Join TSR now and chat with students like youSign up now

Last Person To Post Here Wins (Part 29) Watch

    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Ayaz789)
    Haha trust me i havent or else you'd know my real name and nobody , NOBODY knows that on Tsr trust me i havent talked about it to you!
    Not really , you dont know anything
    *why tf does he never believe me *
    You didnt tell me that name lol, u just said u have a different name on ur passport

    Spoiler:
    Show
    wait, u might have said it :hmmmm2: idk anymore :hmmmm2:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    :five:

    Idk, I guessed so:dontknow:
    Last night - no idea, just a hyper night :rofl:
    Today - idk, drinking squash which is really pushing the boat out there XD
    Spoiler:
    Show
    :heart:




    Posted from TSR Mobile
    Haha okay :lol:
    Okay....
    :rofl: lmao okay :ahee:
    Spoiler:
    Show
    :lovehuh:



    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    :slap: i was never late coz i was always there

    :rofl: u'll be disappointed:lol:

    Posted from TSR Mobile
    I was dissapointed you're right

    (Original post by Matrix123)
    I wouldn't expect any less

    Ohhh cool! Thinking of doing Makeup Studies as a degree at uni?:holmes: Or have you taken the challenge to self teach? :hmmmm:

    I'm alright thanks :awesome:
    How're you?

    And aww no worries! You're my bhai, that's why :cute:
    Spoiler:
    Show
    One of my bhais:mmm: I have several on this thread :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    Yeh me neither. I'm a mexpert (makeup expert)

    I already done a degree in Face Design :yep: I'm fully qualified now.. passed my chartered makeup exams and everything. I'm now Qaz MBA (Makeup and Blusher Architect)

    I'm okay thank you.

    Oh so I'm nothing special then. Just "a bhai among other bhai's"


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Qaz25)
    I was dissapointed you're right





    Posted from TSR Mobile
    What did you think i'd say? :lol:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    :ahee::mmm:

    Spoiler:
    Show


    Posted from TSR Mobile
    U know exactly who I'm talking about ? :mmm::five:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Qaz25)



    Yeh me neither. I'm a mexpert (makeup expert)

    I already done a degree in Face Design :yep: I'm fully qualified now.. passed my chartered makeup exams and everything. I'm now Qaz MBA (Makeup and Blusher Architect)

    Posted from TSR Mobile
    Somebody's lying :innocent:



    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    U know exactly who I'm talking about ? :mmm::five:

    Posted from TSR Mobile
    I actually dont know :innocent:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    I actually dont know :innocent:

    Posted from TSR Mobile
    Think again loolll :mmm:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Haha okay :lol:
    Okay....
    :rofl: lmao okay :ahee:
    Spoiler:
    Show
    :lovehuh:



    Posted from TSR Mobile
    :rofl:
    Spoiler:
    Show
    :jumphug:
    ^They're rare so savour it

    (Original post by Qaz25)
    I was dissapointed you're right

    Yeh me neither. I'm a mexpert (makeup expert)

    I already done a degree in Face Design :yep: I'm fully qualified now.. passed my chartered makeup exams and everything. I'm now Qaz MBA (Makeup and Blusher Architect)

    I'm okay thank you.

    Oh so I'm nothing special then. Just "a bhai among other bhai's"


    Posted from TSR Mobile
    Ohh right, of course

    Cool! That's a toughie, right? wow, that's great to hear. So proud of you! Haha great title after your name:yy:

    Good to hear

    Noo I didn't mean it like that! I just thought you should know that there are other bhais too!
    Please take my word for it bhai
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    Think again loolll :mmm:

    Posted from TSR Mobile
    Think x 100
    I still dont know (i think:mmm: )
    You tell me

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    :rofl:
    Spoiler:
    Show
    :jumphug:
    ^They're rare so savour it


    Posted from TSR Mobile
    Spoiler:
    Show
    awww thanks! I feel honoured :lovehug:




    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    :rofl:
    Spoiler:
    Show
    :jumphug:
    ^They're rare so savour it


    Ohh right, of course

    Cool! That's a toughie, right? wow, that's great to hear. So proud of you! Haha great title after your name:yy:

