Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

I'm Wonderful and I'm Single Society XXIV Watch

    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by kayleighisonfire)
    Petition for Obama to ban Mountain Dew.
    Please don't get me angry


    Posted from TSR Mobile
    Online

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Yeah dude)
    Please don't get me angry


    Posted from TSR Mobile
    It's a class A drug b.itch :cool:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by kayleighisonfire)
    It's a class A drug b.itch :cool:
    So what, we are young and wild and free


    Posted from TSR Mobile
    Online

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Yeah dude)
    So what, we are young and wild and free


    Posted from TSR Mobile
    Old, tame and boring I think you mean
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by kayleighisonfire)
    Old, tame and boring I think you mean
    If doing quad backflips on the mountain and getting high with friends is boring, ok


    Posted from TSR Mobile
    • Reporter Team
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Linkin Park time :woo:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    This thread honestly cracks me up sometimes! :lol:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by kayleighisonfire)
    B.itch please, you and I both know differently.
    I can think of 2 things youd get wrong

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Ran into one my old school teachers at the station ... dont think he recongised me though

    Posted from TSR Mobile
    Online

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Yeah dude)
    If doing quad backflips on the mountain and getting high with friends is boring, ok


    Posted from TSR Mobile
    Yeah that's boring. Not being boring would be sat at home drinking tea.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by kayleighisonfire)
    Yeah that's boring. Not being boring would be sat at home drinking tea.
    And playing chess with a chicken you won in a happy meal


    Posted from TSR Mobile
    Online

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Yeah dude)
    And playing chess with a chicken you won in a happy meal


    Posted from TSR Mobile
    Of course but not chess monopoly
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by kayleighisonfire)
    Of course but not chess monopoly
    Nah monopoly sucks dude it causes wars make love not war maaaaaaaan


    Posted from TSR Mobile
    Online

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Yeah dude)
    Nah monopoly sucks dude it causes wars make love not war maaaaaaaan


    Posted from TSR Mobile
    Good point I do believe it is what started the Cold War.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Better get out of bed and get ready for another Topshop haul :love:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by kayleighisonfire)
    Good point I do believe it is what started the Cold War.
    What even happened in the Cold War yo? Those crazy Russians building nuclear powered elephants and then we were just surfing waves taking in this Hawaiian air


    Posted from TSR Mobile
    Online

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Tomsta)
    I can think of 2 things youd get wrong

    Posted from TSR Mobile
    Like what?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by kayleighisonfire)
    Like what?
    Not for public viewin they are not

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by SassQueen13)
    Do it for the hipstahs :mmm: (and the retweets :ahee:) All these oldiess, dat nostalgia :yep: Ahaha why? Think I'm too basic to know the definition? :unimpressed:
    I've had a retweet from one of my favourite basketball players of all time :yep::mmm: They're not old, just timeless classics :moon: Nooo the opposite Sassykin, you're so above and beyond basic that the world basic has never been registered in your mindset :smug:
    Online

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Tomsta)
    Not for public viewin they are not

    Posted from TSR Mobile
    Hmm pm me?
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What newspaper do you read/prefer?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.