Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta

Official ramadan 2016 watch

Announcements
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Mmmm mibi

    Posted from TSR Mobile
    You're just burning inside, aren't ya?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    You're just burning inside, aren't ya?
    Na na na, astagfirullallah!! 😑
    Why?? Coz i dont beleive in that thing :eviltongue::eviltongue:, or else everyone would go to places that have the longest day.... Logical? They would say "it's not worth fasting 10 hours in 45 degree" in pakistan
    Offline

    20
    ReputationRep:
    The hotter it is the more reward.... From mediaya :smug: logical man!!

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Na na na, astagfirullallah!! 😑
    Why?? Coz i dont beleive in that thing :eviltongue::eviltongue:, or else everyone would go to places that have the longest day.... Logical? They would say "it's not worth fasting 10 hours in 45 degree" in pakistan
    Calm down! I was joking, lol!

    And Not really, coz if you fast for longer, there's a higher chance of you sinning whilst you're fasting and sins are multiplied in Ramadan too so..............
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Calm down! I was joking, lol!

    And Not really, coz if you fast for longer, there's a higher chance of you sinning whilst you're fasting and sins are multiplied in Ramadan too so..............
    I was jokimg too btw...... :yep: but nevermind... .
    Yh if u put it in that way than yep
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    The hotter it is the more reward.... From mediaya :smug: logical man!!

    Posted from TSR Mobile
    QUOTE ME!!!!!!!!!!

    Well, then I'll just go to Pakistan, they have Air Conditioners!!!!!!!!
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    I was jokimg too btw...... :yep: but nevermind... .
    Yh if u put it in that way than yep
    I knew you were joking
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Calm down! I was joking, lol!

    And Not really, coz if you fast for longer, there's a higher chance of you sinning whilst you're fasting and sins are multiplied in Ramadan too so..............
    Hein??? Sins are multiplied!!! Really?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    QUOTE ME!!!!!!!!!!

    Well, then I'll just go to Pakistan, they have Air Conditioners!!!!!!!!
    They dont know these things....
    Jk, that thing works with elctricity....
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Hein??? Sins are multiplied!!! Really?
    Yeah, well that's what I've heard from everyone!!!!!!!
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    They dont know these things....
    Jk, that thing works with elctricity....
    They have generators that generate electricity when its not there.........
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    QUOTE ME!!!!!!!!!!

    Well, then I'll just go to Pakistan, they have Air Conditioners!!!!!!!!
    Just keep repeating "quote me" till i remember....
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    They have generators that generate electricity when its not there.........
    Some dont......
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Just keep repeating "quote me" till i remember....
    Aight, Quote me
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Some dont......
    If you look at Pakistan as a whole, then most don't..... but in big Cities, most do! Like I'm from Lahore back home, that's a big city and I'm sure they have generators.

    Which place of Pakistan are you ACC from?, like y'know what I mean.

    Quote Me!!!!!!!!!!!!!!!!
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Am from lalamusa
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Am from lalamusa
    I think I've heard of that, it sounds kinda funny, right? I highly doubt they have generators there, sorry
    You might as well stay in stoke for you Ramadan's
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by XxKingSniprxX)
    That's awesome! Hopefully you'll get double the Eidi $. :giggle:

    How old are you turning btw?
    i better ahah
    im turning 16
    ik im so little xD
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    I think I've heard of that, it sounds kinda funny, right? I highly doubt they have generators there, sorry
    You might as well stay in stoke for you Ramadan's
    Lalamusa is a big city :eek:..... I do have generator there, well in my house but still i think am gonna stay here

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Last 10 days everyone
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: July 6, 2016
Poll
Do you agree with the proposed ban on plastic straws and cotton buds?
Useful resources

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.