Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by itsRochana)
    ***** please you don't even know where i live
    Yh i do Plateu or something in Abidjan. Remember you told me and i googled it expecting to see huts(jk)
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by BBeyond)
    Yeah I've read Alex Rider and the Diamond brothers series, so pretty much everything

    You read Cherub?
    Cherub <3

    I used to have such a little girl crush on James xD His description was just buff :drool: But Shadow Wave was utter ****, a ****ty way to end a great series.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ozzie2)
    Is that a stab at me?
    It's pointed at you and Trihawk, yes. Lol.
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by teenhorrorstory)
    Yh i do Plateu or something in Abidjan. Remember you told me and i googled it expecting to see huts(jk)
    Plateau*

    Pfttt huts?
    Offline

    5
    ReputationRep:
    (Original post by AngelPhys)
    It's pointed at you and Trihawk, yes. Lol.
    Trihawk isn't that bad, maybe you jumped on the badwaggon of people joking about him being a kid and stuff. Also I am not that mean, lol
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by ozzie2)
    Trihawk isn't that bad, maybe you jumped on the badwaggon of people joking about him being a kid and stuff. Also I am not that mean, lol
    idk, I thought he would be as fun as us when we talk on lol but apparently not... I just said I don't care about his 15/0 Ezreal so idk...
    Offline

    21
    ReputationRep:
    I want to catch up on Death Note but i have 2 english essays due next Friday
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by itsRochana)
    Plateau*

    Pfttt huts?
    Looks better than where i live tbh
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Trihawk7)
    You still up?

    Posted from TSR Mobile
    I know there's no point replying now but I was at the time but I didn't check TSR since I thought everyone was sleeping.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I once said to a girl that it's impossible for a girl to touch her belly button with two of her elbows connected. And she tried it, lol.
    • Offline

      3
      (Original post by thechemistress)
      Cherub <3

      I used to have such a little girl crush on James xD His description was just buff :drool: But Shadow Wave was utter ****, a ****ty way to end a great series.
      Haha he was so cool :cool: I can hardly remember that book was it the one with the Tsnaami and doesn't that horrible trainer die after drinking lots of alcohol or something? Can't remember xD it's been too long
      Offline

      17
      ReputationRep:
      (Original post by teenhorrorstory)
      Looks better than where i live tbh
      Looool
      Offline

      5
      ReputationRep:
      (Original post by Trihawk7)
      idk, I thought he would be as fun as us when we talk on lol but apparently not... I just said I don't care about his 15/0 Ezreal so idk...
      All I said was 'you will be placed in bronze 4 lellel' but he was going on about me doing badly when I played xin but I didn't spit my dummy out.

      (Original post by teenhorrorstory)
      I want to catch up on Death Note but i have 2 english essays due next Friday
      I loved Death Note (apart from the second part of the anime which kinda sucked)
      I need to watch the new Sword Art Online , hopefully it's good.
      Did you watch Attack on Titan? That anime is amazing
      Offline

      21
      ReputationRep:
      (Original post by ozzie2)
      I loved Death Note (apart from the second part of the anime which kinda sucked)
      I need to watch the new Sword Art Online , hopefully it's good.
      Did you watch Attack on Titan? That anime is amazing
      I've only seen around 11 eps so far. Getting kind of fed up with Light

      No. Heard about it though
      Offline

      21
      ReputationRep:
      MA SONG

      Offline

      21
      ReputationRep:
      (Original post by itsRochana)
      Looool
      Rochhh help me i can't get past stage 4 of the Food part on duolingo. French is weird idk.
      Offline

      5
      ReputationRep:
      (Original post by teenhorrorstory)
      I've only seen around 11 eps so far. Getting kind of fed up with Light

      No. Heard about it though
      I love light, has girl came into it yet? (sorry if I spoiled it a bit if she hasn't). You should watch attack on titan though, that anime is so good
      Offline

      2
      ReputationRep:
      started watching US office, halfway into the second season. really funny
      Offline

      18
      ReputationRep:
      (Original post by AngelPhys)
      I once said to a girl that it's impossible for a girl to touch her belly button with two of her elbows connected. And she tried it, lol.
      You clearly got that off a video I was just watching fousytube and suddenly this other video came up and I clicked on it and what you said is on that video you naughty year 9
      Offline

      5
      ReputationRep:
      I'm watching Breaking Bad, just finished season. Omg it was so bad, why do people love this crap?

      Spoiler:
      Show
      jk, it's good
     
     
     
  1. See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  2. Poll
    What newspaper do you read/prefer?
    Useful resources

    Study tools

    Rosette

    Essay expert

    Learn to write like a pro with our ultimate essay guide.

    Thinking about uni already?

    Thinking about uni already?

    See where you can apply with our uni match tool

    Student chat

    Ask a question

    Chat to other GCSE students and get your study questions answered.

    Creating

    Make study resources

    Create all the resources you need to get the grades.

    Planner

    Create your own Study Plan

    Organise all your homework and exams so you never miss another deadline.

    Resources by subject

    From flashcards to mind maps; there's everything you need for all of your GCSE subjects.

    Papers

    Find past papers

    100s of GCSE past papers for all your subjects at your fingertips.

    Help out other students

    Can you help? Study help unanswered threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  3. See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  4. The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.