Turn on thread page Beta

Sleep is for the weak II watch

Announcements
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Eva.Gregoria)
    Don't let me shank you, bruv :hmmm:


    Posted from TSR Mobile
    Come at me, the knife will break.

    (Original post by Sophsha)
    I'm like that too, I'll spend money on anything, whether branded or thrift store :lol:
    L
    You know how it is

    Posted from TSR Mobile
    • Political Ambassador
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    :bike:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by getfunky!)
    :bike:
    I am Heimdall the gatekeeper

    Who are you and what purpose do you serve

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Twinport53)
    They are so soft

    Thank you
    Did I sell them to you
    Alternative way to apply fake tan I guess.
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Sophsha)
    I got the makeup brushes kit for Christmas but sold them ALL on eBay
    How much were they? Why would you sell them tho? They're class :ahee:

    (Original post by Mubariz)
    Come at me, the knife will break.

    Posted from TSR Mobile
    Yeah, quite difficult shanking a teletubby XXL knife will be used, dont worry

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Eva.Gregoria)
    How much were they? Why would you sell them tho? They're class :ahee:



    Yeah, quite difficult shanking a teletubby XXL knife will be used, dont worry

    Posted from TSR Mobile

    What do you mean a telly tubby?

    I'm very lean I'll have you know.

    The knife will break cos I'm hench.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Sophsha)
    Did I sell them to you
    Alternative way to apply fake tan I guess.
    I just like the feel of them, mmm

    No need to insult me Soapy :rolleyes:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Can't sleep! Won't be for a while yet. I'm up at 7am. Wooooo
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Mubariz)
    What do you mean a telly tubby?

    I'm very lean I'll have you know.

    The knife will break cos I'm hench.

    Posted from TSR Mobile
    Yeah right mubz, the knife would probably go in and never come out again :lol:

    (Original post by Twinport53)
    They are so soft

    Thank you
    I knew those makeup brushes you hid under your bed couldn't be your cousins

    Posted from TSR Mobile
    • TSR Support Team
    Offline

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    (Original post by Eva.Gregoria)
    Never did

    What is this a rite of passage for preteens or something? :lol:

    Posted from TSR Mobile
    :yep: Good times... :moon:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Eva.Gregoria)
    I knew those makeup brushes you hid under your bed couldn't be your cousins

    Posted from TSR Mobile
    Why were you searching under my bed?

    (Original post by The Financier)
    :yep: Good times... :moon:
    COD4 :cool:
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by The Financier)
    :yep: Good times... :moon:
    It's all about the sims for me, man. I could have spent days playing the life I'd always dreamed of :daydream:

    (Original post by Twinport53)
    Why were you searching under my bed?
    Cause it's made of clouds, it can get quite transparent y'know?

    Posted from TSR Mobile
    • TSR Support Team
    Offline

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    (Original post by Twinport53)
    COD4 :cool:
    Eh...never been a huge fan of CoD. :emo:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Eva.Gregoria)
    Yeah right mubz, the knife would probably go in and never come out again :lol:



    I knew those makeup brushes you hid under your bed couldn't be your cousins

    Posted from TSR Mobile
    Why do you think I'm fat? I'm closer to being underweight than I am overweight. Sometimes I am underweight if I haven't eaten for a whole and just gone to the toilet.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Eva.Gregoria)
    It's all about the sims for me, man. I could have spent days playing the life I'd always dreamed of :daydream:



    Cause it's made of clouds, it can get quite transparent y'know?

    Posted from TSR Mobile
    The sims was amazing. I am pretty sure your dream life happened when your sim died and the ghost appeared

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Eva.Gregoria)
    Cause it's made of clouds, it can get quite transparent y'know?

    Posted from TSR Mobile
    No clouds are white Why were you spying on me :unimpressed:

    (Original post by The Financier)
    Eh...never been a huge fan of CoD. :emo:
    COD4 was unreal, it's all about Battlefield now :cool:
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Mubariz)
    Why do you think I'm fat? I'm closer to being underweight than I am overweight. Sometimes I am underweight if I haven't eaten for a whole and just gone to the toilet.

    Posted from TSR Mobile
    I'm joking mubz, I have no idea what you look like :lol:

    I've been accused of having a penis a few times on the thread myself, just gotta grit your teeth and take it. Also I'm pissed that you're almost overtaking me on this thread

    (Original post by toonervoustotalk)
    The sims was amazing. I am pretty sure your dream life happened when your sim died and the ghost appeared

    Posted from TSR Mobile
    Erm, that was pretty freaky :afraid: Why I saved the game every few minutes so that if anything like robbers or fire happened, I can always fall back on how it was

    On sims, I spent most of my time building houses and restaurants rather than actually living in them, I felt like a proper architect :ahee:

    (Original post by Twinport53)
    No clouds are white Why were you spying on me :unimpressed:
    Bbz, you've got to earn my trust :cool:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Eva.Gregoria)
    I'm joking mubz, I have no idea what you look like :lol:

    I've been accused of having a penis a few times on the thread myself, just gotta grit your teeth and take it. Also I'm pissed that you're almost overtaking me on this thread



    Erm, that was pretty freaky :afraid: Why I saved the game every few minutes so that if anything like robbers or fire happened, I can always fall back on how it was

    On sims, I spent most of my time building houses and restaurants rather than actually living in them, I felt like a proper architect :ahee:

    Posted from TSR Mobile
    But you do have a penis :hmmm:

    Posted from TSR Mobile
    • TSR Support Team
    Offline

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    (Original post by Twinport53)
    COD4 was unreal, it's all about Battlefield now :cool:
    Battlefield is so much better than CoD right now. :lol: though Kevin Spacey in advanced warfare...
    • Political Ambassador
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by Mubariz)
    I am Heimdall the gatekeeper

    Who are you and what purpose do you serve

    Posted from TSR Mobile
    I wish to speak to your King!
 
 
 
Poll
Do you think parents should charge rent?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.