Join TSR now and chat with students like youSign up now

How are you feeling right now? MKIII

Announcements
    Offline

    3
    Why does every single bra I ever try have to gape at the top of the cups?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Really good because i had chineseeeee
    Offline

    3
    so tired but maths never makes me tired :lol:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Sad and worthless
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Moongirl950)
    Sad and worthless
    What's up?:hugs:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CoolCavy)
    pleased tbh
    acc feel wanted for once lol
    teachers didnt want me to drop their subject (hehehe :blush:) and my friends acc missed me which shocked me to the core cos lol who would miss me :rofl:
    plus now i have two frees to do even more art :woo:

    i think i have to remember what matters really bc yeh there are gonna be ppl who dont give a **** if u vapourised on the spot but those people dont matter i suppose and u cant always please everyone all the time so what is the point in destroying urself over it
    I can't rep this and it's frustrating
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    What's up?:hugs:

    Posted from TSR Mobile
    I am feeling worthless because I don't think that I can do well academically, this is making me sad, too.
    Online

    3
    ReputationRep:
    worthless prick
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Craving a malt beverage such as the exquisite Hypermalt which you can buy for 69p at your local newsagents! Thats right! 69p! We feel that taking off that one penny will make it much more consumer friendly then the Mighty Malt at 70p that drink is overrated don't buy it. Buy Hyper Malt for 69p!!!!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Have a headache which is making me feel sick and my insomnia has decided that I won't be getting any sleep. I feel exhausted. :sigh:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Moongirl950)
    I am feeling worthless because I don't think that I can do well academically, this is making me sad, too.
    Where's this coming from?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Happy

    Got some good news at the docs for the first time in a while and then got treated to a fry up for brekkie :woo:

    And its also Star Trek's 50th bday today :love:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Uni got my timetable all mixed up.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Feeling refreshed because I lied in until 10am :rofl: but I have so much to do :sigh:
    And fml, headache has come back :unimpressed:
    Got Physics at 3pm to look forward to though :yy:


    (Original post by 13 1 20 8 42)
    worthless prick
    What did you call me?
    Spoiler:
    Show
    :console: cmon man, u know thats not true!

    (Original post by SpiritSharD)
    Uni got my timetable all mixed up.
    :jumphug: :console:
    Some of my friends have their college timetables mixed up as well - EPQ and Physics clashing or no EPQ - its all rather jumbled up :erm:
    You're not alone! Go speak to some admin person who can sort it for you?
    Don't worry :hugs: ther'll be some1 who can help you somewhere! :yep:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Man is too buff)
    Oh my diddy.:argh:

    Why does it seem like those with smelly breath talk the most.:hand:

    Oh my god that was torture, her breath literally smelt of expired onions!!!!:albertein:

    Lord have mercy upon my soul.
    Literally have this issue with one of my friends
    Its a hard life bro - we'll get thru it tho :yep:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Completely drained*
    Online

    3
    ReputationRep:
    no point, pathetic retard. I want to erase every facet of myself. stupid c*nt.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    i go back to college tomorrow officially so i feel like a chinese student doing (last minute) work for a good 10+ hours **** ME
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Lonely, missing the gf. Feel like all i do is go to work and come home and watch telly.

    Joys of a small town in Ireland in a recession..
    Offline

    2
    idk where my confidence went
 
 
 
Poll
Do you have exam superstitions?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.