Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by techno836)
    Are we all ready for that dreaded day where we have to console the new Y12s about their GCSEs :lol:
    Most of them we know will get the grades they're expecting or better tbh lol
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by L'Evil Fish)
    Most of them we know will get the grades they're expecting or better tbh lol
    True true, but there's a lot of ones we don't know that make hundreds of threads and alot of posting on the choosing your A levels threads :lol:

    All whilst I'm in A&E tomorrow afternoon :-)
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by techno836)
    Haha I know right :lol:
    I mean, it's understandable being nervous but there's a point where they start getting over dramatic and infuriating y'know?


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by techno836)
    True true, but there's a lot of ones we don't know that make hundreds of threads and alot of posting on the choosing your A levels threads :lol:

    All whilst I'm in A&E tomorrow afternoon :-)
    Argh, I'll have to console people

    A&E woooooo
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by techno836)
    True true, but there's a lot of ones we don't know that make hundreds of threads and alot of posting on the choosing your A levels threads :lol:

    All whilst I'm in A&E tomorrow afternoon :-)
    *starts chanting* A AND E, A AND E, A AND E


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by L'Evil Fish)
    Argh, I'll have to console people

    A&E woooooo
    If people start being over dramatic and annoying I'm just going to PUNCH THEM WITH WORDS


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by blamethenargles)
    If people start being over dramatic and annoying I'm just going to PUNCH THEM WITH WORDS


    Posted from TSR Mobile
    I've got my sass ready :mmm:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by L'Evil Fish)
    I've got my sass ready :mmm:
    Mine's going to be put in the oven overnight (I'm watching GBBO)


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    9
    ReputationRep:
    4 of my friends have already enrolled for college
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by beautyviews)
    4 of my friends have already enrolled for college
    I have too ^_^


    Posted from TSR Mobile
    • Wiki Support Team
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Wiki Support Team
    Anybody else think this thread ought to be stickied?
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by blamethenargles)
    I mean, it's understandable being nervous but there's a point where they start getting over dramatic and infuriating y'know?


    Posted from TSR Mobile
    oh i agree :lol: i only got 9A*s can i still do medicine are my personal favourite threads or anything like that

    i actually do like helping people with their choices though :lol: but I'd much rather be in A&E :woo: finally out of the ENT clinic tomorrow :woo:

    (Original post by L'Evil Fish)
    Argh, I'll have to console people

    A&E woooooo
    Best of luck with that :yepp: i'll be thinking of you wilst on my work experience ;-) :lol:

    i hope theres still some unanswered threads when i get back at half 6
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by techno836)
    oh i agree :lol: i only got 9A*s can i still do medicine are my personal favourite threads or anything like that

    i actually do like helping people with their choices though :lol: but I'd much rather be in A&E :woo: finally out of the ENT clinic tomorrow :woo:


    Best of luck with that :yepp: i'll be thinking of you wilst on my work experience ;-) :lol:

    i hope theres still some unanswered threads when i get back at half 6
    If anyone asks the question above, I'm going to make them believe they can't

    Lol GCSEs go on about it for ages
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by L'Evil Fish)
    If anyone asks the question above, I'm going to make them believe they can't

    Lol GCSEs go on about it for ages
    I see some med applicants on here who ask stupid questions and stuff like 'should i do medicine' and i basically tell them all no you shouldn't :lol:

    sorry but if you're having doubts then you can't commit to it and therefore it's not for you :nope: :lol: .... + i'm competitive and its nice to deter some potential competition away ;D :lol: :rofl:
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by blamethenargles)
    I have too ^_^
    Oh really! Can I ask why you've decided to move
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by techno836)
    oh i agree :lol: i only got 9A*s can i still do medicine are my personal favourite threads or anything like that
    Oh my god I got three and I'm chuffed with that they can pee right off over a hill if they say that, like, DUDE.

    I'm all for helping people and comforting people but ugh humans can be twerps.
    Have fun in A&E though!!!:-D


    Posted from TSR Mobile
    • TSR Support Team
    Offline

    19
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    TBH I didn't give a **** about GCSE results day and I dunno why people get so worked up over it.

    There seems to have been a shift since I joined the forum. When I was new I was one of the youngest and most people were in university, or sixth form at the youngest. Now 15-16 year olds are much more common. I once saw a thread from someone 'wanting advice for going into year 6' and I'm pretty sure it wasn't a troll. Bless :')
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by beautyviews)
    Oh really! Can I ask why you've decided to move
    I've been in college since last September, I have to enrol at the start of every academic year!


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Little Tail Chaser)
    TBH I didn't give a **** about GCSE results day and I dunno why people get so worked up over it.

    There seems to have been a shift since I joined the forum. When I was new I was one of the youngest and most people were in university, or sixth form at the youngest. Now 15-16 year olds are much more common. I once saw a thread from someone 'wanting advice for going into year 6' and I'm pretty sure it wasn't a troll. Bless :')
    I've noticed that.
    I get worked up about results because when I panic all rational thoughts go out of the window, I just hate it when there are people who are just being attention seeking about results and being genuine twerps.
    BLESS THAT TEN YEAR OLD SOUL


    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by blamethenargles)
    Oh my god I got three and I'm chuffed with that they can pee right off over a hill if they say that, like, DUDE.

    I'm all for helping people and comforting people but ugh humans can be twerps.
    Have fun in A&E though!!!:-D


    Posted from TSR Mobile
    Haha ikr!

    tweps.... havent heard that since i watched 'fairly odd parents' :lol: and thankyou

    (Original post by Little Tail Chaser)
    TBH I didn't give a **** about GCSE results day and I dunno why people get so worked up over it.

    There seems to have been a shift since I joined the forum. When I was new I was one of the youngest and most people were in university, or sixth form at the youngest. Now 15-16 year olds are much more common. I once saw a thread from someone 'wanting advice for going into year 6' and I'm pretty sure it wasn't a troll. Bless :')
    Yeah i agree with that when i joined there wasn't many of us and now theres a fair few Y9's and 8's

    they'll realise next year how little GCSE's are :rolleyes:
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Brexit voters: Do you stand by your vote?
    Help with your A-levels

    All the essentials

    The adventure begins mug

    Student life: what to expect

    What it's really like going to uni

    Rosette

    Essay expert

    Learn to write like a pro with our ultimate essay guide.

    Uni match

    Uni match

    Our tool will help you find the perfect course for you

    Study planner

    Create a study plan

    Get your head around what you need to do and when with the study planner tool.

    Study planner

    Resources by subject

    Everything from mind maps to class notes.

    Hands typing

    Degrees without fees

    Discover more about degree-level apprenticeships.

    A student doing homework

    Study tips from A* students

    Students who got top grades in their A-levels share their secrets

    Study help links and info

    Can you help? Study help unanswered threadsRules and posting guidelines

    Sponsored content:

    HEAR

    HEAR

    Find out how a Higher Education Achievement Report can help you prove your achievements.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.