The TSR Musicians & Artists Thread

Announcements
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by TheOtherSide.)
    Probably :lol: Actually, yes! I love cheesecake (and you too, right?)
    Yesssss!:ahee: Goooood, it was you then :jive:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Yesssss!:ahee: Goooood, it was you then :p:jive:

    Posted from TSR Mobile
    :lol: Now that you've mentioned it, I think that I'm craving cheesecake now :moon:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by TheOtherSide.)
    :lol: Now that you've mentioned it, I think that I'm craving cheesecake now :moon:
    Ahh I could have cheesecake any day Coming to think of it, I haven't had it for too long! :eek::mmm:

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Aww, pretty much everyone in my year is doing it

    Ahhh matchmaking business I see
    Posted from TSR Mobile
    People have put me off so far; if I don't reply in August then yeah the people there have killed me.

    (Original post by TheOtherSide.)
    The only reason so far for why I'd get married would be that my parents made me...
    I used to be like that but there are so many prospective guys on TSR I can't wait to marry one.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    People have put me off so far; if I don't reply in August then yeah the people there have killed me.



    I used to be like that but there are so many prospective guys on TSR I can't wait to marry one.
    Woah:eek: well let's hope it goes well:yep:

    Hahaha already thinking of marriage?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Ahh I could have cheesecake any day Coming to think of it, I haven't had it for too long! :eek::mmm:

    Posted from TSR Mobile
    Same here (And I think I had some last week - still too long ago :getmecoat:)
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    I used to be like that but there are so many prospective guys on TSR I can't wait to marry one.
    Planning your own wedding already? :mmm:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by TheOtherSide.)
    Same here (And I think I had some last week - still too long ago :getmecoat:)
    Last week!? I last had it in July I think

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Woah:eek: well let's hope it goes well:yep:

    Hahaha already thinking of marriage?

    Posted from TSR Mobile
    (Original post by TheOtherSide.)
    Planning your own wedding already? :mmm:
    Haha I am kidding. God forbid I find my husband on here, I feel like most guys on here are girls.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Last week!? I last had it in July I think

    Posted from TSR Mobile
    Wow that's a long time! No wonder you're craving cheesecake!
    Spoiler:
    Show
    :yep: I got cheesecake from Tesco's :mmm:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    Haha I am kidding. God forbid I find my husband on here, I feel like most guys on here are girls.
    Hahaha really? :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    Haha I am kidding. God forbid I find my husband on here, I feel like most guys on here are girls.
    Girls? :rofl: As opposed to 60 year old pedophiles like normal people think? :mmm:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by TheOtherSide.)
    Wow that's a long time! No wonder you're craving cheesecake!
    Spoiler:
    Show
    :yep: I got cheesecake from Tesco's :mmm:
    Sure is! :ahee:

    Spoiler:
    Show
    oooh nice. I don't like their finest cheesecakes though because they're too rich for me


    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by TheOtherSide.)
    Girls? :rofl: As opposed to 60 year old pedophiles like normal people think? :mmm:
    Bit of both. But it just seems like it could be girls. I've never had the courage to find out.

    (Original post by Matrix123)
    Hahaha really? :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    Yep. Maybe I'm wrong haha.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Sure is! :ahee:
    Spoiler:
    Show
    oooh nice. I don't like their finest cheesecakes though because they're too rich for me

    Posted from TSR Mobile
    Spoiler:
    Show
    I had Tesco value cheesecake It's actually really nice!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    Bit of both. But it just seems like it could be girls. I've never had the courage to find out.

    Yep. Maybe I'm wrong haha.
    Fair enough
    (Original post by TheOtherSide.)
    Spoiler:
    Show
    I had Tesco value cheesecake It's actually really nice!
    Spoiler:
    Show
    Yeahh!:yep:It is really nice. I personally think thr value one tastes a lot nicer


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    Bit of both. But it just seems like it could be girls. I've never had the courage to find out.
    How about guys pretending to be girls?
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Fair enough

    Spoiler:
    Show
    Yeahh!:yep:It is really nice. I personally think thr value one tastes a lot nicer

    Posted from TSR Mobile
    What's this about cheesecake?
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by TheOtherSide.)
    How about guys pretending to be girls?
    It works both ways. People assumed I was a guy haha!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by TheOtherSide.)
    How about guys pretending to be girls?
    Shhhh, now my secret's out in the open:facepalm:

    Spoiler:
    Show
    :rofl:


    Posted from TSR Mobile
 
 
 
Write a reply… Reply
Submit reply

Register

Thanks for posting! You just need to create an account in order to submit the post
  1. this can't be left blank
    that username has been taken, please choose another Forgotten your password?
  2. this can't be left blank
    this email is already registered. Forgotten your password?
  3. this can't be left blank

    6 characters or longer with both numbers and letters is safer

  4. this can't be left empty
    your full birthday is required
  1. Oops, you need to agree to our Ts&Cs to register
  2. Slide to join now Processing…

Updated: January 16, 2017
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Poll
What is your favourite day of the week
Useful resources

Articles:

TSR wiki music section

Quick link:

Unanswered music threads

Groups associated with this forum:

View associated groups
Study resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.