Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Make a statement about the next poster - True or False? Pt II Watch

    Offline

    17
    ReputationRep:
    ^some music yeah
    (Original post by Holby_fanatic)
    Haven't done it yet. :mmm:

    Nope.

    TNP is really warm.
    :naughty: :teehee:

    true

    TNP is wearing blue
    • Community Assistant
    • Welcome Squad
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Welcome Squad
    (Original post by H0PEL3SS)
    Seeing as I hate the cold, yeah.
    TNP loves music
    Hardly ever listen to music, so false

    (Original post by Stevo F)
    ^some music yeah

    :naughty: :teehee:

    true

    TNP is wearing blue
    False

    TNP doesn't listen to music.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Stevo F)
    ^some music yeah

    :naughty: :teehee:

    true

    TNP is wearing blue
    Sorry to disappoint. :sad:

    False. Purple. :lol:

    (Original post by mr tim)
    Hardly ever listen to music, so false



    False

    TNP doesn't listen to music.
    Mostly true.

    TNP watches Grey's Anatomy.
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by Holby_fanatic)
    Sorry to disappoint. :sad:

    False. Purple. :lol:



    Mostly true.

    TNP watches Grey's Anatomy.
    False.

    TNP can guess my favourite TV show
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by danielnkwocha)
    False.

    TNP can guess my favourite TV show
    hmmm, Dr Who?

    TNP can guess my favourite TV show too
    • Community Assistant
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Locked_box)
    hmmm, Dr Who?

    TNP can guess my favourite TV show too
    Dr. Who?

    TNP watches TBBT
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by natninja)
    Dr. Who?

    TNP watches TBBT
    Definitely true

    No it's not Dr Who

    TNP has heard of that woman who eats cat hair...
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by Locked_box)
    hmmm, Dr Who?

    TNP can guess my favourite TV show too
    Nah, it's actually Community :awesome: And my guess is Sherlock

    (Original post by Locked_box)
    Definitely true

    No it's not Dr Who

    TNP has heard of that woman who eats cat hair...
    Ewewewew true :coma:

    TNP owns several cuddly toys.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by danielnkwocha)
    Nah, it's actually Community :awesome: And my guess is Sherlock



    Ewewewew true :coma:

    TNP owns several cuddly toys.
    True.

    TNP is wearing socks.
    Offline

    11
    ReputationRep:
    True.

    TNP is not wearing socks
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by Holby_fanatic)
    True.

    TNP is wearing socks.
    False

    TNP really doesn't have time to be wasting procrastinating on TSR...
    Offline

    11
    ReputationRep:
    False, my exams finished a while ago

    TNP still has exams...
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by RyJ)
    False, my exams finished a while ago

    TNP still has exams...
    Nah.

    TNP just made someone happy.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Holby_fanatic)
    Nah.

    TNP just made someone happy.
    False!

    TNP is in their garden.
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by hollieeilloh)
    False!

    TNP is in their garden.
    False, it's far too cold!
    TNP has the fire on
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by snowster)
    False, it's far too cold!
    TNP has the fire on
    False, I dunno where you live but I'm toasty over here :awesome:

    TNP doesn't like quoting people in their replies
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by danielnkwocha)
    False, I dunno where you live but I'm toasty over here :awesome:

    TNP doesn't like quoting people in their replies
    False, I don't really care haha

    TNP likes peanut butter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by eupohria)
    False, I don't really care haha

    TNP likes peanut butter
    True! Love it.

    TNP prefers Pepsi over Coke.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Hmm, I like both!

    TNP loves seafood.


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Wrong I'm allergic to seafood :puke:

    TNP likes to tan
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Would you like to hibernate through the winter months?
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.