How are you feeling right now? MKIII

    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by cupcakes87)
    it happens Sean, i just stare and hope the pain goes away :moon:

    i tried cake :ahee: not helping :sigh:

    hows you? :hugs:
    Aww :hugs: why do such things happen? :emo: :jumphugs:

    Whaaa.. cake doesn't fix it? :hmmm: needs some Jalebi or something instead, methinks. :holmes:

    Yeah.. can't complain
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SeanFM)
    Aww :hugs: why do such things happen? :emo: :jumphugs:

    Whaaa.. cake doesn't fix it? :hmmm: needs some Jalebi or something instead, methinks. :holmes:

    Yeah.. can't complain
    :lol:
    She probably prefers Gulab Jamuns :ahee:

    :rofl:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by nucdev)
    :lol:
    She probably prefers Gulab Jamuns :ahee:

    :rofl:
    :drool:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    I feel EPIC
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Getting ready to play NFS Shift on my PS when football finishes and I'm eating khari rn so I'm happy :ahee:
    Offline

    3
    (Original post by SeanFM)
    Aww :hugs: why do such things happen? :emo: :jumphugs:

    Whaaa.. cake doesn't fix it? :hmmm: needs some Jalebi or something instead, methinks. :holmes:

    Yeah.. can't complain
    (Original post by nucdev)
    :lol:
    She probably prefers Gulab Jamuns :ahee:

    :rofl:
    WOAHHHHHHHHHHHHHHHH! I WAS ABOUT TO SAY I PREFER GULAB JAMUNS!!!!!!!!!!!!!!!!

    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ravioliyears)
    Getting ready to play NFS Shift on my PS when football finishes and I'm eating khari rn so I'm happy :ahee:
    I've heard about being hungry but… this hungry? :hmmm:

    Offline

    2
    ReputationRep:
    I FEEL BLOODY BRILLIANT!!!!! WOOOOOPPPPP!!!!!!!!!!! :bl::groovy::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::groovy::groovy::groovy::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::hump2::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by cupcakes87)
    WOAHHHHHHHHHHHHHHHH! I WAS ABOUT TO SAY I PREFER GULAB JAMUNS!!!!!!!!!!!!!!!!

    :rofl: And that is why I am your bhai. I know you so well. :smug:

    (Original post by iEthan)
    I've heard about being hungry but… this hungry? :hmmm:
    This is khari (I think :lol:)

    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by nucdev)
    :rofl: And that is why I am your bhai. I know you so well. :smug:



    This is khari (I think :lol:)

    I know what it actually is, but the other one was funnier
    Offline

    3
    ReputationRep:
    idek
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by queen-bee)
    Why boo? :console:
    Just stuff going on, unfortunately!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by iEthan)
    I've heard about being hungry but… this hungry? :hmmm:

    (Original post by nucdev)
    :rofl: And that is why I am your bhai. I know you so well. :smug:



    This is khari (I think :lol:)

    (Original post by iEthan)
    I know what it actually is, but the other one was funnier
    Oh my god I died :rofl: Yepp, that's khari!!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    I actually did what i said and took a 6 hour "nap"
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Why are East Asian guys so damn attractive FFS O_O
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by titfortat)
    Why are East Asian guys so damn attractive FFS O_O


    :sexface:
    Offline

    3
    I feel great!!
    Ive not felt like this in over 2 years!!!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    iEthan I'm hooked to this song :lol:



    :erm:

    Spoiler:
    Show
    I really like it
    Spoiler:
    Show
    :dance:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ||TheUnknown||)
    Instinct.
    Your instinct can't be that good if you truly think I'm so amazing...
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by SeanFM)
    :sexface:
    Lol!

    Are you East Asian?
 
 
 
Today on TSR
Poll
Have you ever bought a piece of work and submitted it as your own?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.