Turn on thread page Beta
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by sherbet_lemons7)
    feel awful :cry:
    Im around if you need a chat hun :hugs:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    12
    ReputationRep:
    hi yall im new to this thread/society!! hope youre all doing alright :console:
    • PS Reviewer
    Offline

    20
    ReputationRep:
    PS Reviewer
    (Original post by cuppa)
    hi yall im new to this thread/society!! hope youre all doing alright :console:
    :hi:

    Welcome cuppa! What a nice username you have Make youself at home :yep:

    I'm Shan, the yodelling goatherd :musicus:
    Offline

    9
    ReputationRep:
    feel lost and low. head is hurting so much and just feel ill. fed up of this existence.
    • TSR Support Team
    • Peer Support Volunteers
    Offline

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Peer Support Volunteers
    (Original post by cuppa)
    hi yall im new to this thread/society!! hope youre all doing alright :console:
    Welcome! :penguinhug:

    (Original post by The_Lonely_Goatherd)
    :hi:

    Welcome cuppa! What a nice username you have Make youself at home :yep:

    I'm Shan, the yodelling goatherd :musicus:
    You don't yodel!
    • TSR Support Team
    • Peer Support Volunteers
    Offline

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Peer Support Volunteers
    Q tablets taken, so I should be asleep soon. I could do with sleep. My head is ringing.
    • PS Reviewer
    Offline

    20
    ReputationRep:
    PS Reviewer
    (Original post by CescaD96)
    You don't yodel!
    That depends on what is meant by yodelling. Are we operating with two different meanings of the word? :ninja:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Feel so low and alone dont kniw what to do
    • TSR Support Team
    • Peer Support Volunteers
    Offline

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Peer Support Volunteers
    (Original post by The_Lonely_Goatherd)
    That depends on what is meant by yodelling. Are we operating with two different meanings of the word? :ninja:
    Earlier it was singing. Are we still on singing? :confused:
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by cuppa)
    hi yall im new to this thread/society!! hope youre all doing alright :console:
    Welcome to the thread :hugs:

    (Original post by Pathway)
    Feel so low and alone dont kniw what to do
    many :penguinhug:
    • PS Reviewer
    Offline

    20
    ReputationRep:
    PS Reviewer
    (Original post by CescaD96)
    Earlier it was singing. Are we still on singing? :confused:
    Yep was just double checking that we meant the same thing

    Right, I'd better do some work Sorry I can't stay around to help console people. Stay safe peeps! :grouphugs:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by ScaryScience)
    Welcome to the thread :hugs:



    many :penguinhug:
    Same to you

    judt cant do this anymore.bad thoughts
    Offline

    12
    ReputationRep:
    Thank you all for your welcomes!!!

    Ive only got this week of college left forever and I want to be with my friends and just enjoy this while I can but I honestly am finding it so hard to get up and go! Once I do get there socialising is SO draining but without it I feel even worse so I don't even know what to do lol
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Someone on TSR thinks im called Chris :erm:
    Dunno who Chris is

    But hi im Chris


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    9
    ReputationRep:
    cant believe how late it is. only been up like 11 hours :/ will never sleep and is my own fault. sick of it. sick of feeling this utterly ****.
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by Pathway)
    Same to you

    judt cant do this anymore.bad thoughts
    :hugs: stay safe
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Drs in the morning, then work tomorrow night, gonna spend all day in bed saturday cos im also at work thursday morning and night and friday night.
    Im not cut out for adulting.

    Gonna blag next week off though and instead of doing another session gonna try get it as office time.




    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Well done!
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Boyfriends being silly about my mysterious illnesses, cant be off sick this week, without me my team is screwed!


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    9
    ReputationRep:
    really troubled.
 
 
 
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: June 19, 2015
Poll
Favourite type of bread

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.