The Insomniacs Society Watch

secretmessages
Badges: 14
#7021
Report 8 years ago
#7021
(Original post by steffi.alexa)
I'll just put up with it. I'd have to walk down to the doctors anyway, if it gets worse I might be able to get a left :teehee:

I think my Mum kicked him because all is silent now
I'm sure it'll be ok soon

:rofl: Good. I'd probably be able to cope with snorers as long as I was the one to fall asleep first :teehee:
reply
someperson
Badges: 2
Rep:
?
#7022
Report 8 years ago
#7022
(Original post by Guvnor)
Slept the whole day :p: then in the evening went to Surrey with a friend to but a car, how about yourself ?
Lol:p: I slept for half the day then just lazed about:o: hopefully I won't be too lazy to go shopping tomorrow lol
0
reply
Aemiliana
Badges: 18
Rep:
?
#7023
Report Thread starter 8 years ago
#7023
(Original post by secretmessages)
I'm sure it'll be ok soon

:rofl: Good. I'd probably be able to cope with snorers as long as I was the one to fall asleep first :teehee:
It should be :yep:

He sleeps on the other side of the house, so it must be very loud in the same room :teehee:

TSR doesn't half keep me busy at night - trying to decipher the latest article update is proving far more fun than I thought it's be
0
reply
secretmessages
Badges: 14
#7024
Report 8 years ago
#7024
(Original post by steffi.alexa)
It should be :yep:

He sleeps on the other side of the house, so it must be very loud in the same room :teehee:

TSR doesn't half keep me busy at night - trying to decipher the latest article update is proving far more fun than I thought it's be
Ah I can imagine :p:

What latest article update? :ninja2:
reply
Guvnor
Badges: 14
Rep:
?
#7025
Report 8 years ago
#7025
(Original post by someperson)
Lol:p: I slept for half the day then just lazed about:o: hopefully I won't be too lazy to go shopping tomorrow lol
Women are never lazy when it comes to shopping :p:
0
reply
Aemiliana
Badges: 18
Rep:
?
#7026
Report Thread starter 8 years ago
#7026
(Original post by secretmessages)
Ah I can imagine :p:

What latest article update? :ninja2:
The one about 'How to buy flowers sandals heel' The content follows in the same confusing fashion as the title. It's fun. Or I need more sleep and less language study :erm:
0
reply
secretmessages
Badges: 14
#7027
Report 8 years ago
#7027
(Original post by steffi.alexa)
The one about 'How to buy flowers sandals heel' The content follows in the same confusing fashion as the title. It's fun. Or I need more sleep and less language study :erm:
I see it :teehee: I've deleted it, sorry to ruin your fun :p:

The amount of rubbish that ends up on the wiki is appalling :sadnod:
reply
someperson
Badges: 2
Rep:
?
#7028
Report 8 years ago
#7028
(Original post by Guvnor)
Women are never lazy when it comes to shopping :p:
My laziness knows no limits :p:
0
reply
Aemiliana
Badges: 18
Rep:
?
#7029
Report Thread starter 8 years ago
#7029
(Original post by secretmessages)
I see it :teehee: I've deleted it, sorry to ruin your fun :p:

The amount of rubbish that ends up on the wiki is appalling :sadnod:
Aww haha.

I know, I've seen loads of advertising stuff on there before too. That's partly why I love clicking on the links.
0
reply
secretmessages
Badges: 14
#7030
Report 8 years ago
#7030
(Original post by steffi.alexa)
Aww haha.

I know, I've seen loads of advertising stuff on there before too. That's partly why I love clicking on the links.
Sorry

Be wary of clicking on some of the links within the articles, they could be dodgy :naughty:
reply
Guvnor
Badges: 14
Rep:
?
#7031
Report 8 years ago
#7031
(Original post by someperson)
My laziness knows no limits :p:
:rofl:

Your jokes :p:
0
reply
ByronicHero
  • PS Reviewer
Badges: 20
Rep:
?
#7032
Report 8 years ago
#7032
How do I edit the wiki :sexface:
0
reply
Aemiliana
Badges: 18
Rep:
?
#7033
Report Thread starter 8 years ago
#7033
(Original post by secretmessages)
Sorry

Be wary of clicking on some of the links within the articles, they could be dodgy :naughty:
Haha, I'm back to trying to get my computer game to work now anyway. There's always something inane to keep me busy :yep:

I don't click on them because knowing me I'll end up killing my laptop!
0
reply
Aemiliana
Badges: 18
Rep:
?
#7034
Report Thread starter 8 years ago
#7034
I'm going to be a traitor and try to sleep now - I have to get up at 7am and then I'm getting kicked out of my room and won't have anywhere to sleep until late tomorrow night (tonight actually). I doubt I'm going to have much success though :nothing:

EDIT:
(Original post by secretmessages)
.
There are more of those articles now haha.
0
reply
ByronicHero
  • PS Reviewer
Badges: 20
Rep:
?
#7035
Report 8 years ago
#7035
Thanks for the information
0
reply
someperson
Badges: 2
Rep:
?
#7036
Report 8 years ago
#7036
(Original post by Guvnor)
:rofl:

Your jokes :p:
I'm glad I amuse you:p: but it wasn't meant to be a joke...I was just being honest:o:
0
reply
secretmessages
Badges: 14
#7037
Report 8 years ago
#7037
(Original post by steffi.alexa)
Haha, I'm back to trying to get my computer game to work now anyway. There's always something inane to keep me busy :yep:

I don't click on them because knowing me I'll end up killing my laptop!
What game is it? :teeth:
reply
secretmessages
Badges: 14
#7038
Report 8 years ago
#7038
(Original post by steffi.alexa)
I'm going to be a traitor and try to sleep now - I have to get up at 7am and then I'm getting kicked out of my room and won't have anywhere to sleep until late tomorrow night (tonight actually). I doubt I'm going to have much success though :nothing:

EDIT:

There are more of those articles now haha.
Aw ok, night night and good luck at sleeping!

I will go and sort those articles out :p:

:hugs:
reply
Aemiliana
Badges: 18
Rep:
?
#7039
Report Thread starter 8 years ago
#7039
(Original post by paddy__power)
Thanks for the information
The lack of information about editing? In which case I haven't a clue. Or sarcastic thanks for the crap I like to post? In which case I'm tired and so post even more rubbish :p:
0
reply
Guvnor
Badges: 14
Rep:
?
#7040
Report 8 years ago
#7040
(Original post by someperson)
I'm glad I amuse you:p: but it wasn't meant to be a joke...I was just being honest:o:

Well its your honesty that I laughed at :p: :o:

:top2:

Well you are a funny character I must say
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Have you registered to vote?

Yes! (109)
38.52%
No - but I will (13)
4.59%
No - I don't want to (19)
6.71%
No - I can't vote (<18, not in UK, etc) (142)
50.18%

Watched Threads

View All