Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    2
    ReputationRep:
    :yes:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    :mmm:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    I need it

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    u aint getting it
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Im gonna try

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    :fuhrer:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    :nah:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    :hugs:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Getting closer

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    I need to do it!

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by I am Kira)
    Do you want to see?
    It's really annoying it covers my eyes and goes to the bottom of my nose
    Spoiler:
    Show
    So no it doesnt :mmm:
    Nah bruh that would be haram
    Besides i've already seen you haha you havent seen moi
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    I am gonna win

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    no u aint ayaz
    Offline

    2
    ReputationRep:
    :lol:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    :king1: :lol:

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.