Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

The 2011 Undergraduate Chat Thread Mk. III Watch

    Offline

    1
    ReputationRep:
    Given up Facebook for a while tbh :smug:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by TwirlGirl)
    Hello all :ahee:

    Is anyone elses facebook not loading? :hmmmm2:
    yeah, mine won't load D:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Hmm. It's now loaded but being generally ****. And so is TSR :unsure:

    Maybe it's my internet, but i dont usually have problems :no:

    Also i'm going to rant. Why have i spent the whole morning revising visual acuity and colourblindness and audiology if i'm doing DENTISTRY?! HMMM? I dont see the relevance :sad:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    TSR likes to crash a lot tbh. Then again, the internet is **** over here :smug:

    :console:
    Revise something else instead :ahee:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by JayAyy)
    TSR likes to crash a lot tbh. Then again, the internet is **** over here :smug:

    :console:
    Revise something else instead :ahee:
    But i need to do it atleast once, caus it might be in the exam
    So so fed up with revision.
    This time in a week, i'll have done 3 exams and will be doing nothing :moon:

    Going back up to sheffield tomorrow :woo:

    Have you got many exams left?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by TwirlGirl)
    But i need to do it atleast once, caus it might be in the exam
    So so fed up with revision.
    This time in a week, i'll have done 3 exams and will be doing nothing :moon:

    Going back up to sheffield tomorrow :woo:

    Have you got many exams left?
    :console: you will be alright. It wil fly by :yep:

    I've done 2 already, and I've got 2 left. Last person in my block to finish
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by JayAyy)
    :console: you will be alright. It wil fly by :yep:

    I've done 2 already, and I've got 2 left. Last person in my block to finish
    :console:
    When's your last one?

    Yeah, i hope so :sad:
    I'm the first one to finish in my flat, so there'll be nothing to do anyway :no:
    • Offline

      20
      (Original post by JayAyy)
      Is that the bare minimum, Pol?
      Yep!
      Offline

      1
      ReputationRep:
      (Original post by TwirlGirl)
      :console:
      When's your last one?

      Yeah, i hope so :sad:
      I'm the first one to finish in my flat, so there'll be nothing to do anyway :no:
      22nd

      Why don't you go home and come back or something? That's what some else in my block is going to do

      (Original post by + polarity -)
      Yep!
      Damn! :shock:
      Offline

      0
      ReputationRep:
      Guten tag everybody :awesome:
      Offline

      1
      ReputationRep:
      Bonjour. :loony:
      Offline

      1
      ReputationRep:
      What's good kniigahhs?!
      • PS Helper
      Offline

      14
      ReputationRep:
      What's not good is Macro revision. Macro is the most boring aspect of economics
      Offline

      1
      ReputationRep:
      (Original post by yoyo462001)
      What's not good is Macro revision. Macro is the most boring aspect of economics
      Agreed :yep:
      This semester made me realise how much I love microeconomics. And there's barely any in my next semester ffs :facepalm2:


      I'm gonna start blogging again
      Offline

      1
      ReputationRep:
      Starting to understand Mathematical Economics (I think) :ahee:
      • PS Helper
      Offline

      14
      ReputationRep:
      (Original post by JayAyy)
      Agreed :yep:
      This semester made me realise how much I love microeconomics. And there's barely any in my next semester ffs :facepalm2:


      I'm gonna start blogging again
      Blogging :puke:

      Yeah Macro and Metrics are far more interesting that Macro. Macro is just dumb with all the algebra, it was my favourite in A level by farrrr :nopity:. Which exams have you had?
      Offline

      1
      ReputationRep:
      (Original post by yoyo462001)
      Blogging :puke:

      Yeah Macro and Metrics are far more interesting that Macro. Macro is just dumb with all the algebra, it was my favourite in A level by farrrr :nopity:. Which exams have you had?
      I know I know :facepalm2:

      Haven't started Metrics yet, but it just looks like S1 and S2 really (and I haven't done S2, so I will have to work harder on those topics). Macro is dry, and there aren't a lot of Micro topics I can pick next year. I'm actually considering Environmental Economics due to the fact that there is a lot of Micro in it :erm:

      I've had Microeconomics and Current Economic Issues (Immigration, Evironment, Innovation and Financial Crisis) already. I've got Maths on the 18th and Economic Integration (EU stuff ) on the 22nd :yep:
      Offline

      0
      ReputationRep:
      (Original post by yoyo462001)
      What's not good is Macro revision. Macro is the most boring aspect of economics
      Macro is WAYYY better than Micro that is boring :hand:

      as much I like maths too much of it in micro
      • PS Helper
      Offline

      14
      ReputationRep:
      (Original post by JayAyy)
      I know I know :facepalm2:

      Haven't started Metrics yet, but it just looks like S1 and S2 really (and I haven't done S2, so I will have to work harder on those topics). Macro is dry, and there aren't a lot of Micro topics I can pick next year. I'm actually considering Environmental Economics due to the fact that there is a lot of Micro in it :erm:

      I've had Microeconomics and Current Economic Issues (Immigration, Evironment, Innovation and Financial Crisis) already. I've got Maths on the 18th and Economic Integration (EU stuff ) on the 22nd :yep:
      Lol immigration, ironic they make an illegal immigrant take an exam on immigration :sly:
      • PS Helper
      Offline

      14
      ReputationRep:
      (Original post by SB_Vision)
      Macro is WAYYY better than Micro that is boring :hand:

      as much I like maths too much of it in micro
      You study economics :holmes:
     
     
     
  1. See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  2. Poll
    Did TEF Bronze Award affect your UCAS choices?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  3. See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  4. The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.