Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

The Describe The Person Above You Generation X watch

  • View Poll Results: [MULTIPLE VOTES ALLOWED!!] Who would you like to meet face to face?
    This Honest
    10
    41.67%
    The Epicurean
    5
    20.83%
    Ranbow99
    6
    25.00%
    L'Evil Fish
    9
    37.50%
    Olympiad
    7
    29.17%
    Malevolent
    9
    37.50%
    Boumavilla
    3
    12.50%
    ZRO
    7
    29.17%
    Stevo F
    5
    20.83%
    The Mad Dog
    3
    12.50%
    Simran Mars Foster
    3
    12.50%
    Beeninetytwo
    6
    25.00%
    ipoop
    8
    33.33%

    Offline

    19
    ReputationRep:
    Me again
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ipoop)
    That's why I did not vote, was looking for her username :mmm:

    Double the amount of chocolate and you get my vote
    You should vote

    But that is nice to know :ahee: :hugs:
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ranbow99)
    Member of the week poll :teeth:
    Perhaps in the next generation, ain't no one got time fo dat weekly
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by The Epicurean)
    I think he avoided putting CG on the poll to make it fair for the rest of us :sadnod: If CG was on the poll, there would be no competition and she would easily win :yep:



    Make the poll be open for a shorter amount of time next time around
    :mmm: you know that is not true
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Converse girl)
    You should vote

    But that is nice to know :ahee: :hugs:
    Ok, I will vote :yep:

    Anyone care to buy my vote?
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by ipoop)
    Ok, I will vote :yep:

    Anyone care to buy my vote?
    Vote for me.


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by ipoop)
    Ok, I will vote :yep:

    Anyone care to buy my vote?
    I will.


    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Olympiad)
    I've so won this poll.




    joke


    Posted from TSR Mobile
    Lol

    Have you made your mind up? Does anyone want you?
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by This Honest)
    Lol

    Have you made your mind up? Does anyone want you?
    No

    #foreveralone

    atm I'm downloading music on my phone so people don't think I'm a loser with no songs when I do the challenge,

    brah I ain't got time to download each song separately


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Olympiad)
    Vote for me.


    Posted from TSR Mobile
    (Original post by Malevolent)
    I will.
    Place your bets :ahee:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by ipoop)
    Place your bets :ahee:
    I'll come to the meet and give you £20.00


    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    T
    (Original post by Olympiad)
    No

    #foreveralone

    atm I'm downloading music on my phone so people don't think I'm a loser with no songs when I do the challenge,

    brah I ain't got time to download each song separately



    Posted from TSR Mobile
    Lool you saddo :rofl: JB music is worse than no music at all!
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by This Honest)
    T


    Lool you saddo :rofl: JB music is worse than no music at all!
    I haven't got a single song! I need to download some but cba


    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Olympiad)
    I haven't got a single song! I need to download some but cba


    Posted from TSR Mobile
    Fine...

    You haven't replied to my request on Skype :hmmm: you chickening out? :beard:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Malevolent)
    Awww we all want that too :perv:




    Because CG is a noob. :ahee:
    I am a noob eh :beard: what happened to you being nice I haven't said anything bad to you for almost 2 days I think or even more
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Converse girl)
    I am a noob eh :beard: what happened to you being nice I haven't said anything bad to you for almost 2 days I think or even more
    Sorry CG I'm only kidding. love you really :love:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Olympiad)
    I'll come to the meet and give you £20.00


    Posted from TSR Mobile
    Are you actually coming to said meet? Has anyone explained where it be happening and such? Would you like to receive the top secret PM? :ahee:
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Malevolent)
    Sorry CG I'm only kidding. love you really :love:
    Choose one! Bee or CG
    (Original post by ipoop)
    Are you actually coming to said meet? Has anyone explained where it be happening and such? Would you like to receive the top secret PM? :ahee:
    She ain't coming coz were going pub to get drunk wooooooo
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by This Honest)
    Choose one! Bee or CG


    She ain't coming coz were going pub to get drunk wooooooo
    Bee. Sorry CG but Bee admits she loves me :cry2:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by This Honest)
    Choose one! Bee or CG


    She ain't coming coz were going pub to get drunk wooooooo
    Pubs do sell non alcoholic stuff as well :holmes:
    (Original post by Malevolent)
    Bee. Sorry CG but Bee admits she loves me :cry2:
    Da*** is this? :hmmm:
 
 
 
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.