Turn on thread page Beta
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Jamiesonn)
    Lol how can people still defend Wenger?


    Posted from TSR Mobile
    Have absolutly no idea
    Offline

    11
    ReputationRep:
    but you signed cech
    Offline

    2
    ReputationRep:
    So, after starting the window brightly, there is preseason talk of a title challenge, followed by a poor start and the realisation that there are still gaps in the squad and in the end we finish 4th.

    Where have I heard that before?
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Peggles_*)
    WHAT A ****ING FARCE!!

    If there are any morons that are still tongue tickling Arsene's testicles after that horror show of a window I will be shocked, the guy hasn't got a scooby.

    Posted from TSR Mobile
    :rofl: :rofl: :laugh:

    (Original post by Lúcio)
    Which striker did you sign again?


    Posted from TSR Mobile
    You're really not funny.
    Offline

    17
    ReputationRep:
    At least Dean's finally finished on this platform.
    Offline

    11
    ReputationRep:
    I think shemad
    Offline

    2
    ReputationRep:
    At least you have another exciting-if eventually fruitless attempt at stealing the title after you're knocked out of the Champions League in March.
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Lyrical Prodigy)
    :rofl: :rofl: :laugh:
    LP I'm FURIOUS!! I thought I would reserve judgment until the end of the window because I thought the old man may have changed, but he's gone back to his stubborn self.

    3 YEARS AND NO ONE BETTER THAN THAT LAMPPOST?!!
    NO DM IN THE WORLD BETTER THAN MAD FRANKIE?!!


    The Stoke match is going to be hellish, especially if we go a goal down, he's brought this all on himself .
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Legit interested in which striker you went for.


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Ah I just love a good gooner meltdown.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    The real shame is that there is so much disparity between the fans, management and board level tbh there no real unitity surrounding the club. Massive shame really
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Giroud's gonna get so much abuse now, poor guy. Gonna be the scapegoat.
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by angelfox)
    Giroud's gonna get so much abuse now, poor guy. Gonna be the scapegoat.
    It should be Coquelin. Bloke wrecked us getting Morgan ffs.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Lyrical Prodigy)
    :rofl: :rofl: :laugh:



    You're really not funny.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Peggles_*)
    LP I'm FURIOUS!! I thought I would reserve judgment until the end of the window because I thought the old man may have changed, but he's gone back to his stubborn self.

    3 YEARS AND NO ONE BETTER THAN THAT LAMPPOST?!!
    NO DM IN THE WORLD BETTER THAN MAD FRANKIE?!!


    The Stoke match is going to be hellish, especially if we go a goal down, he's brought this all on himself .
    I'm too pissed to even rant tbh. Yeah I agree with you. Lol at being the only club in Europe not to buy and outfield player. Major lols at treble winners Barca signing more than us on a transfer ban. Top lols all round.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by angelfox)
    It should be Coquelin. Bloke wrecked us getting Morgan ffs.
    Damn you Coquelin for being so solid.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    I love Arsenal.


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    10
    ReputationRep:
    Told you man back in June, nothing changes for us when Wenger is here. No strenthening means we're out of the title race, knocked out of CL inevitably and possibly gonna lose the FA cup, third place here we come
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Stefano93)
    Told you man back in June, nothing changes for us when Wenger is here. No strenthening means we're out of the title race, knocked out of CL inevitably and possibly gonna lose the FA cup, third place here we come
    We wish :lol:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Just waiting for the "we'll still finish top 4" consolation comments to make this Arsenal meltdown complete


    Posted from TSR Mobile
 
 
 
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

This forum is supported by:
Updated: November 8, 2015

1,414

students online now

800,000+

Exam discussions

Find your exam discussion here

Poll
Should predicted grades be removed from the uni application process

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.