Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by I am Kira)
    Lol it aint my fault ur analysing every word i say
    What? :lolwut: that doesnt make sense
    Spoiler:
    Show
    at least i dont assume everything like you :toofunny:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    What? :lolwut: that doesnt make sense
    Spoiler:
    Show
    at least i dont assume everything like you :toofunny:


    Posted from TSR Mobile
    u over analyse
    Spoiler:
    Show
    u used to be nice:nothing:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by I am Kira)
    u over analyse
    Spoiler:
    Show
    u used to be nice:nothing:
    Judging?
    Spoiler:
    Show
    i used to be nice till u started to assume that i hated you :bawling:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Judging?
    Spoiler:
    Show
    i used to be nice till u started to assume that i hated you :bawling:


    Posted from TSR Mobile
    Spoiler:
    Show
    Well u act like u do, u never talk to me anymore
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by I am Kira)
    Spoiler:
    Show
    Well u act like u do, u never talk to me anymore

    Spoiler:
    Show
    i do talk to you

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Spoiler:
    Show
    i do talk to you

    Posted from TSR Mobile
    Spoiler:
    Show
    okay
    Offline

    4
    ReputationRep:
    lelelelelelel
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    :mmm:
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by hamza772000)
    lelelelelelel
    hamza we haven't spoken in ages
    talk to me bruh
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Im here :woohoo:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by I am Kira)
    Spoiler:
    Show
    okay
    How are you?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    Im here :woohoo:
    Hello queen

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    hamza we haven't spoken in ages
    talk to me bruh
    I know

    Ofc How are you? I'm sick Been this way for the past couple of days

    (Original post by PrincessBO$$)
    Im here :woohoo:
    How was school?
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Hello queen

    Posted from TSR Mobile
    Aysha, you're such a creep :teehee:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Aysha, you're such a creep :teehee:
    Aysha? :ashamed:

    Posted from TSR Mobile
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by hamza772000)
    I know

    Ofc How are you? I'm sick Been this way for the past couple of days

    How was school?
    :console: :emo: hamza nooo! What happened bruh?!?! PM me if need but omg my heart saddens to hear this take care young mathematician pls accept these hugs --> :grouphugs: :jumphug: :hugs:
    I'm ok but mayb not now after hearing this
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    How are you?

    Posted from TSR Mobile
    sh/t hbu
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by I am Kira)
    sh/t hbu
    why I the only one who was/is happy guys cheer up
    Offline

    4
    ReputationRep:
    Yes, lol, that's ur name, no?

    (Original post by CheeseIsVeg)
    :console: :emo: hamza nooo! What happened bruh?!?! PM me if need but omg my heart saddens to hear this take care young mathematician pls accept these hugs --> :grouphugs: :jumphug: :hugs:
    I'm ok but mayb not now after hearing this
    No no, it's fine

    Haha :lol:

    Please dw
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Hello queen

    Posted from TSR Mobile
    Hey princess


    (Original post by hamza772000)
    I know

    Ofc How are you? I'm sick Been this way for the past couple of days
    Great. I had maths started fuctions seems weird Anyways i got a textbook so im hoping to do some exercises this weekend. Cause its weird af and i need to practice :bawling:
    How was school?
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Has a teacher ever helped you cheat?
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.