Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Post a picture of yourself *Be nice, don't want to get this closed* Watch

    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by missfats)
    "Your funny"+

    Stop friend zoning him.

    Posted from TSR Mobile
    lmao, thought he was your ex?

    Why do you care soo much.
    Maybe he should know: that you wanted to bang me.
    Tut tut tut
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by missfats)
    "Your funny"+

    Stop friend zoning him.

    Posted from TSR Mobile
    U tell him bae

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Unstoppable3x)
    lmao, thought he was your ex?

    Why do you care soo much.
    Maybe he should know: that you wanted to bang me.
    Tut tut tut
    Yeah, but I care that he gets a GF. He's never had one before me, so I want him to stand up by himself without me being around.

    I'm bi x.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by missfats)
    Yeah, but I care that he gets a GF. He's never had one before me, so I want him to stand up by himself without me being around.

    I'm bi x.

    Posted from TSR Mobile
    awrh :')
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Ggmu!)
    U tell him bae

    Posted from TSR Mobile
    no messing for yoooou then :P
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Ggmu!)
    U tell him bae

    Posted from TSR Mobile
    I'd rather not speak to you.
    I'll feel bad for leaving you.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by missfats)
    I'd rather not speak to you.
    I'll feel bad for leaving you.

    Posted from TSR Mobile

    This is soo sad :'(
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Unstoppable3x)
    This is soo sad :'(
    I'm ok.
    Just comfort him

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by letsbehonest)
    Your hair is amazing
    Haha thanks, I grew it myself
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by missfats)
    I'm ok.
    Just comfort him

    Posted from TSR Mobile

    Nty, i don't like him... ;P
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Unstoppable3x)
    Nty, i don't like him... ;P
    Don't be a mug m8

    ur getting special treatment atm


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Ggmu!)
    Don't be a mug m8

    ur getting special treatment atm


    Posted from TSR Mobile
    Whaaaat kinda special treatment is this huuuh? :confused:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Haha me and my amazing plaits
    Posted from TSR Mobile
    Attached Images
     
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Unstoppable3x)
    Whaaaat kinda special treatment is this huuuh? :confused:
    I'm being supa nice to you obv

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Ggmu!)
    I'm being supa nice to you obv

    Posted from TSR Mobile

    i was nice to yooou to! told you i like you and that you're reallly funny :P
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Unstoppable3x)
    i was nice to yooou to! told you i like you and that you're reallly funny :P
    But you said you didn't like him. Now you saying you like him...

    Blud, lol. :ahee:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Unstoppable3x)
    i was nice to yooou to! told you i like you and that you're reallly funny :P
    Snapchat me bby mess around a little

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by missfats)
    But you said you didn't like him. Now you saying you like him...

    Blud, lol. :ahee:

    Posted from TSR Mobile
    Oooh yeah lol.
    Sorry
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Ggmu!)
    Snapchat me bby mess around a little

    Posted from TSR Mobile
    Dn't have snapchat
    Find that app soo boring -.-
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Unstoppable3x)
    Oooh yeah lol.
    Sorry
    I remember when ggmu told me that he'd only get married to an Indian.
    He's using you for ONS. :sexface:

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Did TEF Bronze Award affect your UCAS choices?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.