FireFreezers Thread Of Randomness!!

Announcements Posted on
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Well, I've known him on tsr for quite a while
    Ohh fair enough

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Ohh fair enough

    Posted from TSR Mobile
    Haha
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Haha
    Yup

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Haha

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    lol, I think I'm boring you rn, ttyl
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    lol, I think I'm boring you rn, ttyl
    No, you're not boring me! But if you do need to go, speak to later then

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    No, you're not boring me! But if you do need to go, speak to later then

    Posted from TSR Mobile
    If you say so...
    I think I should go for a shower tbh ttyl Sorry
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    If you say so...
    I think I should go for a shower tbh ttyl Sorry
    Yup
    Oh OK don't need to apologise or apologise for apologising

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    Yes! Yes I have a live album of that concert.

    :rofl:

    Yeah I really like the band's sound... I listened to that one for the first time just last night Yeah I like that one too!

    Hmmm...let's see about this one...
    https://www.youtube.com/watch?v=jvHPNoYR-Mg

    And I LOVE this...
    https://www.youtube.com/watch?v=cNqiTMN6Tl8
    Hmmm...the first one, I wasn't all too keen on to be completely honest With the second, I can see why you love it so much :yep: I loved the beginning but as the song went on, I gradually lost interest and felt quite sleepy by the end It almost seemed like I was under some kind of hypnosis :rofl:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Yup
    Oh OK don't need to apologise or apologise for apologising

    Posted from TSR Mobile
    You've put me in a hard place yet again
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    You've put me in a hard place yet again
    Sorry
    Oh wait...now I've done it
    ....and I won't apologise for apologising (but I will in my mind )

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Matrix123
    PURE MATHS!!!!!!
    You said it had ended so i shall resurect its BRILLIANCE with its MOTIVATIONAL powers!!! :jive: :woo:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Sorry
    Oh wait...now I've done it
    ....and I won't apologise for apologising (but I will in my mind )

    Posted from TSR Mobile
    dw
    Yeah, that would be best
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Hmmm...the first one, I wasn't all too keen on to be completely honest With the second, I can see why you love it so much :yep: I loved the beginning but as the song went on, I gradually lost interest and felt quite sleepy by the end It almost seemed like I was under some kind of hypnosis :rofl:
    Yeah I was doubtful as to whether you would to be honest, hence the 'hmmm' Note to self - don't send Matrix slow, atmospheric songs in the future :rofl: I sent you another atmospheric song before and you mentioned it made you feel sleepy :lol: I love atmospheric stuff like that though
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    Matrix123
    PURE MATHS!!!!!!
    You said it had ended so i shall resurect its BRILLIANCE with its MOTIVATIONAL powers!!! :jive: :woo:
    Oooh yay! PURE MATHS for life! :jive:
    All thanks to Freezer and his AWESOME resurrecting skills!:awesome:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    dw
    Yeah, that would be best
    Haha yeah

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Matrix123 Aight ttyl, fr this time
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    Yeah I was doubtful as to whether you would to be honest, hence the 'hmmm' Note to self - don't send Matrix slow, atmospheric songs in the future :rofl: I sent you another atmospheric song before and you mentioned it made you feel sleepy :lol: I love atmospheric stuff like that though
    Everything I say to you is always honest :yep: (or at least everything I have ever said so far... ) Hahaha, well I guess there's a chance (probably only around 5% ) that I'd potentially like in when I'm in a certain mood for slower songs...but yeah, the chances of me liking those kinds of songs are low Did I really say that before? :rofl: Fair enough Oooh I just thought, the atmospheric stuff suits you very nicely because it seems so mysterious! :yep:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Matrix123 Aight ttyl, fr this time
    OK
 
 
 
Write a reply… Reply
Submit reply

Register

Thanks for posting! You just need to create an account in order to submit the post
  1. this can't be left blank
    that username has been taken, please choose another Forgotten your password?
  2. this can't be left blank
    this email is already registered. Forgotten your password?
  3. this can't be left blank

    6 characters or longer with both numbers and letters is safer

  4. this can't be left empty
    your full birthday is required
  1. Oops, you need to agree to our Ts&Cs to register
  2. Slide to join now Processing…

Updated: December 1, 2016
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Today on TSR
Poll
How are you feeling about doing A-levels?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.