Last Person To Post Here Wins (Part 29)

Announcements Posted on
TSR looking different to you this week? Find out why here. 02-12-2016
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    Sup how are you?
    Like dis :argh:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    :wavey:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    .....
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Bluebutterfly310)
    :wavey:
    :wavey:
    :wavey:
    :wavey:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ForestShadow)
    :wavey:
    :wavey:
    :wavey:
    You starting a wave off now?? :lol:

    How are you??
    Offline

    2
    ReputationRep:
    I just came back from sixth form :bawling:
    Im officially dead :rip:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Bluebutterfly310)
    You starting a wave off now?? :lol:

    How are you??
    Im good thx, bio test on thurs so revising for that! had a good day training dive rolls too!
    how are you??

    (Original post by PrincessBO$$)
    I just came back from sixth form :bawling:
    Im officially dead :rip:
    was it that bad?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    Like dis :argh:
    the emoji looks like you ate a lemon, no good news on the predicted grade?

    at least emojis are working here now!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ForestShadow)
    Im good thx, bio test on thurs so revising for that! had a good day training dive rolls too!
    how are you??



    was it that bad?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ForestShadow)
    Im good thx, bio test on thurs so revising for that! had a good day training dive rolls too!
    how are you??



    was it that bad?
    Good to hear and aw good luck with your test

    Im feeling oddly happy and having a positive outlook on life today which is rare for me
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Bluebutterfly310)
    Good to hear and aw good luck with your test

    Im feeling oddly happy and having a positive outlook on life today which is rare for me
    Thanks for the luck, Ill need it for sure :lol:

    Thats good then! positive outlooks always beat negative ones
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ForestShadow)
    Thanks for the luck, Ill need it for sure :lol:

    Thats good then! positive outlooks always beat negative ones
    Aw is the test gonna be that bad??

    Sure is and very true but unfortunately i dont always think that but at the moment its all good.

    Love that quote btw
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Bluebutterfly310)
    Aw is the test gonna be that bad??

    Sure is and very true but unfortunately i dont always think that but at the moment its all good.

    Love that quote btw
    basically we were given 1 weeks notice that the test would be all of A2 and AS. As usual I was running out of time so I thought Id focus on the harder A2 stuff. plot twist, they split the test into 2 tests, one for AS and one for A2. Guess which one is first? AS-stuff I havent revised, so now Im revising like mad, cya later
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ForestShadow)
    basically we were given 1 weeks notice that the test would be all of A2 and AS. As usual I was running out of time so I thought Id focus on the harder A2 stuff. plot twist, they split the test into 2 tests, one for AS and one for A2. Guess which one is first? AS-stuff I havent revised, so now Im revising like mad, cya later
    Woa that aint good, why make last minute change to a test, it just messes up your schedule.

    Good luck
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ForestShadow)
    the emoji looks like you ate a lemon, no good news on the predicted grade?

    at least emojis are working here now!
    I have good news on that! I will be applying to Oxford Plagioclase just got to put it all in now
    Bad news on how much work i need to do now
    so
    bye :wavey:

    (Original post by PrincessBO$$)
    I just came back from sixth form :bawling:
    Im officially dead :rip:
    legit me T-40 minutes ago
    feeling better after beans on toast
    now eating bourbons + tea for dessert
    TONS TO DOURGH A2's workload is ridiculous!!!!!

    (Original post by ForestShadow)
    DOCTOR WHO
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Bluebutterfly310)
    Woa that aint good, why make last minute change to a test, it just messes up your schedule.

    Good luck
    yep I was very annoyed to say the least


    ok going to start now lol, last post

    (Original post by CheeseIsVeg)
    I have good news on that! I will be applying to Oxford Plagioclase just got to put it all in now
    Bad news on how much work i need to do now
    so
    bye :wavey:


    legit me T-40 minutes ago
    feeling better after beans on toast
    now eating bourbons + tea for dessert
    TONS TO DOURGH A2's workload is ridiculous!!!!!



    DOCTOR WHO
    dw quotes are the best, and nice GOOD LUCK! yeah I got a ton of bio too so Ill leave now :lol:











    Offline

    2
    ReputationRep:


    I'll catch him in JD & slap him LOLOLOL

    trapking
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ForestShadow)
    yep I was very annoyed to say the least


    ok going to start now lol, last post



    dw quotes are the best, and nice GOOD LUCK! yeah I got a ton of bio too so Ill leave now :lol:











    Yea bet you are. Okay dokey
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ForestShadow)
    yep I was very annoyed to say the least


    ok going to start now lol, last post



    dw quotes are the best, and nice GOOD LUCK! yeah I got a ton of bio too so Ill leave now :lol:











    :daydreaming:Good luck to you too!
 
 
 
Today on TSR
Poll
How are you feeling about doing A-levels?
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.