How are you feeling right now? MKIII

Announcements
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    I guess your inbox is still closed :/ ?




    I love you guys <3 :penguinhug:
    Sorry, I think you asked that before and I couldn't find a way to reply

    Yes, 'closed' and not yet fixed.. I have bumped my thread about it but nothing so far
    Offline

    3
    (Original post by Matrix123)
    :hugs:
    haha wow, I never thought I'd live to see the day someone called my conversation skills amazing
    Of course I'd like to chat later
    Good!
    :hugs:

    Glad to hear that, good luck to her

    ^I agree with what Freezer has said :yep:

    Posted from TSR Mobile
    :hugs:
    Well you have Freezer thinks Matrix has the best convo skills ever! :yep:
    Woop! :hugs: :woo:
    :hugs:

    GREAT NEWS!!!! SHE WON!!!!!! :woo:
    Freezer is very happy/excited now!!

    Oooh Matrix agrees with Freezers comment!
    Offline

    3
    (Original post by FrenchUnicorn)
    I guess your inbox is still closed :/ ?




    I love you guys <3 :penguinhug:
    Aww! Remember we all love you too! :hugs: :lovehug:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by titfortat)
    Why is the possibility of what I may have in the future everywhere? It scares me. A lot.

    Spoiler:
    Show
    :sad:

    :hugs: Always here if you need me

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by titfortat)
    Why is the possibility of what I may have in the future everywhere? It scares me. A lot.

    Spoiler:
    Show
    :sad:
    :console:
    It's OK to be scared, just pace yourself and do what you want for you because you can do whatever you put your mind to. Don't let other people's expectation or judgements pull you back:hugs:
    (Original post by FireFreezer77)
    :hugs:
    Well you have Freezer thinks Matrix has the best convo skills ever! :yep:
    Woop! :hugs: :woo:
    :hugs:

    GREAT NEWS!!!! SHE WON!!!!!! :woo:
    Freezer is very happy/excited now!!

    Oooh Matrix agrees with Freezers comment!
    :hugs:
    Aw thanks!
    Haha:hugs:

    Ohh wow, that's amazing to hear!

    Yup
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Sad, anxious and my health anxiety is at an all time high.

    I bet all my friends+family think I'm crazy.

    I think I'm crazy
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by titfortat)
    Thanks for replying . Its the judgements I'm worried about. A lot of people say - including myself - to not let them get to you, but to be completely honest they always will, and its dependent on the person and how they take it - you can either use it to help raise awareness to prevent it from happening again or let it get to you and pull you back, and I fear that it'll pull me back instead of doing the opposite. I don't want it to, but it would. I don;t know if that makes sense...
    It is up to you to find the strength to do so not easy but you try your best to keep going and it just happens.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by titfortat)
    Thanks for replying . Its the judgements I'm worried about. A lot of people say - including myself - to not let them get to you, but to be completely honest they always will, and its dependent on the person and how they take it - you can either use it to help raise awareness to prevent it from happening again or let it get to you and pull you back, and I fear that it'll pull me back instead of doing the opposite. I don't want it to, but it would. I don;t know if that makes sense...
    No worries
    I see, well you just need to try and come back fighting. Depending on how serious these judgements are, it will be really difficult.

    So, you want to improve the situation but you think it will end up affecting you? I think you'll just have to try. Trying guarantees success but a lack of doing so creates a certainty of it pulling you back, so to speak. There are people on here who can help to support you, myself included, if you ever need.
    If you don't try you'll never know what could have been. I appreciate this is easier said than done.
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by TheonlyMrsHolmes)
    Sad, anxious and my health anxiety is at an all time high.

    I bet all my friends+family think I'm crazy.

    I think I'm crazy
    :hugs: it sucks to see you do that to yourself, it must make you feel really on edge and insanely stressed out. I hope that you figure out how to make all of that go away one day.
    Offline

    3
    (Original post by SeanFM)
    Sorry, I think you asked that before and I couldn't find a way to reply

    Yes, 'closed' and not yet fixed.. I have bumped my thread about it but nothing so far
    Ahhh Sorry I thought my VMs were open again :O well I have a glitch as well apparently xD

    That's a shame hope it's gonna be normal again soon

    (Original post by FireFreezer77)
    Aww! Remember we all love you too! :hugs: :lovehug:
    :penguinhug:
    (Original post by TheonlyMrsHolmes)
    Sad, anxious and my health anxiety is at an all time high.

    I bet all my friends+family think I'm crazy.

    I think I'm crazy
    I feel you and I'm sure you're not crazy :lovehug: :lovehug:
    Do you want to talk about something in particular :hugs: ?
    Offline

    3
    (Original post by Matrix123)
    :hugs:
    Aw thanks!
    Haha:hugs:

    Ohh wow, that's amazing to hear!

    Yup
    Posted from TSR Mobile
    :hugs:
    Aw its ok! I really enjoy the moments chatting with you!
    gotta love that woop! :hugs:

    Freezer is very happy that his fav driver won!!!

    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    :hugs:
    Aw its ok! I really enjoy the moments chatting with you!
    gotta love that woop! :hugs:

    Freezer is very happy that his fav driver won!!!

    :hugs:
    Aw as do I with you
    Haha sure do :hugs:

    Yay, Matrix is very glad to hear this!
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    'This is not a place in my head,
    Reach out your hands and tell me,
    Just what you feel

    This is not just all in your head,
    Mind over matter
    Makes these things feel so real'

    :heart:
    Offline

    3
    (Original post by Matrix123)
    :hugs:
    Aw as do I with you
    Haha sure do :hugs:

    Yay, Matrix is very glad to hear this!
    Posted from TSR Mobile
    :hugs:

    Aww im happy to hear that!!
    Haha woop!

    It was a suprise win but it was totally awesome!!!!!!!

    And tsr isnt notifying me at the moment, so apologies if i reply late!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    :hugs:

    Aww im happy to hear that!!
    Haha woop!

    It was a suprise win but it was totally awesome!!!!!!!

    And tsr isnt notifying me at the moment, so apologies if i reply late!
    :hugs:




    Aw cool!

    Same with me, but VMs work. Shall we head over there instead?
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Feeling amazin!!! Just got back from holiday to find my boyfriend was there to surprise me in arrivals 💜💜
    Offline

    3
    (Original post by Matrix123)
    :hugs:




    Aw cool!

    Same with me, but VMs work. Shall we head over there instead?
    Posted from TSR Mobile
    :hugs:




    Very cool indeed!!

    Ah yes they do!
    To be totally honest, im exhausted. Im gonna have a shower and see how i feel afterwards.
    If i dont come back online, ill be asleep but shall drop a message as soon as im awake!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Really annoyed
    Offline

    3
    (Original post by IKEAPanda37)
    Really annoyed
    What's up :console: ?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    What's up :console: ?
    My mother is driving me around the bend, which she usually does but I actually can't take it anymore.... We're going on holiday tomorrow so she's constantly harassing me about getting ready, doing jobs etc. She tells me that I'm lazy and useless and I never do jobs which isn't true and whenever I do jobs, she moans at me for not doing it right or moans that I haven't done something else. My sister does the same as well. Also, I can tell she wasn't so happy with my AS grades and she keeps telling me that I should have revised more etc. and she doesn't make me feel good about it.
 
 
 
Poll
What is your favourite day of the week
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.