    Good to hear

    Noo I didn't mean it like that! I just thought you should know that there are other bhais too!
    Please take my word for it bhai
    Posted from TSR Mobile
    Yeh very tough.. like 0.1 percent of the students who do it end up passing every year. And I was one of them I know. The title means everything in this competitive world of makeup :yep:

    Ohhhhhhh my god... I've been bro zoned like 30 times... reminds me of that Zaid Ali video where he gets called "bhai" and goes down like he's been shot :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    My eyes and head hurts now :hmmmm2:
    Time to make dinner :sigh:
    Cya everyone

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Think x 100
    I still dont know (i think:mmm: )
    You tell me

    Posted from TSR Mobile
    U dont kno who u acc here for ? :unimpressed:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Spoiler:
    Show
    awww thanks! I feel honoured :lovehug:




    Posted from TSR Mobile
    Spoiler:
    Show

    Aww! :hugs:

    (Original post by Qaz25)
    Yeh very tough.. like 0.1 percent of the students who do it end up passing every year. And I was one of them I know. The title means everything in this competitive world of makeup :yep:

    Ohhhhhhh my god... I've been bro zoned like 30 times... reminds me of that Zaid Ali video where he gets called "bhai" and goes down like he's been shot :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    Oh wow! You must have learned from the very best! :gasp: I'm sure many people would do anything for a title like that!:yep:

    :lol:
    You make a great bro - which is a very good thing!
    The closest you could get to me is bhai so consider yourself lucky :rofl:
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    My eyes and head hurts now :hmmmm2:
    Time to make dinner :sigh:
    Cya everyone

    Posted from TSR Mobile
    Aww :console:
    OK, have fun! Speak to you later

    Bye bye bye
    For now
    Bara bara bara
    Bere bere bere
    Bara bara bara
    Bere bere bere bere

    :godancing:
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Spoiler:
    Show

    Aww! :hugs:


    Oh wow! You must have learned from the very best! :gasp: I'm sure many people would do anything for a title like that!:yep:

    :lol:
    You make a great bro - which is a very good thing!
    The closest you could get to me is bhai so consider yourself lucky :rofl:
    Posted from TSR Mobile
    Yeh I learnt from the best (I.e. myself) Yeh you see plenty of them on instagram. These amateurs pfft.

    Oh.. is it coz you're married already? Looool.

    It's alright. Everyone bro zones me :rofl: I'm used to it

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    (Original post by Matrix123)
    :five:

    Idk, I guessed so:dontknow:
    Last night - no idea, just a hyper night :rofl:
    Today - idk, drinking squash which is really pushing the boat out there XD
    Spoiler:
    Show
    :heart:


    I wouldn't expect any less

    Ohhh cool! Thinking of doing Makeup Studies as a degree at uni?:holmes: Or have you taken the challenge to self teach? :hmmmm:

    I'm alright thanks :awesome:
    How're you?

    And aww no worries! You're my bhai, that's why :cute:
    Spoiler:
    Show
    One of my bhais:mmm: I have several on this thread :rofl:



    AYAAAAAZZZZZZ!!!:fuhrer:
    Spoiler:
    Show
    It's OK, watch it whenever you want


    Posted from TSR Mobile
    Its a crap movie anyways :rolleyes: but im not free tomro or a few days i think

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    (Original post by mediaya)
    *why tf does he never believe me *
    You didnt tell me that name lol, u just said u have a different name on ur passport

    Spoiler:
    Show
    wait, u might have said it :hmmmm2: idk anymore :hmmmm2:

    Posted from TSR Mobile
    But i dont have a different name on my passport:facepalm: there you go!! I havent told you! I have a different name on my birth certificate

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    I do think negative alot of the times, if not all the time when its about me, and i end up feeling extremely sad at the end
    But then there are those rare moments i actually feel good, so i think positive (i guess)
    Spoiler:
    Show
    rn i'm feeling good :yep::ahee:


    Posted from TSR Mobile
    Aw i understand and its the same here.

    Aw thats good to hear
 
 
 
Poll
Is GoT overrated?
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.