Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    3
    ReputationRep:
    3 badges
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Salaam Everyone :cookie:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by DarkMystryXxX)
    Salaam Everyone :cookie:
    wa'alaykumussalaam warahmatullah how are you?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ko111)
    wa'alaykumussalaam warahmatullah how are you?

    Good, Good Alhamdulilah.

    How are you Ko?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by DarkMystryXxX)
    Good, Good Alhamdulilah.

    How are you Ko?
    that's great, i'm fine Alhamdulillah shukran!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ko111)
    that's great, i'm fine Alhamdulillah shukran!
    That is brilliant, always good for someone to do well. Lol.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by DarkMystryXxX)
    That is brilliant, always good for someone to do well. Lol.
    :yep: alhamdulillah
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by ko111)
    :yep: alhamdulillah
    3 badges!:eek: NOT FAIR!!!
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by DarkMystryXxX)
    Salaam Everyone :cookie:
    Walaikum
    seems like ur enjoying yourself by eating cookies.
    Give me some
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by DarkMystryXxX)
    That is brilliant, always good for someone to do well. Lol.
    this video is so funny have you seen it?

    https://www.youtube.com/watch?v=A5Gg7gdk5qk

    (Original post by Incredible97)
    3 badges!:eek: NOT FAIR!!!
    :lol: i don't even know how it works, got some reps and then two badges...
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by ko111)
    this video is so funny have you seen it?

    https://www.youtube.com/watch?v=A5Gg7gdk5qk


    :lol: i don't even know how, got some reps and then two badges...

    I got 2 badges too, no idea why. lol.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Incredible97)
    Walaikum
    seems like ur enjoying yourself by eating cookies.
    Give me some
    Hmm....... Let me think! No! Muahahahhahahahhahahha
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by ko111)
    this video is so funny have you seen it?

    https://www.youtube.com/watch?v=A5Gg7gdk5qk


    :lol: i don't even know how, got some reps and then two badges...
    COOL! i guess u deserve the 3 badges then
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by DarkMystryXxX)
    Hmm....... Let me think! No! Muahahahhahahahhahahha

    Why No? :cry:
    I guess i dont have any cookies to eat then :cry2:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Incredible97)
    Why No? :cry:
    I guess i dont have any cookies to eat then :cry2:

    Muahahhahahhahahhahah
    • Thread Starter
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Ankabout)
    AAAAH! Me, TMG, Ash92, Beautifulxxx AND I-Soc are in the running for TSR Community Awards 2014. :eek:
    http://www.thestudentroom.co.uk/show....php?t=3040459

    Member of the year
    ThatMuslimGuy

    Wonder how that happened (as I wasn't shortlisted last year)... but I am happy. Thanks to whoever nominated me.

    Friendliest member
    Ankabout

    Yesssss! :cool:

    Most helpful thread of the year
    I-Soc (Islamic society) thread

    Mod of the year
    ash92

    Debater of the year
    ThatMuslimGuy

    Oh Beauts. :mmm:

    Most controversial member
    beautifulxxx

    Vote here:
    https://www.surveymonkey.com/s/VOTE-...unityAward2014
    Whaah Alhamdulillah! Get voting everyone!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by NaTaLiiA513)
    I got 2 badges too, no idea why. lol.
    haha one more to go :yep:

    (Original post by Incredible97)
    COOL! i guess u deserve the 3 badges then
    nah lol
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by ko111)
    haha one more to go :yep:


    nah lol
    but i get soo many reps, why dont i get 3 badges?
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Incredible97)
    but i get soo many reps, why dont i get 3 badges?

    I don't think it's solely based on reps. I know I got one for posting in threads a lot.
    Offline

    13
    ReputationRep:
    I'm back to being serious from now on.
 
 
 
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: May 19, 2015
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?
Useful resources

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.