Join TSR now and chat with students like youSign up now

How are you feeling right now? MKIII

    Offline

    3
    ReputationRep:
    Casually still awake.
    I give up, I literally give up.
    The things I do for people and they can't even be bothered to type out a simple message in return! Ffs!
    That's it! No more Mr Nice guy!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    Casually still awake.
    I give up, I literally give up.
    The things I do for people and they can't even be bothered to type out a simple message in return! Ffs!
    That's it! No more Mr Nice guy!
    I see this is still affecting you
    Spoiler:
    Show
    Maybe it's best to just cry the emotion out now, but not for too long, mind! Then you can try to get a good night's sleep, and hopefully be fresh and ready for work tomorrow
    Aww Freezer! :hugs:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    I see this is still affecting you
    Spoiler:
    Show
    Maybe it's best to just cry the emotion out now, but not for too long, mind! Then you can try to get a good night's sleep, and hopefully be fresh and ready for work tomorrow
    Aww Freezer! :hugs:
    Same thing again!
    Spoiler:
    Show
    I'll probably do that and then sleep.
    Yeah hopefully! This is gonna be on my mind all say though!
    I feel betrayed and upset about it!
    Talking to others is fine, but ignoring me again when they know how I'm feeling is just idk, not nice!
    Time to unleash the inner anger that's been stored up I think!
    Fed up of being thrown around and mislead! So hurt right now!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    So happy with my results, I passed, exceeded amazingly in one subject and can't believe I am onto A2.
    Offline

    3
    My rabbit is so fat and I don't know why. He's getting so much exercise so I can only presume it's all the weeds and grass he's eating?
    Also, mother heard him stamping his feet tonight... we don't know what was wrong He's had a great day exploring the garden again...

    We went to IKEA yesterday and I bought my mini ironing board and my gorgeous new duvet and pillowcase set. I hate IKEA though, you just get shepherded through the whole shop, even if there's only one thing you want, NOPE, you have to go through the WHOLE SHOP.
    Plus we had to travel all the way to Warrington in the car:pain:

    I am soooo insufferable.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by littlenorthernlass)
    My rabbit is so fat and I don't know why. He's getting so much exercise so I can only presume it's all the weeds and grass he's eating?
    Also, mother heard him stamping his feet tonight... we don't know what was wrong He's had a great day exploring the garden again...

    We went to IKEA yesterday and I bought my mini ironing board and my gorgeous new duvet and pillowcase set. I hate IKEA though, you just get shepherded through the whole shop, even if there's only one thing you want, NOPE, you have to go through the WHOLE SHOP.
    Plus we had to travel all the way to Warrington in the car:pain:

    I am soooo insufferable.
    I know that IKEA and that IKEA is what I imagine hell to be like
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    Same thing again!
    Spoiler:
    Show
    I'll probably do that and then sleep.
    Yeah hopefully! This is gonna be on my mind all say though!
    I feel betrayed and upset about it!
    Talking to others is fine, but ignoring me again when they know how I'm feeling is just idk, not nice!
    Time to unleash the inner anger that's been stored up I think!
    Fed up of being thrown around and mislead! So hurt right now!
    Aww
    Spoiler:
    Show
    OK
    Aww, well I am not surprised you're upset about it - just shows how much it means to you. But the problem has been partially solved so that's progress. Some is better than none :yep:
    Yeahh
    Well, if that's going to remove it from your system then good, just make sure you're careful when doing that - it's best to try and maintain a calm, balanced mind with these things
    I know :hugs:
    Offline

    3
    (Original post by Deyesy)
    I know that IKEA and that IKEA is what I imagine hell to be like
    Isn't it awful?!:eek:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Much better than i did this morning
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Aww
    Spoiler:
    Show
    OK
    Aww, well I am not surprised you're upset about it - just shows how much it means to you. But the problem has been partially solved so that's progress. Some is better than none :yep:
    Yeahh
    Well, if that's going to remove it from your system then good, just make sure you're careful when doing that - it's best to try and maintain a calm, balanced mind with these things
    I know :hugs:
    :hugs:
    Spoiler:
    Show
    They meant a lot to me, it hurts they keep ignoring me and doing other things
    Tbh I don't think we have, I'm gonna let them message me now I think. I'm not gonna do anything until they make the move. Let's see what happens!
    I'm not holding up much hope! :cry2: I can't win with girls! Cannot win at all!
    I've got so much of it from college so I need to unleash myself at somepoint!
    I'll be careful! Yes that's true!
    It happens every time!!
    I give up!

    I'm now gonna sleep, or try to again!
    Goodnight!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by littlenorthernlass)
    Isn't it awful?!:eek:
    It's horrific. I really don't see the appeal :lol: It'd be awesome for hide and seek though :hide:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Disappointed !



    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    :hugs:
    Spoiler:
    Show
    They meant a lot to me, it hurts they keep ignoring me and doing other things
    Tbh I don't think we have, I'm gonna let them message me now I think. I'm not gonna do anything until they make the move. Let's see what happens!
    I'm not holding up much hope! :cry2: I can't win with girls! Cannot win at all!
    I've got so much of it from college so I need to unleash myself at somepoint!
    I'll be careful! Yes that's true!
    It happens every time!!
    I give up!

    I'm now gonna sleep, or try to again!
    Goodnight!
    :hugs:
    Spoiler:
    Show

    Yeah, I know they do. It could be notifications as I said before? I got a notification for this post but for the last few I haven't, but I have had them for other users? Odd.
    OK
    Awww :hugs:


    Aww OK, good good with being careful!

    OK, goodnight Freezer! :hugs:
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by littlenorthernlass)
    My rabbit is so fat and I don't know why. He's getting so much exercise so I can only presume it's all the weeds and grass he's eating?
    Also, mother heard him stamping his feet tonight... we don't know what was wrong He's had a great day exploring the garden again...

    We went to IKEA yesterday and I bought my mini ironing board and my gorgeous new duvet and pillowcase set. I hate IKEA though, you just get shepherded through the whole shop, even if there's only one thing you want, NOPE, you have to go through the WHOLE SHOP.
    Plus we had to travel all the way to Warrington in the car:pain:

    I am soooo insufferable.
    Does IKEA not just give you so much house inspo for your house/future house? I love it and as for your rabbit stamping his feet, usually means they sense danger or something not quite right? and it is more likely to be his/her food (pellets o.e.) making them fat rather than grass
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Reachin4TheStars)
    Happy, my dad is so weird like, he came out of the bathroom singing, 'when I'm in heaven, I'll get to touch you' like whatttt LMAO 😂☺️💜
    These parents and their songs 😅 i cant repeat what my dad sings 😇🤔
    Offline

    2
    ReputationRep:
    In the mood for procrastination, should be applying for jobs right now but nah
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    Disappointed !



    Posted from TSR Mobile
    why?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    I have as much joy as

    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    why?
    Due to someone

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    Due to someone

    Posted from TSR Mobile
    irl or here?
 
 
 
Poll
Which party will you be voting for in the General Election 2017?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.