won quite easily) and Barcelona(where I dominated possession and scored twice)?

Have you even beaten me in FIFA 15? I'm pretty sure you haven't...
0
TornadoGR4
Badges: 3
Rep:
?
#6235
Report 3 years ago
#6235
I'm in a serious slump of Fifa form at the minute. Finished a season with W2 D0 L6 & sunk to Division 4, which I haven't been at since the game came out when I started off in Div 8.

Though my last three defeats have been very annoying glitches. For the last 3 games, whenever I get to half time it backs me out to the titles & counts it as a loss (it was 1-1, 0-0 & 1-0 to me at HT on the 3 occasions).

Probably would be more annoyed of it wasn't for the fact I was already late for work so needed the game to finish as soon as possible.
Dirtybit
Badges: 20
Rep:
?
#6236
Report 3 years ago
#6236
(Original post by jam277)
You'll be the funniest victim of them all.

Lets just say Dirty Bit was gassing before hand and I beat him 3 in a row quite easily.
Quite easily?

Also I have an excuse, I'm used to Xbox one.
0
jam277
Badges: 16
Rep:
?
#6237
Report Thread starter 3 years ago
#6237
(Original post by Dirtybit)
Quite easily?

Also I have an excuse, I'm used to Xbox one.
:rofl: I been winning competitions multi platform that's no excuse.
0
Depleted
Badges: 3
Rep:
?
#6238
Report 3 years ago
#6238
(Original post by jam277)



How about the games with Atlético Madrid(when I was testing out an early crossing tactic I learnt for lols and won quite easily) and Barcelona(where I dominated possession and scored twice)?

Have you even beaten me in FIFA 15? I'm pretty sure you haven't...
We played right at the start when I'd played the game about 5 times, tbf you beat me pretty well but I was still getting used to the game. In all honesty I'd say we're probably equal or you edge it by a fraction, considering I've dispatched Fideo and DirtyBit with ease. I win Div 1 every year although most people online are ****.
0
The Shed End
Badges: 2
Rep:
?
#6239
Report 3 years ago
#6239
You guys must get so much p*ssy
0
jam277
Badges: 16
Rep:
?
#6240
Report Thread starter 3 years ago
#6240
Getting more pussy than a James Bond movie.
0
X
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Were you ever put in isolation at school?

Yes (74)
27.61%
No (194)
72.39%

Watched Threads

View All