CTAM: Count to a million and be the first forum to do it (Part 10)

Announcements
    Online

    3
    ReputationRep:
    107041
    Online

    3
    ReputationRep:
    107042
    (Original post by emilyyou)
    107039
    Hi, welcome to CTAM.
    Online

    3
    ReputationRep:
    107043
    Online

    3
    ReputationRep:
    107044
    Online

    3
    ReputationRep:
    107045
    Online

    3
    ReputationRep:
    107046
    Online

    3
    ReputationRep:
    107047
    Online

    3
    ReputationRep:
    107048
    Online

    3
    ReputationRep:
    107049
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by spotify95)
    Evening How are you both today?

    107,017
    107,050
    Oh so very tired! C3 and watching pendulums swing in my A2 Physics practical tire you out!Plus it was really hot today :I
    How about you spotify?

    (Original post by 04MR17)
    107049
    How you doing? Saw your team in the football thread :mmm:Should be good fun
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    107,124
    Oh so very tired! C3 and watching pendulums swing in my A2 Physics practical tire you out!Plus it was really hot today :I
    How about you spotify?
    I did my (one of my) A2 courseworks on pendulums!!

    107 051
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Plagioclase)
    I did my (one of my) A2 courseworks on pendulums!!
    Add a number to your post!Smh Plag, you should know better

    Haha yeah, back when they counted toward your grade :smug:

    Our "pass-fail" part of A2 required practical today was on mass-spring and pendulum stuff.
    So very dull. :I
    Although the algebra/proving relationship bit was fun, the watching a pendulum swing was not. :I

    Good day Pligsi?

    107,052
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    Add a number to your post!Smh Plag, you should know better

    Haha yeah, back when they counted toward your grade :smug:

    Our "pass-fail" part of A2 required practical today was on mass-spring and pendulum stuff.
    So very dull. :I
    Although the algebra/proving relationship bit was fun, the watching a pendulum swing was not. :I

    Good day Pligsi?

    107,052
    I did but I added it after you replied. Oh, we didn't have that kind of a practical, we had independent investigations as coursework which were actually quite fun.

    Mediocre day at work although got some happy news at the end so pas mal.

    107 053
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Plagioclase)
    I did but I added it after you replied. Oh, we didn't have that kind of a practical, we had independent investigations as coursework which were actually quite fun.

    Mediocre day at work although got some happy news at the end so pas mal.

    107 053
    107,054
    not good enough Monsieur :naughty:
    I know. I managed to observe a few of the year above last year doing theirs. Looks like great fun :lol:

    Ooh - is that pretty rock at the museum reduced in price or have you got even better news?
    Spoiler:
    Show
    Is it true that you accidentally banned Mustafa? :rofl: :rofl:
    Also where is my green title? :IPaid £1000 and what do I get :I
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    Spoiler:
    Show
    Is it true that you accidentally banned Mustafa? :rofl: :rofl:
    ...wat

    107 055
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Plagioclase)
    ...wat

    107 055
    no then :rofl:107,056
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    no then :rofl:107,056
    Who said that??

    107 057
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Plagioclase)
    Who said that??

    107 057
    :shh:
    107,058
    Spoiler:
    Show
    banned user whom I may have reported many times
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    :shh:
    107,058
    Spoiler:
    Show
    banned user whom I may have reported many times
    Odd. No, I've not accidentally banned anybody.

    107 059
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Plagioclase)
    Odd. No, I've not accidentally banned anybody.

    107 059
    You carded yourself though lol
    107,060
 
 
 
Poll
Which is the best season?
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.