Turn on thread page Beta
    Offline

    1
    ReputationRep:
    :hi:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    hai
    Offline

    1
    ReputationRep:
    rooooooooooooob :hugs: how you doimg?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by rmhumphries)
    :hugs::hugs::hugs: for you then :p:
    :love: you're awesome :yep:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    are shops all gonna be closed on friday and sat?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    i hope not :s: i think (and hope) they will just be open like sunday opening times? :erm:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Hey Hey Trouble!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by giran)
    Hey Hey Trouble!
    yo! how u doing? :lovehug:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    coz i wanted to go to ann summers to get my bro something for his (16th) bday on sat. . .

    (and get him a pack of condoms of course, saftey first :p:)
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by herecomestrouble)
    yo! how u doing? :lovehug:
    I'm good, and you?

    LOL WTF Em, I thought Ann Summer was mainly for women?
    Offline

    14
    ReputationRep:
    i'm good mang you


    :hmmmm: do i want to become a mentor next year
    Offline

    14
    ReputationRep:
    shops are open tomorrow, i had to take something today, they was like we can pre order it for you to go pick up in other shop over the weekend, 9-5 for them,

    mum good the weekend off GP's offices seem to do no work at bank holidays
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by emilina)
    she said i starred in 2girls1cup
    Who did this - they are so getting the power of my Neg!!!
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by bomberli)
    Who did this - they are so getting the power of my Neg!!!
    Aster100
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by giran)
    I'm good, and you?

    LOL WTF Em, I thought Ann Summer was mainly for women?
    yeah ok thanks :smile:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    man applied to be a mentor to next years 1st year, be funny if i got a tsr member
    Offline

    2
    ReputationRep:
    rofl giran it is. hence why it is so funny :p: i might get him a choc penis lolly :coma:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by emilina)
    rofl giran it is. hence why it is so funny :p: i might get him a choc penis lolly :coma:
    :rofl:

    Aren't you a thoughtful sister! :flutter:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by giran)
    :rofl:

    Aren't you a thoughtful sister! :flutter:
    yup, getting him a box of condoms too to put on the lolly :ninja: haha
    Offline

    14
    ReputationRep:
    xD
 
 
 
Poll
Brexit: Given the chance now, would you vote leave or remain?
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.